اخبار میم کوین ها

رونالدینیو در تبلیغ واتر کوین به مسی پیوست!

یک ساعت پس از آن که رونالدینیو در پستی اینستاگرامی به واتر کوین (Watercoin) میم کوین مبتنی بر سولانا اشاره کرد، قیمت آن تقریبا ۴۰٪ افزایش یافت، اما از آن زمان کمی کاهش یافته است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، رونالدینیو گائوچو (Ronaldinho Gaúcho) اسطوره قدیمی فوتبال پس از لیونل مسی، دومین فوبالیتس مشهوری است که میم کوین واتر کوین را در اینستاگرام تبلیغ کرد. یک استوری اینستاگرام در تاریخ ۹ جولای (۱۹ تیر) برای ۷۶.۶ میلیون فالوئر او، عکسی از او را با نماد واترکوین که روی شانه‌اش قرار دارد، نشان داد و اکانت اینستاگرام این توکن را هم تگ کرد.

تبلیغ واتر کوین در اینستاگرام رونالدینیو

تبلیغ واتر کوین در اینستاگرام رونالدینیو

داده های کوین گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که میم کوین WATER یک ساعت پس از پست رونالدینیو ۳۸.۸٪ افزایش یافت و به ۰.۰۰۱۲ دلار رسید، اما از آن زمان به زیر ۰.۰۰۰۸۳ دلار کاهش یافته است. قیمت این میم کوین اکنون ۷۱٪ از بالاترین رکورد تاریخی آن در ۲۶ ژوئن (۶ تیر) کمتر است.

قیمت WATER پس از استوری اینستاگرام مسی در ۸ جولای (۱۸ تیر) که تصویری مشابه پست رونالدینیو به اشتراک گذاشته بود، ۱۵۸٪ افزایش یافته است.

بر اساس اطلاعات وب سایت واتر کوین، این میم کوین ظاهراً بر افزایش آگاهی در مورد مسائل مرتبط با آب، از جمله حمایت از پروژه‌های پایداری که از جنگل‌زدایی جلوگیری کرده و به توزیع آب در آفریقا کمک می‌کنند، متمرکز است.

نقشه راه Water Coin برنامه‌های آن را برای ایجاد مشارکت‌های افراد مشهور قبل از تبدیل شدن به یک توکن زیست‌محیطی متمرکز بر خیریه برای رسیدن به هدف خود مشخص کرده است.

در حالی که ظاهراً بنیاد WATER فقط ۵٪ از ۸۸.۸۸ میلیارد توکن WATER را بین خود توزیع کرده است، آجی کاشیاپ (Ajay Kashyap) یوتیوبر معروف از جمله منتقدانی بود که این میم کوین را به عنوان یک توکن پامپ و دامپ معرفی کرد.

رونالدینیو، در ماه آگوست در برابر یک تحقیق کمیته پارلمانی برزیل به دلیل یک طرح هرمی ۶۱ میلیون دلاری کریپتو که از شباهت او استفاده کرده بود، حاضر شد. این طرح هر می با عنوان «۱۸kRonaldinho» وعده۲٪ سود روزانه را به سرمایه گذاران داده و از تصاویر این ستاره بازنشسته فوتبال در بازاریابی خود استفاده کرده بود.

اما رونالدینیو هرگونه دخالت در این طرح را تکذیب کرد و گفت که هرگز با این پروژه شریک نشده و خودش نیز قربانی بوده است، زیرا بدون اجازه از تصاویر او استفاده کرده‌اند.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۲

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا