سرمایه گذاری

معرفی بهترین میم کوین ها برای خرید، بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری کدامند؟

با رشد مارکت کریپتوکارنسی، سرمایه‌گذاری در بازار رمز ارزها به بحث‌ داغ دنیای سرمایه تبدیل شده است. این بازار بخاطر حجم پایین معاملات نسبت به سایر بازارهای مالی دارای نوسانات زیادی است و هر اتفاقی از یک توافق تا صحبت‌های افراد مشهور در شبکه‌های اجتماعی روی نرخ معاملات و قیمت ارزهای دیجیتال تأثیر دارد.

در مسیر آموزش و مطالعه دربارۀ رمز ارزها ممکن است درباره ارزهای با ارزش و آینده‌داری مانند بیت کوین و اتریوم شنیده باشید، ولی در آن سوی دنیای کریپتو، ارزهایی وجود دارند که اعتبار و تکنولوژیِ بیت کوین و اتریوم را ندارند و تنها اقتباسی از طنزهای اینترنتی (میم) هستند. بسیاری از سرمایه‌گذاران با ترند شدن این ارزها که اصلاحا به آنها میم کوین گفته می‌شود، علاقمند به سرمایه بر روی این ارزها شده‌اند.

اگرچه میم کوین‌ها، موافقان و مخالفان خود را دارد. اما تحقیق و بررسی برای افرادی که به این گونه از رمز ارزها علاقه دارند، بسیار مهم است. زیرا باید قبل از هر سرمایه‌گذاری، تخقیقات کامل انجام شود تا سرمایه به خطر نیافتد. بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله به معرفی میم کوین های محبوب بپردازیم تا مخاطبان‌مان با این حوزه ارز دیجیتال بیشتر آشنا شوند.

میم کوین چیست؟

تصویری از چند میم کوین محبوب

قبل از اینکه برای سرمایه‌گذاری و خرید میم کوین های محبوب آماده شویم، بیایید نگاهی به مفهوم و داستان این کوین‌ها داشته باشیم.

میم کوین‌ها گروهی از رمز ارزها هستند که بواسطه تبلیغات و حمایت جامعه خود به سرعت محبوب می‌شوند. این ارزها معمولا دارای حجم معاملات بسیار پایینی هستند، بنابراین قیمت آن‌ها هر لحظه با نوسانات نسبتا شدید همراه است. این ارزها در واقع از همین طنزهای اینترنتی (میم) الگوبرداری شده‌اند که معمولا با تصاویر سگ‌های مختلف مزین می‌شوند. برخی از آنها مانند دوج کوین و مونا کوین از ارزهای قدیمی بازار هستند و جایگاه خوبی در مارکت ارز دیجیتال دارند.

البته همین ابتدا خوب است بدانید که برخی از این ارزها توسط افراد مشهوری مثل ایلان ماسک یا ویتالیک بوترین حمایت می‌شوند. به دلیل ریسک بالایی که در این بخش بازار وجود دارد، بهتر است قبل از ورود به بازار معاملات و اقدام به خرید آنها، با میم کوین‌ های محبوب آشنا شوید و برای معامله‌هایی که پیش‌رو دارید، تصمیم بهتری بگیرید. لیست ما با دوج کوین شروع می‌شود، اما قبل از آن باید یک اصطلاح مهم را یاد بگیریم.

نیم‌نگاهی به شت کوین 

برای اینکه دو مفهوم میم کوین و شت کوین را از هم تفکیک کنید، لازم است بدانید، Shitcoin نوعی ارز دیجیتال بسیار کم‌ارزش با اهداف نامشخص است. به زبان ساده، تکنولوژی خاصی ندارند و از نظر فنی نیز نمی‌توان آینده‌ای برای آنها تصور بود. این رمز ارزها توسط توسعه‌دهندگان ناشناس وارد بازار معاملات می‌شوند و هیچ عملکرد مشخصی ندارند. نقدینگی بسیاری از شت کوین‌ها زیر ۳۰ هزار دلار است و بهتر است که وقت و سرمایه‌ خود را صرف آنها نکنید.

آشنایی با میم‌های معروف در جهان ارزهای دیجیتال

تا اینجا با چیستی و فلسفه میم کوین آشنا شدیم و تفاوت‌های آن را با دیگر ارزهای دیجیتال درک کردیم. همچنین دانستیم که شت کوین‌ها کدام گروه از رمز ارزها را تشکیل می‌دهند. حالا وقت آن رسیده تا به سراغ معرفی میم کوین های محبوب برویم و برای انتخاب و سرمایه‌گذاری تصمیم بگیریم.

مشاهده قیمت بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری

دوج کوین (DogeCoin)، محبوب‌ترین میم کوین در دنیای ارز دیجیتال

یکی از محبوب‌ترین‌ها که مطمئنا نامش را بارها در شبکه‌های اجتماعی یا اخبار رمز ارزها شنیده‌اید، دوج کوین DogeCoin است. در ضمن دوج کوین اولین میم کوین و یکی از قدیمی‌ترین ارزهای دیجیتال بازار است.

دوج کوین در سال ۲۰۱۳ توسط جکسون پالمر و بیلی مارکوس که هر دو از توسعه‌دهندگان کاربلد و حرفه‌ای بیت کوین بودند، به واسطه فورکی از شبکه لایت کوین و بر مبنای طنز اینترنتی مشهوری ایجاد شد. به همین خاطر این دو برای دوج کوین چهره سگ را انتخاب کردند. پس از سال‌ها رکود قیمت به واسطه حمایت ایلان ماسک در سال ۲۰۲۰ قیمت این ارز رشد چشمگیری را تجربه کرد. به نظر می‌رسد که در دنیای امروز، این رمز ارز یکی از میم کوین های محبوب برای سرمایه‌گذاری باشد. زیرا در جوامع کریپتویی، دوج کوین به پادشاه میم کوین ها معروف شده و حتی مورد توجه افراد مشهور نیز قرار گرفته است.

دوج کوین در اصل یک شبکه غیرمتمرکز و متن‌باز است که برای انجام معامله به روش همتا به همتا عمل می‌کند. با توجه به اینکه شبکه دوج کوین از پروتکل اجماع اثبات کار بهره می‌برد، کاربران برای دریافت دوج کوین رایگان و مشارکت در فعالیت‌های شبکه نیاز به تهیه دستگاه‌های ماینر دارند. اگر تصمیم به استخراج دوج کوین گرفتید، می‌توانید به‌صورت انفرادی و مشارکت در استخرهای استخراج به این کار اقدام کنید. برای خرید دوج کوین یا فروش می‌توانید از طریق حساب کاربری‌تان در سایت والکس اقدام کنید.

تصویر دوج کوین؛ محبوب ترین میم کوین

شیبا اینو (Shiba Inu)، بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری

یکی دیگر از میم کوین های محبوب شیبا اینو (Shiba Inu) است. شیبا حتی نام جالبی هم دارد و از همین نام جالب می‌توان به داستان شروع آن پی برد. شیبا اینو توسط شخصی ناشناس که به ری اوشی معروف است توسعه یافت و وارد بازار شد.

توجه ایلان ماسک به دوج کوین و رشد قیمت این کوین باعث شد تا بسیاری از توسعه‌دهندگان به تقلید از جکسون پالمر و بیلی مارکوس به دنبال توسعه رمزارزهای جدید باشند. توسعۀ شیبا یک شوخی با دوج کوین بود و به همین خاطر در بین خریداران به قاتل دوج کوین Dogecoin killer مشهور شد.

شیبا اینو که در با تیکر شیبا مشهور است، یکی از بهترین رمز ارزها با رشد قابل‌قبول است. در سال ۲۰۲۰  وارد بازار معاملات ارز دیجیتال شد و در حال حاضر مارکت کپی برابر با ۵ میلیارد دلار دارد و جزء ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار است.

کارشناسان کریپتوکارنسی، سرمایه‌گذاری در شیبا را تقریباً مطمئن و قابل‌ رقابت با دوج کوین می‌دانند. در ضمن در سال جدید میلادی از نگاه بسیاری از فعالان حوزۀ رمز ارزها، شیبا اینو به‌ عنوان بهترین میم کوین برای خرید و سرمایه‌گذاری شناخته شد.

تصویری کارتونی از شیبا

شیبا اینو و دوج کوین چه تفاوتی دارند؟

برای تحلیل دقیق و خرید پرطرفدارترین میم کوین‌ها، بهتر است قبل از این که سراغ سومین رمز ارز لیست برویم، کمی بیشتر دربارۀ تفاوت شیبا و دوج کوین صحبت کنیم.

فعالیت شیبا اینو بر بستر اتریوم است ولی دوج کوین بلاک‌چین خودش را دارد. از این روی شیبا برای اجماع در شبکه از پروتکل اثبات سهام استفاده می‌کند و در مقابل در شبکه دوج کوین، کاربران بوسیله پروتکل اثبات کار به اجماع می‌رسند. لازم به ذکر است که ارز دوج بخاطر بهره‌مندی از بلاکچین اختصاصی، کوین نامیده می‌شود و ارز Shib به واسطه استفاده از بلاک چین اتریوم، توکن خوانده می‌شود. در مقاله تفاوت کوین و توکن، بیشتر در این مورد صحبت کرده‌ایم.

دیگر تفاوت این دو رمز ارز در سقف عرضه آنها است. شیبا اینو دارای سقف عرضه محدود است، ولی دوج کوین دارای سقف عرضه نامحدود است و تا ابد امکان استخراج آن وجود دارد. بنابراین شینا اینو با وجود سقف عرضه محدود و پروتکل توکن سوزی خاصیت ضد تورمی دارد. در نقطه مقابل دوج کوین کوینی تورمی به حساب می‌آید.

با افتتاح حساب و تایید اطلاعات، می‌توانید برای خرید و فروش شیبا در سایت یا اپلیکیشن والکس اقدام کنید.

آکیتا اینو (Akita Inu)، میم کوین محبوب بر پایه شبکه اتریوم

ارز دیجیتال آکیتا اینو که به نام آکیتا نیز شناخته می‌شود، یکی از میم کوین های محبوب است که در سال ۲۰۲۱ به عنوان ادای احترام به نژاد سگ آکیتا اینو ایجاد شد. توکن Akita یک ارز دیجیتال غیرمتمرکز است که بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند و تراکنش‌های سریع و ایمن را به کاربران ارائه می‌دهد. AKITA به دلیل نام تجاری منحصر به فرد و جامعه قوی خود در بین علاقمندان به ارزهای دیجیتال محبوبیت پیدا کرده است.

یکی از ویژگی‌های برجسته AKITA تعهد آن به مسئولیت اجتماعی است. این ارز دیجیتال دارای یک بخش خیریه است که قسمتی از هر تراکنش را به سازمان‌های حمایت از حیوانات اهدا می‌کند. این امر AKITA را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذارانی تبدیل کرده است که علاقمند به سرمایه‌گذاری اخلاقی و مشارکت‎‌های اجتماعی هستند. علاوه بر این آکیتا دارای یک مکانیسم کاهش تورم است که در آن بخشی از هر تراکنش سوزانده می‌شود و در طول زمان عرضه کل توکن را کاهش می‌دهد. به طور کلی ارز دیجیتال Akita یک فرصت سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیز را برای کاربرانی که به ارزهای دیجیتالی که ترکیبی از نام تجاری قوی، مسئولیت اجتماعی و پتانسیل رشد هستند، ارائه می‌دهد.

مونا کوین (MonaCoin)، از تولد در ژاپن تا گرفتن تأییدیه رسمی

پروژه MonaCoin که با تیکر MONA نیز شناخته می‌شود، یک ارز دیجیتال است که در سال ۲۰۱۳ به عنوان فورک لایت کوین ایجاد شد. این ارز دیجیتال بر اساس طلسم مونا، یک شخصیت گربه مانند محبوب در ژاپن نامگذاری شده است و در بازار ارزهای دیجیتال ژاپن طرفداران قابل توجهی به دست آورده است. مونا کوین بر روی یک بلاک چین اختصاصی غیرمتمرکز عمل می‌کند و تراکنش‌های سریع و ایمن را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مونا کوین تعهد آن به ترویج پذیرش و آموزش در مورد ارزهای دیجیتال است. این ارز دیجیتال برای تامین مالی پروژه‌ها و ابتکارات مختلف با هدف ترویج استفاده از ارزهای دیجیتال در ژاپن از جمله نصب دستگاه‌های خودپرداز MonaCoin و توسعه موارد آموزشی برای مدارس استفاده می‌شود. علاوه بر این، MonaCoin دارای یک جامعه قوی و وفادار است که از توسعه و رشد مونا پشتیبانی می‌‌کند. دولت ژاپن نیز این کوین را به عنوان یکی از روش‌های پرداخت به رسمیت شناخته است. بنابراین، مونا کوین به یکی از میم کوین های محبوب این کشور بدل شده است. به طور کلی، MonaCoin یک فرصت سرمایه گذاری هیجان انگیز و امیدوارکننده را برای کاربرانی که به ارزهای دیجیتالی که به طور گسترده مورد پذیرش واقع شده و تعهد قوی به ترویج آموزش دارند، فراهم می‌کند.

تصویر میم کوین سیف مون

سیف مون (SafeMoon)، میم کوینی که مانند نامش قابل‌اطمینان است!

سیف مون (SafeMoon) یکی دیگر از میم کوین های محبوب است که باهدف بهبود و ارتقا دوج کوین وارد بازار شد و عرضه محدودی دارد. در واقع سیف مون را می‌توانیم اسپین آف رمز ارز دوج کوین بدانیم که به دلیل عدم توافق جمعی بر سر تغییرات کلی دوج کوین، این رمز ارز را دچار فورک کرد تا با توسعه رمز ارزی جدید به نام سیف مون به فعالیت ادامه دهد.

احتمالاً از نام این ارز یعنی سیف Safe متوجه شده‌اید که هدف اصلی توسعه‌دهندگان آن، بهبود امنیت در معامله و سرمایه‌گذاری است. توسعه‌دهندگان سیف مون باهدف کاهش حباب قیمت این میم را طراحی کردند تا خریداران سود و معامله ایمنی در بازار داشته باشد. در واقع وقتی این میم معامله می‌شود، پنج درصد از آن می‌سوزد و پنج درصد دیگر بین خریداران توزیع می‌شود تا حباب قیمت به میزان قابل قبولی پایین نگه داشته شود. این کوین در سال ۲۰۲۱ حدود یک میلیارد دلار مارکن کپ داشت، اما در حال حاضر این میزان به ۱۰۰ میلیون دلار کاهش پیدا کرده است.

دوج‌ایلان مارس (Dogelon Mars)، پیش به سوی مارس

من دوج ایلان هستم. دوج ایلان مارس. به من محلق شو و ما با یکدیگر به دست‌نیافتنی‌ها می‌رسیم. این جمله‌ای است که به محض ورود به وب سایت پروژه در صفحه اول سایت به چشم می‌خورد. این رمز ارز مانند سایر هم‌قطاران خود با شعار To The Moon ظهور کرده است.

دوج ایلان مارس (Dogelon Mars) نیز مانند شیبا اینو به عنوان میم کوین های محبوب شناخته می‌شود. اما داستان پشت پرده آن کمی متفاوت است. نام این رمز ارز ترکیبی از سه کلمه دوج، ایلان و مارس است که دوج به پادشاه میم کوین‌ها یعنی دوج کوین اشاره دارد. ایلان برای ادای احترام به حامی بزرگ میم کوین‌‌ها و مارس هم نماد صعودی درخشان در فضا است. یک داستان فانتزی هم در قالب کمیک برای آن نوشته شده است. لازم به ذکر است که استفاده از نام این ایلان ماسک در این رمز ارز ازتباطی با شخص ایلان ماسک ندارد.

معرفی میم کوین های آینده دار

بهترین میم کوین های آینده دار

در حال حاضر با رشد تعداد میم‌ کوین‌ها در بازار ارز دیجیتال مواجه هستیم. تقریبا هر ماه یک توکن جدید از این نوع به بازار عرضه می‌شود. از این روی بهتر است با آینده‌دارترین این توکن‌ها آشنا شوید.

فلوکی (Floki)، حمایت از حیوانات

ارز دیجیتال فلوکی یکی از ارزهای دیجیتال جدید است که در مارکت کریپتو مورد توجه قرار گرفته است. این توکن به افتخار سگ ایلان ماسک، فلوکی نامگذاری شده است و بر اساس توکن شیبا اینو ساخته شده است. فلوکی به دلیل برندسازی منحصربه‌فرد، جامعه قوی و رویکرد نوآورانه‌اش به یکی از میم کوین های محبوب و آینده‌دار تبدیل شده است..

ارز دیجیتال فلوکی بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند که امکان انجام تراکنش‌های مطمئن و ایمن را فراهم می‌کند. همچنین غیرمتمرکز است، به این معنی که توسط هیچ مرجع مرکزی کنترل نمی‌شود و تمام تراکنش‌ها در دفتر کل بلاک چین ثبت می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد فلوکی مؤلفه خیریه آن است که بخشی از هر تراکنش صرف حمایت از خیریه‌های حیوانات می‌شود. این امر آن را به گزینه‌ای جذاب برای سرمایه‌گذارانی که به مسئولیت اجتماعی و سرمایه‌گذاری اخلاقی علاقمند هستند تبدیل کرده است. به طور کلی، ارز دیجیتال فلوکی یک فرصت سرمایه‌گذاری هیجان‌انگیز و امیدوارکننده را برای علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال ارائه می‌کند.

دوج چین (DodgeChain)، پُل غیر رسمی شبکه دوج کوین

پروژه Dogechain، که نباید با کاوشگر رسمی بلاک چین Dogecoin اشتباه گرفته شود، یک راه حل غیر رسمی لایه ۲ برای پروژه دوج کوین است. این یک بلاک چین غیرمتمرکز سازگار با EVM است که بر روی شبکه Polygon اجرا می‌شود و هدف آن پل زدن بر روی دوج کوین است و به کاربران این شبکه اجازه می‌دهد تا به اکوسیستم رو به رشد مالی غیرمتمرکز (DeFi) دسترسی داشته باشند.

همانطور که در بالا ذکر شد، دوج چین به دوج کوین وابسته نیست. در عوض، یک بلاک چین مجزا است که هدف آن توانمندسازی دارندگان کوین Doge است. با استفاده از این پُل، دارندگان کوین دوج می‌توانند به بازی‌های بلاک چینی، NFT و انواع مختلف برنامه‌های DeFi دسترسی داشته باشند. آنها به نوعی پل نیاز دارند، زیرا بلاک چین دوج کوین عمدتاً فقط برای پرداخت‌ها و خریدها استفاده می‌شود. از آنجایی که دوج کوین مزایای محدودی دارد، بنیانگذاران پروژه دوج چین قصد دارند ارز دیجیتال اصلی دوج چین یعنی DC را تکمیل کنند تا بتوان از آن برای اهداف دیگری فراتر از استفاده اولیه استفاده کرد. همین امر این ارز دیجیتال را به یکی از میم کوین های محبوب و کارآمد تبدیل می‌کند.

به عبارت دیگر، این پروژه جدید به دنبال ایجاد مقیاس پذیری، امنیت، استحکام و سودمندی بیشتر شبکه Dogecoin است.

بون شیباسواپ (Bone ShibaSwap)، توکن بومی دِکس شیباسواپ

Bone ShibaSwap یکی از میم کوین های محبوب است که با تیکر BONE شناخته می‌شود و بر روی بلاک چین اتریوم کار می‌کند. این توکن بخشی از اکوسیستم گسترده‌تر شیبا اینو است. ارز بون به عنوان یک توکن حاکمیتی برای صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap ایجاد شده است که به کاربران امکان می‌دهد، ارزهای دیجیتال مختلف را به صورت ایمن و غیرمتمرکز معامله کنند. دارندگان توکن Bone دارای حق رای هستند که به آنها امکان می‌دهد در فرآیند تصمیم‌گیری این صرافی غیرمتمرکز شرکت کنند که شامل رای دادن به پیشنهادات و تغییرات در کارکرد پلتفرم است. این کاربردها این توکن را به گزینه‌ای محبوب برای سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کند که علاقمند به امور مالی غیرمتمرکز هستند و می‌خواهند در شکل دادن به آینده بازار ارز دیجیتال نقش داشته باشند.

علاوه بر نقش حاکمیتی، توکن Bone به دلیل جامعه قوی و پتانسیل رشد، به یک گزینه سرمایه‌گذاری محبوب تبدیل شده است. این توکن در صرافی‌های مختلف لیست شده است که باعث افزایش نقدشوندگی آن شده است. علاوه بر این، Bone دارای یک مکانیسم کاهش تورم است، که در آن بخشی از هر تراکنش سوزانده می‌شود و در طول زمان عرضه کل توکن را کاهش می‌دهد. به طور کلی، Bone ShibaSwap یک ارز دیجیتال امیدوارکننده است که فرصت‌های حاکمیتی و سرمایه‌گذاری را برای کاربران علاقمند به اکوسیستم Shiba Inu فراهم می‌کند.

پپه (Pepe)، پر سودترین شوخی تاریخ

میم کوین PEPE در اواسط آوریل ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد که اولین نشانه‌های ورود لیست شدن در Etherscan در ۱۸ آوریل بود. کمتر از سه هفته بعد، ارزش بازار این ارز دیجیتال بیش از ۴۲۰ میلیون دلار بود و با سرمایه کل بازار وارد فهرست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر شد.

در زمان نگارش این مقاله، PEPE در صرافی‌های اصلی مانند Huobi، MEXC، OKX و بایننس معامله می‌شود. جدای از آن، در چندین صرافی غیرمتمرکز مانند Uniswap نیز موجود است.

با توجه به وب سایت رسمی، PEPE به گونه‌ای طراحی شده است که “میم‌ترین میم کوین بازار” باشد. این صفحه دارای ارجاعات متعددی به توکن‌های محبوب دیگر مانند دوج کوین، شیبا اینو، فلوکی و غیره است. در واقع این رمز ارز قصد دارد با تبلغات گسترده در شبکه‌های اجتماعی به یکی از میم کوین های محبوب تبدیل شود، که در حال حاضر موفق نیز بوده است.

توکن پپه بر خلاف ارزهایی که در بالا معرفی شد، کاربرد خاصی ندارد که تیم سازنده نیز در وب سایت پروژه به آن اشاره کرده‌اند. اما با توجه به استقبال کاربران ارز دیجیتال از این توکن، می‌توان با افزایش طرفداران این ارز دیجیتال، آینده خوبی را برای آن متصور شد.

رُبات اِرا (RobotEra)، ساخت دنیای متاورسی جذاب

پروژه RobotEra یک پروژه کریپتویی جدید و مبتکرانه است که در حال ساختن دنیای متاورسی همه‌ جانبه است. در متاورس RobotEra، نه تنها کاربران می‌توانند دارای املاک مجازی باشند، بلکه امکان ساخت بازی‌ها و تجربیات جدید را بدون نیاز به دانش کدنویسی دارند.

رُبات اِرا بر بستر اتریوم راه‌اندازی شده است و از قابلیت‌های این شبکه قدرتمند بهره می‌برد. همانطور که از نام آن پیداست، RobotEra بر روی موضوع ربات‌های آینده‌نگر متمرکز است. این اکوسیستم توسط توکن TARO، که از استاندارد ERC-20 پیروی می‌کند، پشتیبانی می‌شود.

RobotEra در حال حاضر توکن TARO را از طریق کمپین پیش فروش ارائه می‌کند. در زمان نگارش این مقاله، پیش فروش توکن TARO بیش از ۱.۱ میلیون دلار در مرحله اول جمع‌آوری کرده است.

سوال مهم، در بازار میم کوین‌ها سرمایه‌گذاری کنیم؟

خطر سرمایه گذاری روی ارزهای ناشناخته میم کوین

بعد از آشنایی با میم کوین‌ های محبوب نوبت پاسخ‌ دادن به این سؤال است که به چه میزان در بازار این ارزها سرمایه‌گذاری کنیم؟

همان‌طور که خودتان دیدید، در این لیست برخی از ارزهای دیجیتال مانند دوج کوین مورد توجه شخصی مانند ایلان ماسک قرار گرفته یا رمز ارزی مانند مونا کوین دارای تأییدیه از سوی دولت ژاپن است. در نتیجه در مورد سرمایه‌گذاری این رمز ارزهای معتبر تقریباً می‌توان اطمینان داشت. با این‌ حال در سال ۲۰۲۱ گروهی از ناظران دستور به حذف میم کوین‌ها دادند.

علاوه بر این مورد مسئله دیگری که بازار آینده این ارزها را تهدید می‌‎کند، احتمال تخلیه نقدینگی یا Rug Pull است، پس توصیه می‌کنم برای سرمایه‌گذاری در این بازار حتماً آموزش کامل را ببینید و با متخصصان مشورت کنید. در مرحله سوم برای خرید و فروش میم کوین های محبوب از صرافی‌های معتبری مانند صرافی والکس استفاده کنید تا با اطمینان بیشتری در بازار معاملات فعالیت کنید.

سرمایه‌گذاری در بازار ارز دیجیتال نیازمند آموزش و مطالعه زیاد است. اگر به امر آموزش متعهد باشید، می‌توانید در این مارکت به موفقیت‌های خوبی دست یابید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۲ / ۵. مجموع آرا: ۶

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا