اخبار ارزهای دیجیتال

عقب نشینی تتر به کانال ۵۵ هزار تومان؛ بازار ارز دیجیتال امروز در چه وضعیتی قرار دارد؟

پس از رشد چشمگیر ۱۸٪ قیمت تتر در هفته گذشته، امروز تتر در بازار داخلی به محدوده ۵۵٬۰۰۰ تومان بازگشته است. این در حالیست که عمده رمزارزها در بازار با رهبری بیت کوین در یک بلاتکلیفی به سر می‌برند.

به گزارش والکس، امروز دوشنبه ۱۶ بهمن ماه قیمت بیت کوین در اولین روز معاملاتی جهانی در محدوده ۴۲٬۷۳۲ دلار معامله می‌شود. این درحالیست که پس از تایید صندوق‌های ETF بیت کوین و رشد مقطعی قیمت تا حدود سطح ۴۹ هزار دلار با فشار فروشی پیوسته همراه بودیم که تا ساعاتی قبل توانست قیمت را به ۴۲٫۲۰۰ دلار نیز برساند.

در بین بزرگ‌ترین رمز ارزها تنها چین لینک توانسته است در یک هفته گذشته با رشد درخشان ۲۶ درصدی، برخلاف روند رنج بازار عمل کند. سایر ارزهای دیجیتال بزرگ مانند اتریوم، بایننس کوین، سولانا و ریپل همچنان در یک سطح محدود در حال نوسان هستند.

قیمت چین لینک
چین لینک Chainlink (LINK)
۸۲۸,۷۴۴.۰۰ تومان
$ ۱۳.۸۷۵ -۳.۰۱%

خرید و فروش امن، سریع و آسان چین لینک در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید چین لینک

همچنین ارزهای دیجیتالی که به تازگی عرضه شده و ایردراپ آنها توجه همگان را به خود جلب کرده بود در این مدت با کاهش‌های بزرگی روبه‌رو بودند. از جمله آنها می‌توان به JUP، مانتا نتورک و آلت لیر اشاره کرد که هرکدام از آنها در چند روز گذشته بیش از ۲۵ درصد ریزش را تجربه کرده‌اند.

امروز ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران شاخص ISM مدیران خرید بخش خدمات در ایالات متحده اعلام خواهد شد و در ادامه هفته روز پنجشنبه شاخص ادعای بیکاری نیز منتشر می‌شود. با این حال در این هفته نگاه تحلیلگران اقتصادی به سخنرانی‌های مقامات فدرال رزرو آمریکا خواهد بود تا به چشم‌انداز بهتری نسبت به آینده دست پیدا کنند.

این درحالیست که شب گذشته جروم پاول رییس فدرال رزرو ایالات متحده در مصاحبه‌ای با برنامه «۶۰ دقیقه»، از حجم بدهی دولت آمریکا ابراز نگرانی کرد و گفت زمان آن فرا رسیده است تا مقامات دولتی برای کاهش این بدهی به صورت جدی گفتگو کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا