اخبار ارزهای دیجیتال

پرچمداران حرکت صعودی بعدی؟ این موضوعات در ۶ ماه گذشته رشد چشمگیری داشته‌اند

داده‌های سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که توکن‌هایی با پشتوانه دارایی‌های واقعی (RWA) و توکن‌ها و پروژه‌های مرتبط با هوش مصنوعی (AI)، دو بخش در دنیای کریپتو هستند که احتمالا حرکت‌های صعودی بعدی را رهبری خواهند کرد.

به گزارش والکس و به نقل از cryptobriefing، اطلاعات سایت سنتیمنت تایید می‌کند که در ۶ ماه گذشته، علاقه به RWA و AI در شبکه‌های اجتماعی رشد چشم‌گیری داشته است. RWA میانگین مشارکت ۰.۲ درصد را ثبت کرده، در حالی که میانگین هوش مصنوعی ۱.۵ درصد است. اگرچه این اعداد ممکن است ناچیز به نظر برسند، اما در برابر تمام موضوعات کریپتویی، این حجم از تمرکز مباحث در شبکه‌های اجتماعی به پروژه‌ها قابل توجه است.

news-rwa-ai-hot-crypto-bull-run
منبع: Santiment

داده‌های Santiment همچنین تاکید می‌کند که توکن‌های RWA و AI از جداسازی بازار و عدم تبعیت از بیت کوین سود می‌برند؛ به این معنا که در روندهای حرکتی خود از پادشاه کریپتو پیروی نمی‌کنند. برای توکن‌های RWA می‌توان به چین لینک (LINK)، اینترنت کامپیوتر (ICP)، میکر (MKR)، سینتتیکس (SNX) و اوالانچ (AVAX) اشاره کرد. برای هوش مصنوعی نیز فچ‌ای‌آی (FET)، سینگولاریتی‌نت (AGIX)، گراف (GRT)، اوشن (OCEAN) و TAO نشانه‌هایی از حرکات‌های قابل توجه در شش ماه گذشته را نشان داده‌اند. 

این افزایش علاقه به توکن‌های RWA و AI، در گزارش‌های مختلف قابل مشاهده است. برای نمونه، بایننس در گزارشی از این توکن‌ها به عنوان تم سال ۲۰۲۴ یاد کرد. این گزارش بر استفاده از اوراق بهادار ایالات متحده در RWA تاکید می‌کند که می‌توان از آن برای استفاده از بازدهی واقعی با سرمایه‌گذاری در خزانه‌های توکنیزه شده بدون خروج از بلاکچین استفاده کرد. براساس داده‌های ارائه شده توسط شرکت تحلیلی rwa.xyz، توکن‌سازی اوراق قرضه، خزانه‌داری و معادل‌های نقدی دولتی ایالات متحده یک صنعت ۸۶۵ میلیون دلاری با رشد سالانه ۶۵۷ درصد است.

بایننس توسعه مستمر صنعت RWA را پیش‌بینی می‌کند که ناشی از افزایش نرخ بهره در ایالات متحده، پذیرش نهادی، توسعه زیرساخت‌های مرتبط، مانند هویت غیرمتمرکز و اوراکل‌ها و راه‌حل‌های قابلیت همکاری است. ادغام هوش مصنوعی و کریپتو همچنین زمینه‌ای برای رشد در این گزارش است که قلمرو احتمالات را از نظر موارد استفاده و جایگزینی راه‌حل‌های موجود باز می‌کند. برخی از مثال‌های مورد استفاده که توسط صرافی بایننس ذکر شده عبارتند از: اتوماسیون تجارت، تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده، generative art، تجزیه و تحلیل داده‌ها و عملیات DAO.

علاوه بر این، استفاده از ذخیره سازی غیرمتمرکز برای مدیریت داده‌ها در آموزش هوش مصنوعی یکی دیگر از موارد استفاده است که این بار از کریپتو به عنوان اهرمی برای هوش مصنوعی استفاده می‌کند. این امکان مشارکت گسترده‌تری را فراهم می‌آورد که منجر به افزایش بالقوه در نوآوری و توسعه در این زمینه می‌شود.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۳

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیرلاهوتی
امیرلاهوتی
3 ماه قبل

سلام دوستان وقت شما بخیر
زتا چین از۲۸تا ۳۱ ژانویه به بعد۱۰۰۰درصد رشدخواهدکرد.🙏🙏🙏🙏🙏📢📢📢

دکمه بازگشت به بالا