اخبار شیبا اینو

شیباریوم برای پیوستن هزاران پروژه به این شبکه لایه دو آماده می‌شود

یکی از اعضای برجسته شیبا اینو خبرهایی حاکی از برنامه‌های خوش بینانه Shibarium برای منتشر کرده است.

به گزارش والکس و به نقل از U todey، لوسی یکی از اعضای تیم بازایابی Shiba Inu در پلتفرم X به سوالات کاربران در مورد آینده شیباریوم پاسخ داد. با این حال، بسیاری از اعضای جامعه SHIB در مورد آینده این پروژه تردید دارند و از تیم ارز دیجیتال شیبا اینو خواستار سرعت بخشیدن به فرایند توسعه به‌روزرسانی‌های شیباریوم شدند.

با وجود این شک و تردیدها، جامعه SHIB نزدیک به دویست میلیون توکن شیبا را به کیف پول‌های غیرقابل دسترسی فرستاده‌اند. لازم به ذکر است که این کیف پول‌ها برای سوزاندن توکن‌های شیبا استفاده می‌شود.

رویای راه‌اندازی هزار پروژه بر بستر شیباریوم

یکی از اعضای تیم مارکتینگ شیبا به نام لوسی که در پلتفرم X با نام کاربری LucieSHIB شناخته می‌شود، در مورد برنامه‌های شیباریوم برای اجرای ۱۰۰۰ پروژه با همکاری‌های متعدد خبر داده و افزوده است که حمایت از پروژه‌های جدید لزوماً به معنای لغو پروژه‌های موجود نیست.

علاوه‌براین، لوسی اضافه کرد که برای آن دسته از اعضای جامعه SHIB که تا این مرحله با پروژه همراه بوده‌اند و از تیم توسعه حمایت کرده‌اند، ترک شیبا اینو سخت خواهد بود. لوسی سپس توصیه‌هایی را در مورد چگونگی انتخاب پروژه‌های جدیدی که در Shibarium در حال ساخت هستند، به اشتراک گذاشت. او معتقد است که کاربران باید از پروژه‌هایی حمایت کنند که با کاربران همراه هستند. او اضافه کرد، پیش از سرمایه‌گذاری در پروژه‌های جدید، به طور کامل وایت پیپر، تیم، ابزار و غیره را تجزیه و تحلیل کنند. او همچنین از طریق یک هشتگ به Shiba Inu Metaverse اشاره کرد.

واکنش متفاوت جامعه به این سخنان

واکنش جامعه SHIB به این توییت متفاوت بود. برخی از کاربران در مورد اینکه تیم شیبا اینو بتواند فراتر از برنامه‌ریزی و نوید دادن انجام دهد، تردید داشتند. یکی از طرفداران SHIB نوشت که مدت‌ها است خبری از به‌روزرسانی برای Shiba Inu Metaverse منتشر نمی‌شود. با این حال، بسیاری از کاربران، توسعه‌دهندگان پروژه شیبا اینو را ستایش و نظراتی را با بروز احساسات صعودی منتشر کردند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
u.today
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا