اخبار آلت کوین ها

پنکیک سواپ به دنبال کاهش ۳۰۰ میلیونی عرضه کل توکن CAKE است

تیم توسعه پنکیک سواپ در پستی در وبلاگ خود پیشنهاد کاهش عرضه کل توکن CAKE به میزان ۳۰۰ میلیون واحد را مطرح کرده‌اند.

به گزارش والکس و به نقل از The Block، قیمت پنکیک سواپ در حال حاضر ۲.۶۴ دلار بوده که افزایش ۶.۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته داشته است. صرافی پنکیک سواپ روز پنجشنبه پیشنهادی را برای کاهش عرضه توکن کیک از ۷۵۰ میلیون به ۴۵۰ میلیون اعلام کرد.

صرافی پنکیک سواپ در X نوشت با کاهش عرضه توکن خود به میزان ۳۰۰ میلیون کیک، ما از یک پروتکل با تورم بالا، به یک توکن اقتصادی و همراه با تورم متناسب تبدیل می‌شویم.

پروپوزال کاهش عرضه توکن کیک

در پروپوزال کاهش عرضه توکن آمده است، طی سال گذشته، پنکیک سواپ به طور قابل توجهی موارد مربوط به توکنومیکس، عرضه و استراتژی رشد خود را اصلاح کرده است. شروع پروسه بهبود توکنومیکس CAKE با آپدیت به نسخه ۲.۵ آغاز شد و تا تغییرات اخیر مربوط به راه‌اندازی سیستم اندازه‌گیری veCAKE ادامه یافته است.

اکنون که به مدت چند ماه مداوم تورم صدور پنکیک سواپ کاهش یافته است، این پیشنهاد قصد دارد مجموع عرضه توکن کیک را به حداکثر سقف ۴۵۰ میلیون CAKE کاهش دهد. در حال حاضر عرضه فعلی ۳۸۸ میلیون پنکیک در گردش است که به عقیده کارشناسان این سقف عرضه جدید برای به دست آوردن سهم بازار در تمام زنجیره‌ها و حفظ مدل veCAKE کارآمد خواهد بود.

لازم به ذکر است که این پروپزال هنوز تایید نشده است و برای بحث و مبادله نظر در اختیار جامعه پنکیک سواپ قرار گرفته است. در صورت توافق کاربران با این پیشنهاد، تغییرات لازم در آن اعمال شده و پروپوزال آن به رای گذاشته می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۱ / ۵. مجموع آرا: ۱۲

منبع
theblock.co
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بابایی
بابایی
4 ماه قبل

سلام لطفا در مورد استیک ارز کیک و گرفتن سود vecake توضیح بدین

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  بابایی

سلام
ما در مقاله ارز کیک چیست؟ به این مساله پرداخته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم آنرا مطالعه کرده و اگر ابهامی در این خصوص داشتید با ما در میان بگذارید.
https://wallex.ir/blog/what-is-pancakeswap/

دکمه بازگشت به بالا
باز کردن معامله تعهدی