اخبار کاردانو

مقیاس پذیری، تنها چالش پیشروی کاردانو برای رشد

کوین ADA در حال حاضر حدود ۰.۵۲ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده ورود قیمت کاردانو به یک نقطه بحرانی است.

به گزارش والکس و به نقل از coinedition، دن گامباردلو بنیانگذار Crypto Capital Venture بر این باور است که چهار سال پیش، کاردانو فاقد عملکردهای اصلی مانند استیکینگ بود و این پروژه در این چهار سال رشد چشمگیری داشته است. با این حال این کوین برای رسیدن به قیمت‌های بالاتر با مقاومت مهمی روبرو شده است.

دن گامباردلو که توسعه بلاکچین اوروبوروس (شبکه احتصاصی کاردانو) را از نزدیک زیر نظر دارد، بر این عقیده است که چهار سال پیش، کاردانو فاقد ویژگی‌های اصلی مانند سهام‌گذاری، پشتیبانی از چندین دارایی و قابلیت‌های قرارداد هوشمند بود.

گامباردلو اشاره کرد که امروزه کاردانو نه تنها این ویژگی‌ها را دارد، بلکه در زمینه‌هایی مانند امنیت و تمرکززدایی نیز قدرتمند عمل کرده است.

گامباردلو در توییت اخیر خود گفت که کاردانو رقبایی دارد و این خوب است. اما اگر بتواند به درستی مقیاس‌ پذیری شبکه را اجرا کند، از همه رقبا پیشی خواهد گرفت؛ زیرا زیرساختی اصولی و قوی دارد. به عبارت ساده‌تر، بهتر ساخته شده است.

نمودار قیمت کاردانو
نمودار قیمت کاردانو

از نظر تکنیکالی شکستن این سطوح مقاومتی، می‌تواند اغاز حرکتی عظیم برای رشد بیشتر باشد. با این حال، گامباردلو با توجه به موقعیت قیمت کاردانو، به دنبال‌کنندگان خود در پلتفرم X پیشنهاد کرد با احتیاط عمل کنند.

گامباردلو در دومین توییت خود به جنبه‌های فنی قیمت کاردانو می‌پردازد. او به یک مقطع مهم اشاره می‌کند، زیرا ADA در حدود ۰.۵۲ دلار است.

این سطح قیمت نشان‌دهنده یک لحظه حیاتی برای ADA است، زیرا به نقطه مقاومتی در محدوده میانگین متحرک ۲۰ و ۵۰ نزدیک می‌شود. طبق آخرین داده‌های CoinGecko، کاردانو با ۸.۳ درصد افزایش ارزش در ۲۴ ساعت گذشته با ۰.۵۲۹۳ دلار معامله می‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۴ / ۵. مجموع آرا: ۴

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا