اخبار آلت کوین هامنتخب سردبیر

توقف معاملات pepe2.0؛ آپگرید دردسرساز پپه ۲

با توجه به اطلاعیه نامتعارف سایت رسمی و اکانت X ارز pepe2.0 مبنی بر آپگرید قرارداد هوشند این ارز، خرید این ارز در بخش معاملات سریع تا اطلاع ثانویه بسته می شود و والکس نیز از این به روز رسانی پشتیبانی نمی کند.

کاربرانی که تمایل به برداشت pepe2.0 دارند می توانند از ۳ دی ماه  pepe2.0 خود را برداشت نمایند.

توضیح فنی:

تیم pepe2.0 از دارندگان ارز خود در شبکه های اجتماعی X و سایتش اعلام کرده که تمایل به اضافه کردن قابلیت های جدید برای قرارداد هوشمندش دارد، اما تیم جدید دسترسی به آدرس سازنده ی قرارداد هوشمند قبلی (deployer wallet) ندارند.

به این دلیل از کاربران خواسته اند که قبل از تاریخ ۲۸ دسامبر توکن های pepe2.0 خود را به آدرسی که در سایت و شبکه های اجتماعی اعلام کردند واریز کنند، که بعد از ساختن قرارداد هوشمند جدید، آن را برای دارندگانی که قبلا به این آدرس توکن فرستاده اند، با نسبت ۱:۱ توکن جدید airdrop کنند.

این روال و خواسته ی تیم پپه ۲ برای به روز رسانی توکن ها بسیار نامتعارف می باشد.

در صورتی که آدرس داده شده توسط تیم را در اتراسکن چک کنید خواهید دید که این آدرس یک آدرس معمولی است که به صورت تدریجی بخشی از pepe2.0 ای که توسط این آدرس جمع شده به اتریوم تبدیل شده است. این کار معمولا برای زمانی که یک ارز جدید از یک ارز قدیمی ایجاد می شود برای ساختن liquidity pool در جایی مانند uniswap طبیعی است اما تقریبا همیشه بعد از ساخته شدن کانترکت جدید و به صورت اتوماتیک این کار صورت می گیرد، نه با آدرسی که کلید خصوصی آن را یک فرد سومی در اختیار داشته باشد.

مورد دیگر بسته شدن برداشت صرافی های دیگری که این ارز را ساپورت می کنند مانند kucoin از دیروز و عدم شفافیت و پاسخگویی تیم pepe2.0 موارد دیگری است که بر اساس آن تصمیم به عدم پشتیبانی از به روز رسانی آن گرفته ایم.

لذا کاربران محترم در صورتی که  تمایل به نگه داشتن ارز پپه ۲ خود دارند، حتما آن را برداشت نمایند. در غیر این صورت والکس از ایردراپ این ارز پشتیبانی نمی کند و مسئولیت آن با کاربر می باشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲۲

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
6 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیرحسین عظیمی
امیرحسین عظیمی
4 ماه قبل

گویا مطالب شایع بوده شما نظرتون چیه دوستان

امیر امیری
امیر امیری
4 ماه قبل

ینی الان ک ما پپه ۲ داریم چیکارش کنیم؟؟؟

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  امیر امیری

سلام
تیم pepe2.0 از دارندگان ارز خود در شبکه اجتماعی X خواسته تا به منظور ایجاد قابلیتهای جدید توکنهای فعلی خود را به یک آدرس کیف پول ارسال کنند تا در آینده از ایردراپ این پروژه و توکن جدید بهره مند شوند. اما به دلیل روند غیر معمول این بروزرسانی، صرافی والکس مانند اکثر صرافی های معتبر جهان از این ایردراپ پشتیانی نخواهد کرد. بنابراین در صورتی که تمایل به نگه داشتن ارز پپه ۲ خود را دارید، حتما آن را برداشت کنید. در غیر این صورت والکس از ایردراپ این ارز پشتیبانی نمی کند و مسئولیت آن با کاربر است.

هادینودهی
هادینودهی
4 ماه قبل

ممنون از اطلاع رسانی به موقع تیم والکس امروز به محضی که والکس برام اس ام اس فرستاد بنده بعد چند ساعت با تحقیق و صحت خبر اقدام به فروش کردم

جواد جعفریان
جواد جعفریان
4 ماه قبل

درود بر شما
مبتدی هستم سوالی دارم اینکه برای پپه۲ یا درآینده ارز دیگری مورد مشابهی داشته باشد بلافاصله والکس موضع تماشاچی را اتخاذ می‌کند یعنی چی؟ در غیر اینصورت خلاصه بعهده کاربر میباشد و خلاص..

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل

سلام و عرض ادب
جواد عزیزوالکس به عنوان یک صرافی ارز دیجیتال، همواره تلاش کرده تا محیطی امن و مطمئن برای نگهداری رمزارزهای کاربران خود فراهم کند. اما همانطور که مستحضرید، بازار کریپتو بسیار پرنوسان و پرریسک است. از این رو برخی پروژه‌ها ممکن است از سوی تیم توسعه دهنده خود با مشکل مواجه شوند که در این صورت، صرافی ها مانند هر پلتفرم مبادلاتی، صرفاً میتوانند کاربران را ازعواقب و پیش آمدهای احتمالی آگاه کنند.

دکمه بازگشت به بالا