اخبار شیبا اینو

توکن سوزی بزرگ شیبا اینو؛ شایعه یا واقعیت؟

قیمت شیبا اینو در ابتدای سال کاهش ۱۱ درصدی را تجربه کرده است و به روند قیمتی خود ادامه می‌دهد. 

به گزارش والکس و به نقل از BeInCrypto، شایعاتی وجود دارد که حاکی از یک رویداد مهم توکن‌سوزی است که امکان دارد بر قیمت شیبا اینو تاثیرگذار باشد.

حرکت کسل‌کننده قیمت شیبا اینو با وجود به‌روزرسانی‌های بزرگی مانند معرفی راهکار لایه ۲ شیباریوم همچنان ادامه دارد. اما خوش‌بینی زیادی برای افزایش قیمت در این ماه در جامعه شیبا اینو وجود دارد. شایعات مربوط به توکن‌سوزی قابل توجه توکن‌ها، این خوش‌بینی را افزایش داده است.

این شایعات پس از پستی توسط راگنار شیب (Ragnar Shib) به وجود آمد که پیشنهاد می‌کرد ۹.۲۵ تریلیون SHIB می‌تواند در این ماه سوزانده شود. علاقه‌مندان به کریپتو معتقدند که چنین توکن‌سوزیِ قابل توجهی می‌تواند عرضه SHIB را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و به طور بالقوه ارزش آن را افزایش دهد.

با این حال، نرخ واقعی سوزاندن به فعالیت اکوسیستم شیبا اینو بستگی دارد. تراکنش‌های روزانه در شبکه کاهش یافته و از میانگین نزدیک به ۸ میلیون تراکنش در دسامبر به ۵.۶۹ میلیون رسیده است. در هفت روز گذشته، تنها ۲۰۶.۶ میلیون توکن SHIB سوزانده شده است که تا رسیدن به هدف ۹.۲۵ تریلیون در ماه فاصله زیادی دارد.

بر طبق داده‌های BeInCrypto توکن شیبا اینو از ابتدای سال شاهد کاهش ۱۱ درصدی قیمت بوده است. علاوه‌براین قیمت شیبا اینو نزدیک به ۵ درصد در ۳۰ روز گذشته کاهش پیدا کرده است. عملکرد اخیر قیمت باعث شده است که شیبا اینو از لیست ۱۵ ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار خارج شده و ۸۹٪ کمتر از بالاترین قیمت خود معامله شود. شایان ذکر است تاکنون این خبر توسط حساب رسمی شیبا منتشر نشده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۵

منبع
beincrypto.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا