اخبار میم کوین ها

یکه تازی میم کوین جدید مو دنگ (Moo Deng)؛ اسب آبی کوچک پیشتاز است

بیت کوین روز جمعه دوباره افزایش یافت، اما میم کوین‌ها با سودهای عظیم، به رهبری میم کوین مو دنگ (Moo Deng)، در حال افزایش هستند. قیمت مو دنگ تقریباً در یک روز دو برابر شد؛ میم کوین‌ها از سود بیت کوین پیشی گرفته‌اند.

به گزارش والکس، روز گذشته بیت کوین تنها دارایی نبود که افزایش یافت. بازار میم کوین‌ها نیز در حال افزایش است و به رشدی که از روز پنجشنبه آغاز شد ادامه می‌دهد. میم کوین جدید مو دنگ از ۲۳ سپتامبر تاکنون بیش از ۳٬۰۰۰٪ رشد داشته است.

میم کوین جدید مو دنگ (Moo Deng)

میم کوین‌هایی مانند فلوکی، دوج کوین و پپه همگی افزایش قیمت داشته‌اند، اما میم کوین‌های جدیدتر شاهد افزایش قیمت بیشتری هستند. مو دنگ (MOODENG) توکن مبتنی بر سولانا روز جمعه بیش از ۹۰٪ افزایش یافته است؛ قیمت آن در روز گذشته تقریباً دو برابر شده و نزدیک به ۰.۲۷ دلار معامله می‌شود. مو دنگ، که از یک بچه اسب آبی وایرال شده از تایلند الهام گرفته شده است، همچنان به ثبت قیمت‌های جدید ادامه می‌دهد.

مو دنگ در پلتفرم Pump.fun در این ماه راه‌اندازی شد و اکنون ارزش بازار آن ۲۶۵ میلیون دلار است.

خریداری که ۸۰۰ دلار را به ۷.۵ میلیون دلار تبدیل کرد!

در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۲۰ شهریور)، یک معامله‌گر ناشناس که آدرس کیف پول سولانای او با “Db3P” شروع می‌شود، با ۶ کوین SOL میم کوین جدید Moo Deng را خریداری کرد. بر اساس داده‌های بلاکچین، این سرمایه‌گذاری ۸۰۰ دلاری که این معامله‌گر چهار ساعت پس از راه‌اندازی توکن انجام داد، در روز جمعه به ارزش حدود ۷.۵ میلیون دلار رسید.

این رقم از ۳.۵ میلیون دلار در اوایل پنجشنبه، زمانی که Arkham Intelligence آخرین بار زنگ سودهای باورنکردنی این معامله گر را به صدا درآورد، افزایش یافته است. رمزگشایی داده‌های بلاکچین در روز جمعه پس از افزایش قیمت بیشتر این میم کوین نشان داد که تقریباً ۳۰.۲ میلیون توکن MOODENG هنوز در کیف پول اصلی و سه کیف پول دیگر این معامله‌گر نگهداری می‌شود و هنوز هیچ توکنی فروخته نشده است.

گفتنی است این معامله‌گر ناشناس در سراسر توییتر با اتهاماتی مبنی بر اینکه یک «خودی» است مواجه شده که زودتر روی این میم کوین سرمایه‌گذاری کرده است.

رشد سایر میم کوین‌ها

در همین حال، BILLION•DOLLAR•CAT، یک توکن Runes که در شبکه بیت کوین ساخته شده، در هفته گذشته نزدیک به ۲۴۰ درصد افزایش یافته است و روز گذشته نیز ۳۲٪ رشد داشته است.

از میان سکه‌ها و توکن‌های اصلی، دوج کوین یکی از بهترین عملکردها را در طول هفته داشته و ۲۰٪ رشد داشته است. قیمت آن در زمان نگارش این مطلب، ۰.۱۲۶ دلار است.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا