اخبار آلت کوین ها

OpenAI ویژگی مرورگر چت جی پی تی را متوقف می‌کند

OpenAI مشکلی را در افزونه مرورگر خود کشف کرد که به طور ناخواسته به کاربران اجازه می‌دهد در برخی موارد محتوای پولی وبسایت‌ها را استفاده کنند.

به گزارش والکس، قابلیت مرورگر چت جی پی تی، یک موتور جستجوی مبتنی بر  Bing است که به کاربران امکان جستجوی مطالب مورد نظرشان را می‌دهد. اما بعد از کشف این مشکل، ویژگی مرورگر به‌طور موقت توسط OpenAI غیرفعال شده است.

OpenAI در یک توییت در تاریخ ۴ ژوئیه، کاربران را از توقف موقت آگاه کرد تا بتواند این مشکل را اصلاح کند. در این توییتر آمده است، “ما متوجه شده‌ایم که ویژگی مرورگر ChatGPT می‌تواند گاهی محتوا را به روش‌هایی که ما کنترلی بر آن نداریم نمایش دهد. به عنوان مثال، اگر کاربر به طور خاص متن کامل یک URL را بخواهد، ممکن است سهوا چت جی پی تی این درخواست را برآورده کند.”

قابلیت مرورگر در حال حاضر در نسخه بتا است و برای مشترکین سرویس ChatGPT Plus در دسترس می‌باشد. از آنجایی که مشکلات اولیه در مرحله بتا برطرف می‌شوند، به نظر می‌رسد که OpenAI، در پاسخ به پست یک کاربر در Reddit روی این مشکل متمرکز شده باشد.

در اواخر ژوئن، یکی از اعضای صفحه r/ChatGPT تصویری ارسال کرد که در آن از چت بات خواستند تا متن پیوند یک مقاله دارای محدودیت مطالعه از وبسایت آتلانتیک را نشان دهد. در پاسخ، ChatGPT مقاله را به طور کامل بدون محدودیت ارائه کرد.

پست ردیت مربوط به مشکل در ویژگی مرورگز چت جی پی تی

بعضی کاربران معتقدند ChatGPT از مکانیزم یکسانی با گوگل برای حذف و عدم نمایش محتواهای دارای محدودیت استفاده می‌کند، که ممکن است در چت جی پی تی این مکانیزم به مشکل برخورده باشد.

یکی دیگر از کاربران ردیت با نام کاربری u/Red_Laughing_Man، پیشنهاد کرد که ChatGPT ممکن است به سادگی بتواند محتوای دارای دیوار پرداخت را که برای این فرایند از یک بنر در بالای محتوا استفاده می‌کند را نادیده بگیرد.

استفاده از داده‌های کاربران برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی در ماه‌های اخیر به موضوعی رایج تبدیل شده است. در اول جولای، ایلان ماسک مالک توییتر، حذف داده‌ها را دلیل محدودیت‌های جدید در مورد تعداد توییت‌هایی که کاربران می‌توانند در روز در این پلتفرم مشاهده کنند، ذکر کرد. در ۲۹ ژوئن نیز کوین تلگراف گزارش داد که سازنده ChatGPT با یک شکایت دسته جمعی به اتهام حذف اطلاعات خصوصی کاربران از اینترنت مواجه شده است.

حال باید دید این شکایات و مخالف با چت جی پی تی تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا