معرفی رمزارزها

میم کوین bonk چیست؟ معرفی اولین میم کوین سولانا

میم کوین bonk یک پروژه جدید در بلاکچین سولانا است. به طور کلی، میم کوین‌ها نقشی طولانی مدت در بازار ارزهای دیجیتال ندارند ولی میم کوین بنک در روزهای اخیر به دلیل رشد قیمت چشمگیری که داشت، تمام توجه‌ها در بازار ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرد. همچنین، در مدت زمان بسیار کوتاه، محبوبیت و مقبولیت خوبی را به دست آورد.

بلاکچین سولانا برای نجات خود از سقوط، میم کوین بنک را معرفی کرد. میم کوین بنک توانست در مدت زمان کوتاهی رشد کند و سرمایه‌های از دست رفته سولانا را تا حدودی بازگرداند. در ادامه این مقاله، به معرفی این میم کوین و تاثیرات آن بر روی قیمت سولانا می‌پردازیم.

معرفی میم کوین bonk

به طور خلاصه، میم کوین‌ها، ارزهای دیجیتالی هستند که طی مدت زمان کوتاهی به شهرت رسیده‌اند. این میم کوین‌ها اغلب مربوط به یک بلاکچین خاص هستند و طراحان آن، برای تبلیغ از اینفلوئنسرها کمک می‌گیرند. از معروف‌ترین میم کوین‌ها می‌توان به شیبا اینو (Shiba Inu) بر بستر بلاکچین اتریوم و دوج کوین (DogeCoin) اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: میم کوین چیست 

Bonk Inu چیست؟

 بنک اینو (Bonk Inu) یک میم کوین جدید مبتنی بر بلاکچین سولانا است. مراحل اولیه راه اندازی این میم کوین در اواسط سال ۲۰۲۲ آغاز و در نهایت، در ۲۵ دسامبر سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد. از شروع فعالیت میم کوین بنک، هنوز یک ماه هم نگذشته که به تیتر اصلی اخبار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. فعالیت میم کوین bonk سبب شد تا هزاران کاربر به بلاکچین سولانا (Solana) بازگردند. با توجه به رشد میم کوین بنک، پیش‌بینی می‌شود که آینده بسیار خوبی نسبت به دیگر میم کوین‌ها داشته باشد.

میم کوین bonk در مقابل شیبا

هدف راه اندازی میم کوین bonk

توسعه دهندگان میم کوین بنک یک وایت پیپر (White paper)مختصر از این پروژه را منتشر کردند که در آن چشم انداز آینده از این پروژه و هدف از راه اندازی آن بیان شده است. البته، وایت پیپر میم کوین بنک، کامل نیست و باید صبر کنیم تا نسخه کامل‌تری از آن منتشر شود. طبق توضیحات موجود در وایت پیپر، هدف از راه اندازی میم کوین بنک، بهبود بلاکچین سولانا است. در واقع، تیم توسعه دهنده بنک، این کوین را روی بلاکچین سولانا راه اندازی کردند تا به نجات سولانا بیاید و آن را از سقوط نجات دهد. 

در سه ماه آخر سال ۲۰۲۲، اکوسیستم سولانا با یک دوره پرتلاطم همراه با فروپاشی FTX روبه رو شد. از این رو، کاربران و توسعه دهندگان زیادی، به دلیل ارتباط سولانا با FTX به عنوان یک سرمایه گذار اولیه، سولانا را ترک کردند. بسیاری از کاربران، همچنان نگران فروپاشی سولانا یا تبدیل شدن آن به یک کلاهبرداری به دلیل همکاری سم بنکمن فراید (Sam Bankman Fried) از FTX بودند. در نهایت این ترس‌ها و بی اعتمادی‌ها، افراد زیادی از جمله کاربران فردی و پروژه‌های NFT از سولانا خارج شدند.

پس از این اتفاق، توسعه دهندگان به فکر راهی برای نجات سولانا بودند تا اینکه، میم کوین bonk با هدف احیای سولانا طراحی و راه اندازی شد. البته، این هدف برای یک میم کوین، هدف بسیار بزرگی است. ولی نتایج نشان می‌دهد که میم کوین بنک سبب افزایش مشارکت‌های پلتفرم‌های مبتنی بر سولانا شده است. در نهایت، هر چه این مشارکت‌ها با اکوسیستم سولانا افزایش یابد، محبوبیت و مقبولیت میم کوین بنک نیز در میان کاربران بیشتر می‌شود.

راه اندازی میم کوین بنک

تاثیر عرضه میم کوین bonk بر قیمت سولانا

به طور کلی، پس از معرفی میم کوین بنک، جامعه ارزهای دیجیتال واکنش مثبت و خوبی به آن نشان داده‌اند. از ۲۵ دسامبر که میم کوین bonk معرفی شد، تاکنون به حجم معاملات درون زنجیره‌ای بیش از ۱۹ میلیون دلار، ۸۵۰۰۰ سرمایه گذار همراه با ارزشی معادل با ۹۳ میلیون دلار در بازار رسیده است. طبق آمار به دست آماده، تنها در هفته گذشته، بیش از ۵۰۰۰۰۰ تراکنش با استفاده از میم کوین‌های بنک توسط کاربران انجام شده است.

پس از تمام این اتفاقات برای بنک، سولانا در حال حاضر به ارزش ۱۳.۵۹ دلار رسید. این موضوع نشان می‌دهد که انتشار بنک، سبب افزایش ۱.۰۲ درصدی سولانا شده و این یک موفقیت خوب برای پروژه میم کوین bonk سولانا است. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم بنک، امکان ایردراپ‌های رایگان آن توسط سلبریتی‌ها و کلکسیونرهای NFT است که باعث می‌شود تا محبوبیت بنک، بالاتر رود و نقش مهم‌تری را در افزایش قیمت توکن سولانا ایفا کند. همه این موارد، نشان می‌دهد که میم کوین بنک در نجات سولانا موفق بوده و می‌تواند در آینده بهترین میم کوین بازار ارزهای دیجیتال باشد.

دیدگاه تحلیلگران درباره میم کوین بنک و آینده آن

در حال حاضر، خرید و فروش یا سرمایه گذاری در میم کوین بنک، توصیه نمی‌شود. این میم کوین باید میزان سودمندی بالاتری را ایجاد کرده و یک برنامه بلند مدت دقیق از فعالیت آینده خود منتشر کند. فعلا تنها یک پروژه در حد یک رویداد بازاریابی است. البته، بسیاری از تحلیلگران به پیشرفت آینده میم کوین bonk، شک دارند و معتقند که بیشتر میم کوین‌ها تنها برای مدتی فعالیت خوب دارند. با همه این تفاسیر، بنک تاکنون فعالیت خوبی داشته و تقریبا سولانا را از سقوط نجات داده است. این موضوع به افزایش ثروت سولانا در آینده نیز کمک می‌کند. ولی با این حال، سولانا همچنان برنامه‌ای برای بازگردانی سرمایه گذاران از دست رفته در سال ۲۰۲۳ نداده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۲.۸ / ۵. مجموع آرا: ۶

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا