اخبار اتریوم

درصد آدرس‌های در سود اتریوم به کمترین مقدار خود در ۵ ماه گذشته رسید

شرایط خرسی سفت و سختی که در چند ماه گذشته بر بازار رمزارزها حاکم بوده، به شدت بر قیمت و سودآوری اتریوم تاثیرگذار بوده است. قیمت اتریوم در یک رنج یکنواخت گیر کرده و به همین دلیل بخت با بسیاری از هولدرهای اتریوم یار نبوده است. طبق داده‌های گلس نود (Glassnode)، درصد آدرس‌های در سود اتریوم به کمترین مقدار خود در ۵ ماه گذشته رسیده است.

به گزارش والکس و به نقل از newsbtc، در سال ۲۰۲۱، زمانی که قیمت اتریوم در بالاترین سطح خود بود، بیشتر آدرس‌ها آسوده خاطر بودند. اما دو سال بعد، برای سرمایه‌گذاران جدیدی که در قیمت‌های بالاتری خرید کرده‌اند، انتظار برای رسیدن به سود خیلی طولانی شده است.

گلس نود، پلتفرم تحلیلی حوزه رمزارزها، اعلام کرده درصد آدرس‌های اتریوم که در سود قرار دارند و در یک بازه زمانی ۷ روزه اندازه‌گیری شده، به کمترین میزان ۵ ماه گذشته، یعنی ۵۵/۴۱۴٪، رسیده است.

آدرس‌های در سود

این نشان می‌دهد که بیش از ۴۴ درصد از هولدرهای اتریوم در حال حاضر متضرر شده‌اند. به همین ترتیب، تعداد آدرس‌های در سود به کمترین میزان خود از ماه مارس امسال، یعنی ۵۶،۳۱۱،۱۷۱/۸۹۹ واحد رسیده است.

خروج اتریوم از صرافی‌ها

مقدار اتریوم نگهداری شده در صرافی‌های رمزارزی نیز به کمترین سطح خود در بیش از ۵ سال گذشته رسیده است. این بدان معناست که اتریوم کمتری برای معامله در صرافی‌ها در دسترس است که می‌تواند بر قیمت و نقدینگی تاثیر بگذارد. معامله‌گران اتریوم خود را از صرافی‌ها برداشته و در کیف‌های دیجیتالی خصوصی نگه می‌دارند.

این خروج اتریوم می‌تواند به سطح بالایی از استیک در قرارداد سپرده‌گذاری ETH 2.0 نیز مرتبط باشد. داده‌ها نشان می‌دهند که اکثر اتریوم‌های هولد شده توسط سرمایه‌گذاران بزرگ در حال حرکت به سمت این قرارداد هستند که نمایانگر رشد محبوبیت استیکینگ اتر است. این کاهش عرضه همراه با افزایش علاقه مردم به اتریوم می‌تواند در صورت ادامه‌دار بودن تقاضای قوی، قیمت را بالا ببرد.

قیمت اتریوم به زیر ۱۷۰۰ دلار سقوط کرد

در همین حین، تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که این رمزارز در ابتدای هفته به زیر حمایت بحرانی خود سقوط کرد. قیمت سپس به زیر ۱۷۰۰ دلار و ۱۶۳۰ دلار رسید که کمترین ارزش اتریوم از ۱۶ مارس محسوب می‌شود. این کاهش قیمت و سودآوری عمدتاً به عوامل منفی از جمله ترس از تورم رو به افزایش و ضعف کلی بازار رمزارزها برمی‌گردد.

قیمت اتریوم در حال حاضر بهبود پیدا کرده و در حدود ۱۷۲۰ دلار معامله می‌شود و قصد دارد دوباره مقاومت ۱۸۰۰ دلاری را آزمایش کند. البته، اگر سطح ۱۷۰۰ دلار از دست برود، اتریوم ممکن است به سمت حمایت ۱۴۰۰ دلار یا حتی ۱۳۰۰ دلار سقوط کند. ریزش قیمت به زیر ۱۷۰۰ دلار به شدت خرسی خواهد بود و باعث کاهش بیشتر درصد سودآوری می‌شود.

چارت اتر

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
newsbtc
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا