اخبار آلت کوین ها

سولانا به بالاترین قیمت در ۲۲ ماه گذشته رسید! 

قیمت سولانا برای اولین بار از آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) از ۱۰۰ دلار عبور کرد. سولانا در ادامه روند صعودی خود، به بالاترین قیمت در ۲۲ ماه گذشته رسید و از رشد اخیر بیت کوین و اتریوم پیشی گرفت.

به گزارش والکس و به نقل از decrypt، سولانا در یک سال اخیر بیش از ۹۰۰ درصد سود را به خریداران خود هدیه داده است. این رقم در مقایسه با رشد ۱۶۰ درصدی بیت کوین در یک سال گذشته، یک اختلاف قابل توجه را نشان می‌دهد.

درحالی که هفته گذشته قیمت این رمزارز به زیر ۷۰ دلار سقوط کرده بود، تقویت احساسات صعودی باعث ایجاد فشار خرید روی سولانا شد و مقاومت‌های کلیدی یکی پس از دیگری شکسته شدند. سرازیر شدن نقدینگی به صعود ارزش بازار سولانا منتهی شد و این رمزارز توانست ابتدا از ریپل و از بعد از بایننس کوین پیشی بگیرد. اکنون سولانا با مارکت کپ ۴۸ میلیارد دلاری چهارمین رمزارز برتر بازار است. 

در روزهای اخیر، حجم تراکنش‌های هفتگی برای صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) در بلاکچین سولانا برای اولین‌بار از حجم تراکنش‌های صرافی‌های رقیب مثل اتریوم بیشتر شد که تا حدی به دلیل افزایش قیمت میم کوین‌های محبوب مانند BONK و Dogwifhat (WIF) بود.

سایر توکن‌های مبتنی بر سولانا نیز در هفته‌های اخیر سود قابل توجهی داشته‌اند. قیمت بونک BONK در تاریخ ۱۵ دسامبر (۲۴ آذر) به بالاترین حد یعنی ۰.۰۰۰۰۳۴۱۶ دلار رسید. از آن زمان تاکنون قیمت میم کوین بونک حدود ۴۵ درصد کاهش یافته است که نوسانات میم کوین‌ها را نشان می‌دهد اما در طول ماه گذشته بونک در حدود ۳۴۷ درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. 

در همین حال، WIF تنها در این هفته ۲۹۴ درصد افزایش یافته است. این رمزارز نیز بعد از صعود خیره کننده در حدود ۲۸ درصد سقوط کرد. هلیوم (HNT) نیز دیگر رمزارز پرسود بازار بود. هلیوم در ۳۰ روز گذشته ۲۱۷ درصد رشد کرده است. قیمت هلیوم تنها در ۲۴ ساعت اخیر در حدود ۲۳ درصد افزایش قیمت را ثبت کرده است.  

سولانا در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سود را در بین ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار داشته است و رشد ۳۷ درصدی آن در روزهای گذشته باعث شده است که در بین ۱۰۰ ارز برتر نیز برجسته شود. از دیگر رمزارزهای داغ این هفته می‌توان به توکن آپتیمیزم با افزایش ۴۹ درصدی و نیر (NEAR) با رشد ۴۷ درصدی اشاره کرد.

این مطلب براساس منابع رسانه‌ای و دیدگاه کارشناسان بازار نوشته شده و به منزله مشاوره‌ی مالی نیست. والکس هیچگونه تصمیم مالی مبتنی بر این محتوا را تایید نمی‌کند. لازم است پیش از هر سرمایه‌گذاری، تحقیقات کامل انجام دهید و از مشاوران مالی متخصص و مورد اعتماد کمک بگیرید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۴ / ۵. مجموع آرا: ۷

منبع
decrypt.co
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا