اخبار آلت کوین ها

نهنگ ها در حال انباشت گسترده ریپل هستند

ریپل عملکرد قیمتی بهتری نسبت به بیت کوین داشته است.

نهنگ‌های ارز دیجیتال در حال افزایش انباشت ارز ریپل هستند. با وجود رشد قیمت XRP، خللی در خرید نهنگ‌های بازار رخ نداده است. این اتفاقات در آستانه پایان قریب‌الوقوع دادگاه این شرکت با کمیسیون SEC به وقوع پیوسته است.

به گزارش والکس و به نقل از کریپتوگلوب، قیمت جفت ارز بیت کوینی ریپل به بالاترین میزان یک ساله خود (۰.۰۰۰۰۲۵ بیت کوین و یا ۰.۴۸ دلار) رسید. این اتفاق به واسطه خوش‌بینی افکار عمومی از رای آتی دادگاه ریپل رقم خورده است. با توجه به داده‌های پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، کوسه ها و نهنگ های ارز دیجیتال ریپل (آدرس‌هایی که بین ۱ تا ۱۰ میلیون موجودی XRP دارند) از اواخر سال ۲۰۲۰، پیوسته به موجودی خود افزوده‌اند.

با توجه به رشد ۴۷ درصدی قیمت ریپل طی سی روز گذشته، این انباشت احتمالا به سود این بازیگران بزرگ بازار تمام شده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، در سال ۲۰۲۰ از ریپل و دو مقام ارشد این شرکت به دلیل آن چه آن را فروش غیرقانونی اوراق بهادار در جریان ICO این شرکت خواند، شکایت کرد. در این ICO، ریپل ۱.۳ میلیارد دلار از توکن‌هایش را به فروش رساند. ریپل این اتهام را تکذیب کرده است؛ ریپل استدلال می‌کند که هیچ قرارداد سرمایه‌گذاری بین این شرکت و دارندگان توکن عقد نشده است و حقوق و تضمین خاصی به این گروه داده نشده است.

پیش‌تر، برد گارلینهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر ارشد اجرایی ریپل، از اعتقاد خود مبنی بر پیروزی ریپل در این پرونده حقوقی گفته بود. با توجه به نحوه خاتمه یافتن این ماجرا، ممکن است شاهد شوکی در عرضه ریپل باشیم که می‌تواند سبب افزایش قیمت این توکن شود. جرمی هوگان (Jeremy Hogan) که متخصص حوزه حقوقی و از طرفداران ریپل است، اعتقاد دارد بسته به نوع توافق ریپل با SEC، ممکن است برنامه عرضه توکن‌های باقی‌مانده ریپل دستخوش تغییر شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
کریپتو گلوب
سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا