کیف پول

لیست بهترین کیف پول های ارز دیجیتال ارکید (OXT) Orchid

افرادی که در بازار رمزارزها فعالیت می‌کنند یا در این حوزه مطالعه کافی داشته و روند بازار آن را دنبال می‌کنند، به‌خوبی می‌دانند که برای انجام معامله انواع ارز دیجیتال، به یک والت (Wallet) مطمئن نیاز است. امروزه در بازار رمزارزها می‌توان ارزهای دیجیتال متنوعی را پیدا کرد و در این بین ارز دیجیتال ارکید (OXT) یکی از ارزهای آینده‌دار محسوب می‌شود و توانسته توجهات زیادی را به سوی خود جلب کند. کسب شناخت و آگاهی کافی در مورد این رمزارز و بهترین کیف پول ارکید که برای نگهداری و استیکینگ (Staking) آن استفاده می‌شود، لازمه سرمایه‌گذاری و معامله است.

آشنایی با بهترین کیف پول ارکید

انتخاب والت مناسب برای رمزارز یکی از تصمیمات مهم است که تأثیر بسزایی بر امنیت و دسترسی به دارایی‌های دیجیتال دارد. امنیت (به دلیل ذخیره کردن کلیدهای خصوصی برای دسترسی و مدیریت دارایی‌ها)، دسترس‌پذیری (قابلیت استفاده بر روی پلتفرم‌های مختلف)، سازگاری با رمزارز مورد نظر، اعتبار و غیره از مهم‌ترین عواملی هستند که زمان انتخاب بهترین کیف پول Orchid و سایر رمزارزها باید مورد توجه قرار بگیرد.

در واقع بهترین والت ارکید باید بتواند امنیت لازم برای ذخیره دارایی کاربر را تأمین کرده و ضمن محافظت از دارایی‌های دیجیتال کاربران، امکان مدیریت ساده و مؤثر آن‌ها را نیز فراهم کند. در با چند نمونه از والت‌هایی که در لیست کیف پول OXT قرار گرفته‌اند آشنا شده و خصوصیات و ویژگی‌های هر کدام را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

والت Desktop ارکید: این پلتفرم را می‌توان نمونه رسمی کیف پول ارکید دانست که ویژگی ذخیره‌سازی داخلی این رمزارز را ارائه می‌دهد. همچنین شرایطی را فراهم می‌کند که کاربران بتوانند توکن‌های OXT خود را استیک کنند و از این طریق در ازای ایمن‌سازی شبکه پاداش بگیرند.

Ledger Nano S: یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های سخت‌افزاری است که از توکن‌های OXT پشتیبانی کرده و امکان استیکینگ امن را نیز فراهم می‌کند. برنامه Ledger Live به کاربران این امکان را می‌دهد که سهام OXT خود را مدیریت کرده، جوایز را مشاهده و در اجماع نیز شرکت کنند. این والت ارکید، امنیت بالایی را برای ذخیره توکن‌ها فراهم می‌کند. همچنین یک انتخاب محبوب در بین علاقمندان به ارزهای دیجیتال است و از طیف گسترده‌ای از رمزارزها پشتیبانی می‌کند.

 Trezor: در لیست کیف پول OXT یکی دیگر از گزینه‌های سخت‌افزاری است که از طریق پلتفرم‌های شخص ثالث مانند Staked.us و Stake.fish امکان اشتراک‌گذاری را فراهم می‌کند. Trezor به کاربران این امکان را می‌دهد که به طور ایمن OXT و سایر ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنید.

MetaMask: این والت محبوب مبتنی بر وب است که از توکن‌های OXT پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد دارایی خود را از طریق پلتفرم‌های شخص ثالث مانند Figment و Stake.fish به اشتراک بگذارید. متامسک رابط کاربرپسندی دارد که از اتریوم و دیگر توکن‌های ERC-20 نیز پشتیبانی می‌کند.

MyEtherWallet: این پلتفرم مبتنی بر وب از توکن‌های OXT پشتیبانی می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد از طریق پلتفرم‌های شخص ثالث مانند Figment و Stake.fish دارایی خود را به اشتراک بگذارند. این کیف پول ارکید طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد و رابط کاربرپسند آن نیز سرمایه‌گذاری را راحت کرده است..

 Atomic: یکی دیگر از گزینه‌ها در فهرست بهترین کیف پول ارز دیجیتال است که نسخه‌های متعددی برای اندروید، iOS و دسکتاپ دارد. اتمیک ولت از توکن‌های OXT و بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال دیگر و همچنین توکن‌های ERC20 و BEP2 پشتیبانی می‌کند.

ذخیره ارز ارکید

بهترین کیف پول ارکید مناسب برای استیکینگ

با توجه به این موضوع که استیک ارز دیجیتال ارکید نیاز به مشارکت در شبکه Orchid دارد می‌توان به راحتی آن را از طریق Orchid Desktop Wallet یا استخرهای استیکینگ انجام داد. به طور کلی می‌توان گزینه‌های زیر را به عنوان بهترین کیف پول ارکید برای اشتراک‌گذاری نام برد:

  • Orchid Desktop Wallet
  • Ledger Nano S
  • Trezor
  • MetaMask
  • MyEtherWallet

مقایسه و بررسی نهایی کیف پول‌های ارکید

برای نگهداری و استیک ارز دیجیتال ارکید (OXT)، گزینه‌های متعددی به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در دسترس هستند. هر کدام از آنها دارای ویژگی‌های و خصوصیات مخصوص به خود هستند. بدون شک می‌توان گفت که اصلی‌ترین فاکتوری که در انتخاب بهترین کیف پول ارکید و سایر دارایی‌های دیجیتال باید در نظر گرفته شود،‌ امنیت بالای آن است. عوامل دیگری مانند رایگان بودن،‌ سادگی رابط کاربری، مجهز بودن به تأیید هویت دو عاملی و همچنین پشتیبانی از توکن‌های مختلف نیز از اهمیت زیادی برخوردار هستند اما امینت اصلی‌ترین شاخص در انتخاب والت ارز دیجیتال است که باید مورد توجه قرار بگیرد. در جدول زیر به صورت خلاصه گزینه‌های مطرح شده در لیست کیف پول OXT را مقایسه کرده‌ایم:

نام کیفامنیترابط کاربریهزینهپشتیبانی از سایر توکن‌هاتأیید هویت دو عاملی
Orchid Desktop Walletبالاسادهرایگانفقط از OXTدارد
Ledger Nano Sبسیار بالاسادهغیر رایگاندارددارد
Trezorبسیار بالاسادهغیر رایگاندارددارد
MetaMaskبالاسادهرایگانتوکن‌های ERC-20دارد
MyEtherWalletبالاسادهرایگانتوکن‌های ERC-20دارد
Atomic Walletبسیار بالاسادهرایگانداردندارد

رتبه‌بندی انواع کیف پول ارکید بر اساس امنیت و رابط کاربری به صورت ذهنی بوده و طبق اجماع عمومی بین علاقمندان و متخصصان در حوزه ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. از نظر امنیت، Ledger Nano S و Trezor سطوح بسیار بالایی از امنیت را ارائه می‌دهند، در حالی که پلتفرم‌های مبتنی بر وب مانند MetaMask و MyEtherWallet نیز در سطح بالایی قرار دارند. این موضوع در مورد Orchid Desktop Wallet نیز صدق می‌کند اما ممکن است به اندازه والت‌های سخت‌افزاری ایمن نباشند.

از نظر رابط کاربری، همه والت‌های ذکر شده در بالا، رابط‌های کاربرپسندی را ارائه می‌کنند که در میان آن‌ها استفاده از Orchid Desktop Wallet و MetaMask نسبت به سایر گزینه‌ها آسان‌تر است.

به طور کلی، انتخاب بهترین کیف پول ارکید تا حد بسیار زیادی به نیازها و ترجیحات کاربران بستگی دارد. اگر جزو کاربرانی هستید که امنیت را در اولویت قرار می‌دهید، Ledger Nano S یا Trezor می‌توانند بهترین مورد باشند. اما اگر رایگان بودن و استفاده آسان در اولویت شما قرار دارد، می‌توانید از Orchid Desktop Wallet یا سایر پلتفرم‌های مبتنی بر وب برای نگهداری و استیکنیگ ارز دیجیتال ارکید استفاده کنید.

انتخاب بهترین والت ارکید

بهترین والت برای ارکید

در این مقاله تلاش شد گزینه‌های مختلف و ویژگی‌های آن‌ها مورد بررسی قرار گرفته تا بتوان کاربران را به بهترین شکل ممکن برای انتخاب بهترین والت ارکید راهنمایی کرد. انتخاب پلتفرم مناسب برای نگهداری و استیکنیگ ارز دیجیتال ارکید، فرایندی است که کاملا به کاربران بستگی دارد. اما به طور کلی می‌توان گفت مواردی که امنیت بالایی برای نگهداری از دارایی‌های دیجیتال دارند و در کنار آن از رابط کاربری ساده، خدمات پشتیبانی بهتر و کارمزد کم برای انجام معاملات برخوردار هستند،‌ بهترین گزینه در لیست کیف پول OXT هستند. اگر جزو کاربران علاقمند به معامله و خرید و فروش ارز دیجیتال ارکید هستید می‌توانید با توجه به فاکتورهای مطرح شده در این مقاله، بهترین را انتخاب کرده و از خدمات آن استفاده کنید. تجربه کاربری شما از پلتفرم‌های مطرح شده چیست؟ به‌نظرتان بهترین کدام است؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
pickacrypto.com
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا