همستر کامبت

آموزش دو بازی جدید همستر کامبت

همستر کامبت همچنان به ارائه بازی‌های جدید خود ادامه می‌دهد. این بار دو بازی جدید Hide Ball و Bouncemasters در بخش پلی گراند (Playground) رونمایی کرده که می‌توان از هر کدام روزانه ۴ کلید به دست آورد.

به گزارش والکس، کلیدها احتمالا نقش مهمی در ایردراپ همستر کامبت خواهند داشت که قرار است در تاریخ ۵ مهر ماه انجام شود. از این رو، در این مطلب به آموزش دو بازی جدید همستر کامبت خواهیم پرداخت.

آموزش بازی Hide Ball

بازی Hide Ball یکی از بازی‌های ساده است که به راحتی می‌توانید برای به دست آوردن کلید از آن استفاده کنید. در این بازی شما در ابتدا یک همستر و چند مانع دارید. شما باید با موانع موجود، همستر را به نحوی پوشش دهید تا از ریزش تو‌پ‌های سیاه رنگ آسیبی نبیند. در نتیجه، نوع چینش موانع در ارتقای سطح (Level) شما موثر است. در سطوح بالاتر، تعداد همستر و موانع شما افزایش می‌یابد. هر مرحله که این موارد را درست رعایت کرده باشید، برنده شده و سطح شما ارتقا می‌یابد. پس از آنکه چند سطح را ارتقا دادید کلید همستر به شما نمایش داده خواهد شد.

بزای Hide Ball همستر کامبت

آموزش بازی Bouncemasters

در این بازی هیجانی شما با یک پنگوئن سروکار دارید که باید به آن کمک کنید تا هر چه سریع‌تر به مقصد برسد. این پنگوئن برای این کار از دوست خود یعنی یک خرس قطبی کمک می‌گیرد تا او را با پرتاب کردن با یک چوب چوگان به سمت نقطه به هدف نزدیک‌تر کند.

نحوه پرتاب‌ها مهم هستند و هرچقدر حرفه‌ای‌تر انجام شوند، پنگوئن فاصله بیشتری را طی خواهد کرد. همچنین، پنگوئن در این مسیر باید از موانع زیادی عبور کند. انجام این بازی بسیار ساده بوده و پیچیدگی خاصی ندارد.

بازی Bouncemasters همستر کامبت

نحوه انجام این بازی به دو بخش تقسیم می‌شود:

  • بخش اول: بخش پرتاب که باید با کلیک روی صفحه (کلیک اول برای افتادن پنگوئن به پایین و کلیک دوم برای انجام ضربه توسط خرس قطبی) این کار را انجام دهید. در این بخش باید سعی کنید تا پنگوئن را با بهترین زوایه و با نهایت قدرت به جلو پرتاب کنید. اگر پرتاب‌های قو و دقیق باشند حتی ممکن است پنگوئن از جو زمین نیز خارج شود!
  • بخش دوم: این بخش مربوط به عبور از موانع و تلاش برای طولانی‌تر کردن این پرتاب است که برای این منظور باید در زمان و مکان صحیح روی صفحه ضربه بزنید تا پنگوئن بتواند با برخورد به بوسترهای مختلف، حرکت خود به سمت جلو را ادامه دهد.

در این بازی در طول مراحل به شما جوایزی داده شده و در حین بازی می‌توانید از این جوایز برای ارتقای پنگوئن خود استفاده کنید. پس از آنکه چندین مرحله پیش رفتید کاید همستر به شما نمایش داده خواهد شد.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴.۲ / ۵. مجموع آرا: ۱۸

کارشناسی ادبیات انگلیسی من را به دنیای ترجمه و خلق محتوا در حوزه بلاک چین و کریپتوکارنسی کشاند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا