اخبار اتریوم

پیتر برانت روی اتریوم پوزیشن شورت باز کرده است

قیمت اتریوم (ETH) از تاریخ ۹ دسامبر (۱۸ آذر) که به بالاترین سطح سالانه ۲۴۰۳ دلاری خود رسیده بود به صورت مداوم کاهش یافته است. همچنین قیمت در تلاقی سطوح مقاومت ریجکت شده است. آیا اتریوم جایگاه خود را در بازار دوباره به دست خواهد آورد یا ریزش آن آغازگر یک روند اصلاحی می‌شود؟

به گزارش والکس و به نقل از beincrypto، پیتر برانت (Peter Brandt)، تحلیلگر و معامله‌گر معروف بازارهای مالی، به دلیل یک شکست رو به پایین در قیمت اتریوم نسبت به این آلت کوین دیدگاه نزولی پیدا کرده است.

وی اظهار داشت:

الگوهای کلاسیک قیمت در نمودارها همیشه از پیش‌بینی‌های ثابت پیروی نمی‌کنند و گاهی اوقات غافلگیرکننده ظاهر می‌شوند. با این حال، اگر رفتار الگوی کنج صعودی اتریوم با انتظارات ما مطابقت داشته باشد، اهداف من برای این آلت کوین سطوح ۱۰۰۰ دلار و سپس ۶۵۰ دلار هستند. من جمعه گذشته یک پوزیشن شورت روی اتریوم باز کردم و استاپ را نیز در نظر گرفته‌ام.
نمودار هفتگی ETH/USDT
نمودار هفتگی ETH/USDT

خط روند این کنج مقاومت بسیار مهمی است، چرا که با سطح مقاومت ۰/۳۸۲ درصدی اندیکاتور فیبوناچی اصلاحی و ناحیه مقاومت افقی ۲۴۲۰ دلار تطابق دارد. بنابراین، بازیابی قیمت برای روند آینده اتریوم کلیدی خواهد بود. خط روند کنج صعودی سطح ۱۷۲۰ دلار است.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچ‌گونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
beincrypto.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا