اخبار بیت کوین

احتمال تایید ETF اسپات بیت کوین تا ۱۰ ژانویه؛ تحلیلگر مطرح در مورد آینده بیت کوین چه می‌گوید؟

پس از درخواست SEC از شرکت‌های متقاضی صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین برای اصلاح برنامه‌های فنی، این نهاد اعلام کرد صندوق‌هایی که تا پایان سال ۲۰۲۳ اصلاحیات خود را ارسال کنند، برنامه‌هایشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش والکس و به نقل از کوین پاپریکا، کارشناسان عقیده دارند که حداکثر تا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۴، نهاد SEC مدیران صندوق‌های سرمایه‌گذاری را از نتیجه درخواستشان مطلع خواهد کرد. البته این کارشناسان اعلام کردند که درخواست شرکت‌هایی مانند Ark Investments، ۲۱Shares، Valkyrie که مهلت ارسال پایان سال را رعایت کرده‌اند، احتمالا مورد قبول واقع شده و این شرکت‌ها تا ۱۰ ژانویه صندوق ETF اسپات بیت کوین را راه‌اندازی خواهند کرد.

سرنوشت بیت کوین در سال ۲۰۲۴

DonAlt تحلیلگر مطرح بازار ارزهای دیجیتال، بهترین مسیر را برای بیت کوین پس از تایید احتمالی صندوق ETF اسپات بیت کوین متصور است. او می‌گوید که یک دوره طولانی تثبیت احتمالاً سالم‌ترین نتیجه برای قیمت بیت کوین پس از تأیید احتمالی ETF است.

این معامله‌گر ارزهای دیجیتال می‌گوید در حالی که نتیجه درخواست‌های ETF اسپات قرار است در ۱۰ ژانویه اعلام شود؛ فارغ از رای SEC در مورد این صندوق‌ها، احتمال ریزش قیمت بیت کوین تا ۲۰ هزار دلار بسیار کم خواهد بود.

او برخلاف اکثر معامله‌گران که احتمال رشد نجومی قیمت بیت کوین را مطرح کرده‌اند یا آنهایی که انتظار ریزش تا ۲۰ هزار دلار را دارند؛ اعتقاد دارد که احتمالا بیت کوین سال ۲۰۲۴ را در یک دوره طولانی و خسته‌کننده تثبیت پشت سر بگذارد. البته DonAlt اضافه کرد که این سالم‌ترین روندی است که قیمت بیت کوین می‌تواند در پیش بگیرد.

او اعتقاد دارد که ممکن است در صورت تایید ETF اسپات بیت کوین، قیمت تنها در ماه‌های ژانویه، فوریه و مارس روند صعودی به خود بگیرد. 

DonAlt ادامه داد:

تصور کنید که در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، قیمت در محدود ۳۵۰۰۰ دلار تا ۴۵۰۰۰ دلار یا حتی ۵۰۰۰۰ دلار نوسان داشته باشد. این باعث می‌شود که من دیدی صعودی‌تر نسبت به قیمت داشته باشم.

این تحلیلگر همچنین پیش بینی می‌کند که بیت کوین در سال آینده به ۶۰۰۰۰ دلار خواهد رسید، اما بیت کوین نمی‌تواند این مقاومت طولانی مدت را با یک تلاش بشکند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۳۶

منبع
dailyhodl.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
پیمان علیجانپور
پیمان علیجانپور
3 ماه قبل

با درود ، امیدوارم بهترین اتفاقها برای ما ایرانی‌ها رقم بخوره و یه رشد مالی قابل توجهی نصیب هممون بشه، امید به خدا

.
.
4 ماه قبل

ایول.🌹

دکمه بازگشت به بالا