اخبار شیبا اینو

بلاکچین و توکن جدید شیبا اینو در راه است!

تیم سازنده میم کوین شیبا اینو مبلغ ۱۲ میلیون دلار از فروش توکن منتشرنشده خود با نام TREAT به سرمایه‌گذاران خطرپذیر غیرآمریکایی، جمع‌آوری کرده است. شیبا اینو روز دوشنبه گفت که این سرمایه‌گذاران شامل شرکت‌هایی از جمله انیموکا برندز و پالیگان ونچرز هستند.

به گزارش والکس و به نقل از theblock، با این حال، به نظر می‌رسد که برخی از این سرمایه‌گذاران، مانند Mechanism Capital و Shima Capital، در ایالات متحده مستقر هستند. هنگامی که از توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، معروف به شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) در این باره سؤال شد، او پاسخ داد که هیچ یک از این سرمایه‌گذاران در ایالات متحده ساکن نیستند. نام کامل نهادها نیز ممکن است افشا نشود.

کوساما گفت که شیبا اینو از چند ماه پیش شروع به تامین مالی برای این دور سرمایه‌گذاری کرده و کل فرآیند در اوایل این ماه به پایان رسید. او از اظهار نظر در مورد ارزش‌گذاری دور تامین مالی TREAT خودداری کرد، اما یک منبع آگاه گفته که این دور طبقه‌بندی شده بود و هر طبقه‌ به ترتیب با ارزش‌گذاری ۷۵ میلیون دلار، ۱۰۰ میلیون دلار و ۲۰۰ میلیون دلار صورت می‌گرفت.

قیمت شیبا اینو
شیبا اینو Shiba inu (SHIB)
۱.۵۰ تومان
$ ۰.۰۰۰ ۶.۹۱%

خرید و فروش امن، سریع و آسان شیبا اینو در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید شیبا اینو

کوساما گفت که دوره تامین سرمایه توکن TREAT شامل دوره اولیه (Seed) و pre-seed بوده است.

توکن TREAT شیبا اینو

به گفته شیبا اینو، TREAT به عنوان «یک توکن کاربردی و حاکمیتی» در یک بلاک چین لایه سوم جدید و متمرکز بر حریم خصوصی که بر روی شیباریوم (Shibarium)، بلاک چین لایه دوم اتریوم ساخته شده، عرضه می‌شود.

کوساما گفت که TREAT آخرین توکن غیراستیبل (ناپایدار) اکوسیستم شیبا اینو خواهد بود. وی افزود که این اکوسیستم توکن جدیدی به نام Shi را اواخر امسال معرفی خواهد کرد. توکن‌های موجود در اکوسیستم شیبا شامل BONE، توکن حاکمیتی شیباریوم، SHIB و LEASH، توکن عرضه ثابتی می‌شود که توسط کاربران وفادار شیبا اینو نگهداری شده و مزایایی مانند پاداش‌های BONE را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

اگرچه TREAT هنوز منتشر نشده، اما CoinGecko و CoinMarketCap در حال حاضر مقداری حجم معامله برای توکن‌هایی با این نام نشان می‌دهند. کوساما این توکن‌ها را «اسکم» نامید. کوساما گفت که توکن اصلی TREAT توسط .The Shiba Inu Mint S.A، یک شرکت پانامایی، ضرب خواهد شد.

بلاکچین جدید شیبا اینو

شیبا اینو همچنین در حال توسعه بلاک چین لایه سوم جدید خود با استفاده از فناوری رمزگذاری کاملاً همومورفیک (FHE) از شرکت رمزنگاری Zama است که اخیراً ۷۳ میلیون دلار بودجه جمع‌آوری کرده است. رمزگذاری کاملاً همومورفیک به عنوان «جام مقدس (چیز بسیار باارزش)» حوزه رمزنگاری در نظر گرفته می‌شود که رمزگذاری داده‌ها را حتی در حین پردازش امکان‌پذیر می‌کند.

شیبا اینو گفت:

این زنجیره رمزگذاری جدید قصد دارد به مسائل متعددی در صنعت رمزارزها، از جمله حفظ حریم خصوصی و کسب اعتماد برای جامعه گسترده شیبا اینو، متشکل از ده‌ها میلیون نفر و میلیاردها نفر که رمزارز دارند، رسیدگی کند.

این بلاک چین جدید می‌خواهد با الزامات نظارتی انطباق داشته باشد. کوساما گفت:

این مهم است که پروژه ما با قوانین بین‌المللی مطابقت داشته باشد و از حریم خصوصی داده‌ها و امنیت افراد محافظت کند. با ایجاد یک حریم خصوصی برای کاربران و در عین حال کسب اعتبار برای تایید هویت خود، سیستم ما امنیت و انطباق را به طور همزمان گسترش می‌دهد.

کوساما از افشای نام این بلاک چین لایه سوم خودداری کرد تا از عدم به روی کار آمدن کلاهبرداری‌هایی مانند ساخت توکن‌های جعلی TREAT اطمینان حاصل کند.

به گفته کوساما، این بلاک چین جدید قرار است در سه ماهه سوم سال جاری یک تست‌نت (شبکه آزمایشی) و مین‌نت (شبکه اصلی) خود را «پس از تست و بررسی کامل» منتشر کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۲

علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا