اخبار آلت کوین ها

رالی صعودی بزرگی در انتظار ریپل است

با رای مساعد دیگری در دادگاه، برخی حتی قیمت ۲۰ دلاری را برای XRP دور از ذهن نمی‌دانند.

دادگاه ریپل لبز (Ripple Labs) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، پیچ و خم‌های زیادی را در طی بیست ماه گذشته به خود دیده است. بسیاری از تحولات اخیر این دادگاه به نفع ریپل رقم خورده است.

به گزارش والکس و به نقل از زی‌کریپتو، پیروزی دیگری در جریان دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، به سود ریپل لبز رقم خورد. قاضی آنالیسا تورس (Analisa Torres)، رای به پذیرش سخنان مدیر پیشین SEC به عنوان شاهدی در دادگاه داد.

این شواهد که با نام مدارک هینمن (Hinaman) شناخته می‌شوند، مربوط به سخنان ویلیام هینمن، مدیر بخش مالی SEC در جریان مراسمی به میزبانی یاهو فایننس در سال ۲۰۱۸ است. در آن نشست، هینمن اظهار داشت که اتریوم را نوعی اوراق بهادار نمی‌داند. این مدرک، بخشی از دفاع ریپل در برابر شکایت SEC است.

قاضی تورس، اعتراض کمیسیون SEC مبنی بر غیرقابل استناد بودن این شواهد بر اساس حقوق بین وکیل و موکل را رد کرد. تصمیم دادگاه مبنی بر انتشار این مدارک، به عنوان چرخشی به سود ریپل لبز قلمداد می‌شود.

با فرارسیدن فصل پایانی ماجرای ریپل و SEC، قیمت ریپل نشان از شروع یک رالی صعودی می‌دهد. همچنین داده‌ها خبر از انباشت ریپل توسط نهنگ‌ها می‌دهند. قیمت ششمین ارز دیجیتال بزرگ جهان، پس از رای دادگاه با ۲۰ درصد رشد به ۰.۵۰۳ دلار رسید. با رای مساعد دوم، انتظار می‌رود که به زودی به مرز یک دلار برای XRP برسیم و برخی حتی گذر از نقطه عطف ۲۰ دلاری را دور از ذهن نمی‌دانند.

در روزهای اخیر، تصویری از انیمیشن محبوب سیمپسون‌ها در فضای مجازی دست به دست می‌شود که در آن قیمت XRP در انتهای سال با رقم ۵۳۹ دلار مشخص شده است. این انیمیشن به پیش‌گویی اتفاقات دنیای واقعی شهرت دارد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا