اخبار بیت کوین

مدیرعامل بِتِر مارکِتس: تایید ETF بیت کوین یک اشتباه تاریخی خواهد بود

جیمز سیفارت تحلیلگر ETF بلومبرگ، با نامه انتقادی مدیر عامل Better Markets مخالفت کرد و استدلال کرد که انکار ETF بیت کوین یک حرکت جنایتکارانه است.

به گزارش والکس و به نقل از کوین تلگراف، دنیس ام کلهر (Dennis M. Kelleher) مدیرعامل سازمان غیرانتفاعی Better Markets، از کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) خواسته است که صندوق ETF اسپات بیت کوین را تایید نکند. او استدلال کرد که این برخلاف اصول اصلی نهاد نظارتی است.

او در نامه‌ای در ۵ ژانویه خطاب به ونسا کانتریمن (Vanessa Countryman) دبیر SEC، تاکید کرد که اگر SEC یک ETF اسپات بیت کوین را تایید کند، ممکن است سرمایه‌گذاران با خطرات قابل توجهی مواجه شوند. او اضافه کرد که ما این نامه نظر تکمیلی را ارسال می‌کنیم، زیرا اگر SEC این تغییر قانون را تصویب کند، یک اشتباه تاریخی روی می‌دهد که تقریباً به طور قطع منجر به آسیب بزرگ سرمایه‌گذاران خواهد شد.

کلهر استدلال کرد که این محصول پیشنهادی سرمایه‌گذاران را در معرض خطر تقلب بالقوه قرار می‌دهد، نگرانی که معمولاً با صنعت کریپتو مرتبط است. او گفت تأیید این ETF های اسپات بیت کوین، سرمایه‌گذاران را در معرض بازاری قرار می‌دهد که کاملاً آلوده به تقلب و دستکاری است.

این در حالی است که بیش از ۳۲۴۰۰۰ کاربر رمزارز قربانی کلاهبرداری‌های فیشینگ در سال ۲۰۲۳ شده‌اند و حدود ۲۹۵ میلیون دلار از دارایی‌های دیجیتال از دست رفته است.

در همین حال، کلهر توضیح داد که تایید صندوق ETF اسپات، صنعت کریپتو را قادر می‌سازد تا ادعا کند که محصولات آنها اکنون توسط دولت ایالات متحده تأیید شده است.

با این حال مفسران برجسته ارزهای دیجیتال این نامه را رد کردند و جیمز سیفارت تحلیلگر ETF بلومبرگ نیز، از آن در رسانه‌های اجتماعی انتقاد کرد.

سیفارت در پستی در پلتفرم X (توئیتر سابق)، تلاش قابل توجهی را که توسط شرکت‌های مدیریت دارایی برای پیشبرد برنامه‌هایشان شده است، یادآوری کرد.

در پست دیگری در پلتفرم X، النور ترت (Eleanor Terrett) روزنامه‌نگار فاکس بیزینس، از اظهارات منفی که کلهر در چند وقت اخیر درباره کریپتو انجام داده است، انتقاد کرد.

کلهر طی مصاحبه‌ای با موسسه تفکر اقتصادی جدید (Institute for New Economic Thinking) در ماه می ۲۰۲۳ بیان کرد که این بدتر از یک خیال است، این یک کلاهبرداری از مردم است.

در اخبار جدیدتر، ۱۱ شرکت از متقاضیان ETF اسپات بیت کوین، فرم‌های اصلاحی ۱۹b-4 را قبل از پایان کار در ۵ ژانویه ارسال کردند. این فرم‌ها یکی از آخرین مراحل در فرآیند تأیید SEC هستند، اما اسناد S-1 نیز باید تکمیل شوند تا بروکرهای ایالات متحده شروع به فهرست کردن این سهام کنند.

SEC تا ۱۰ ژانویه فرصت دارد تا ETF بیت کوین را تایید یا رد کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۲۰

منبع
cointelegraph.com
سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ناشناس
ناشناس
4 ماه قبل

سلام،اگه خدایی وجود داره بانیان این ارزهای دیجیتال رو به بدترین *** گرفتار کنه، چون حدود سه ساله مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان ارز دیجیتال گرفته ام و تا کمر در ضررم و روزی صد بار دنبال میکنم و هر روز یه بازی در میارن،
فکر کنم تا همین حد که نوشتم کافی باشه

دکمه بازگشت به بالا