اخبار آلت کوین ها

پولکادات با سیستم مزایده پاراچین‌ها خداحافظی می‌کند

پروتکل اثبات سهام پولکادات (Polkadot) سیستم مزایده پاراچین‌های خود را تغییر خواهد داد. این ارتقای جدید در سیستم مزایده پاراچین‌های پولکادات، در راستای حرکت به سمت نسخه‌‌های بالاتر و افزایش رضایت کاربران است. 

به گزارش والکس و به نقل از coingape، جایگزینی سیستم قدیمی مزایده پاراچین‌های شبکه پولکادات با یک سیستم جدیدتر توسط پیر اوبرت (Pierre Aubert) معاون مهندسی در شرکت پریتی تکنولوژی (Parity Technologies)، که پشتیبانی و توسعه پولکادات را برعهده دارد تایید شده است. اوبرت این تغییر را با حرکت به سمت توسعه نسخه دوم شبکه پولکادات همسو می‌داند. 

قرار است سیستم مزایده پاراچین‌های پولکادات با سیستم جدیدی با نام Agile Coretime یا Bulk Coretime جایگزین شود. پس از این ارتقا، امکان بریج زدن دارایی‌ها به شبکه اتریوم فراهم می‌شود. این پروتکل همچنین ارتباط مستقیمی با شبکه کوساما برقرار می‌کند.

طبق گفته پیر اوبرت هدف نهایی از اعمال این تغییرات افزایش رضایت کاربران و بهبود تجربه کاربری است. این موضوع در ۶ ماه آینده و با معرفی ویژگی‌های جدیدی مانند Agile Coretime دنبال خواهد شد. اوبرت همچنین به این نکته نیز اشاره کرد که پولکادات اکنون بر بهبود تجربه توسعه‌دهندگان متمرکز شده است. یکی از راه‌هایی که برای دستیابی به این هدف برنامه‌ریزی شده، از طریق API پیشنهادی پولکادات است. او گفت که این ابزار کار را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند.

سیستم مزایده پاراچین‌های پولکادات که شاهد راه‌اندازی شبکه‌هایی مانند مون بیم (Moonbeam Network) و استار (Astar) در اکوسیستم خود بود، در واقع به عنوان یک راه‌حل انقلابی برای اجرای زنجیره‌های جانبی شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که روش‌های دقیق Agile Coretime و Bulk Coretime هنوز در دست طراحی هستند اما پس از راه‌اندازی احتمالا تجربه کاربری در پولکادات پیشرفت قابل توجهی را ثبت می‌کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۱ / ۵. مجموع آرا: ۷

منبع
coingape.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا