اخبار ارزهای دیجیتال

حمایت گری گنسلر از راه‌اندازی مجدد صرافی FTX؛ قیمت توکن FTT تقریبا سه برابر شد

گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) گفته که این آژانس نسبت به از سرگیری فعالیت صرافی FTX نظر مثتبی دارد. FTT، توکن بومی این صرافی، به دنبال اظهارات گنسلر در کنفرانس روز چهارشنبه DC Fintech Week تقریباً ۲۹۰ درصد افزایش قیمت داشته است.

گنسلر در پاسخ به سوالی در مورد پیشنهاد خرید احتمالی تام فارلی (Tom Farley)، رئیس سابق بورس اوراق بهادار نیویورک برای FTX گفت:

اگر تام یا هر کس دیگری بخواهد در این زمینه اقدامی انجام دهد، من می‌گویم که این کار را تنها در چارچوب قانون انجام دهید.

به گزارش والکس و به نقل از cryptobriefing، اینطور که گزارش شده، حداقل سه مناقصه‌گر به خرید دارایی‌های باقی‌مانده FTX علاقه‌مند بوده‌اند و تصمیم نهایی احتمالاً تا اواسط ماه دسامبر به عنوان بخشی از طرح‌های بازسازی ارائه شده به دادگاه ورشکستگی دلاور اتخاذ خواهد شد.

با این حال، گنسلر تأکید کرده که احیای این صرافی به هر شکلی باید در راستای قوانین اوراق بهادار صورت گیرد و اعتماد مردم به آن از طریق افشای مناسب مدارک و شفافیت بازسازی شود. او از نحوه اداره FTX توسط مدیران قبلی انتقاد کرده، چرا که وجوه مشتریان به طور نادرست به صندوق تامین سرمایه وابسته به Alameda Research هدایت می‌شد.

گنسلر خاطرنشان کرد:

ما هرگز اجازه نمی‌دهیم که بورس سهام نیویورک نیز یک صندوق تامینی داشته باشد و علیه اعضای خود معامله‌ای را انجام دهد یا در مقابل مشتریان در بازار معامله کند.

در حالی که افزایش قیمت FTT نشان‌دهنده خوش‌بینی مردم نسبت به بازگشت صرافی FTX است، اما هنوز مشخص نیست که آیا راه‌اندازی مجدد FTX می‌تواند یک توکن بومی یا مدل مشابهی را با آن ادغام کند یا خیر.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۷ / ۵. مجموع آرا: ۷

منبع
cryptobriefing.com
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سلطانی
سلطانی
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر
من این ارز را خریدم الان ب شدت کاهش پیدا کرده نمیدونم نگه دارم یا بفروشم البته کلی ضرر میدم😞

دکمه بازگشت به بالا