کیف پول

آشنایی با کیف پول کیو پاکت (qPocket)؛ راهنمای نصب و استفاده

qPocket یک کیف پول دیجیتال کاربردی برای گوشی‌های موبایل است که از توکن‌های متنوعی پشتیبانی می‌کند. کیف پول کیو پاکت قابلیت نصب روی سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید، iOS و حتی به‌عنوان افزونه گوگل کروم را نیز دارد. لذا فرقی نمی‌کند که شما از چه گوشی هوشمندی استفاده می‌کنید چون این کیف پول از تمامی گوشی‌های موجود در بازار پشتیبانی می‌کند. اگر به دنبال یک کیف پول با رابط کاربری ساده و امکانات فوق‌العاده هستید، این ولت بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در این مقاله به آموزش کیف پول پاکت و نکات پیرامون آن خواهیم پرداخت؛ بنابراین از شما دعوت می‌کنیم که در ادامه با بلاگ والکس همراه باشید.

کیف پول کیو پاکت چیست؟

کیو پاکت یک کیف پول جذاب و کاربردی برای گوشی‌های موبایل است که از سیستم عامل‌های اندروید و ios پشتیبانی می‌کند. این کیف پول از شبکه‌هایی همچون اتریوم، ERC20، Tron، QKC‌ و DApp آن‌ها پشتیبانی می‌کند. شما با نصب کیف پول کیو پاکت می‌توانید دارایی‌های خود را در یک فضای امن و قابل اعتماد نگهداری نمایید. کیو پاکت همچون کیف پول آمون یکی از کیف‌های امن و منحصر به فرد برای نگهداری و مبادله دارایی‌های دیجیتال است.

چطور از کیف پول پاکت استفاده کنیم؟

کیف پول کیو پاکت جزو کیف پول‌های کاربردی برای گوشی‌های هوشمند است و به شما کمک می‌کند تا بتوانید توکن‌های خود را در یک فضای امن نگهداری کنید. اکثر کاربران کیو پاکت دارای گوشی اندروید هستند به همین جهت از این کیف پول به عنوان کیف پول اندروید منحصر به فرد نیز یاد می‌شود. برای فعالسازی و استفاده از این کیف پول لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

مراحل افتتاح حساب در کیف پول کیو پاکت

۱- برنامه را دانلود و نصب کنید

برای فعالسازی کیف پول کیو پاکت ابتدا باید به سایت کیو پاکت بروید و برنامه را دانلود کنید. اول باید تعیین کنید که برنامه را برای چه سیستمی (اندروید، کروم یا iOS) نیاز دارید. سپس می‌توانید روی فروشگاه‌های موجود در سایت کلیک کنید و برنامه را دانلود نمایید. پس از اتمام دانلود کافی است روی گزینه install کلیک کنید تا برنامه روی سیستم شما نصب شود.

۳- کیف پول خود را بسازید

پس از نصب اپلیکیشن کیو پاکت نوبت به ساخت کیف پول شخصی می‌رسد. وقتی که برای اولین بار وارد برنامه می‌شوید با گزینه Create Wallet مواجه خواهید شد. با کلیک روی این گزینه فرآیند ساخت کیف پول آغاز خواهد شد. پس از انتخاب این گزینه لازم است که یک رمز عبور قوی برای کیف پول کیو پاکت خود انتخاب کنید و آن را تایید نمایید.

پس از انجام مراحل بالا باید روی دکمه create کلیک کنید تا فرآیند ساخت کیف پول تکمیل شود. حال باید روی گزینه استارت بزنید و زبان مورد نظر را انتخاب نمایید. بهترین زبان برای کیف پول زبان انگلیسی است.

۳- دریافت عبارات بازیابی

در مرحله بعدی ۱۲ کلمه عبور اختصاصی برای کیف پول را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما باید این کلمات عبور را در یک جای امن بنویسید یا ذخیره نمایید. حالا باید کلمات عبور را به ترتیب در کادر مورد نظر وارد کرده و سپس روی گزینه send کلیک کنید. پس از انجام این مراحل لازم است روی گزینه انجام شد کلیک نمایید. تبریک می‌گویم! کیف پول پاکت شما ساخته شد.

نکته مهم: حتما از رمز عبور قدرتمند برای کیف پول استفاده کنید و کلمات عبور اختصاصی خود را در یک جای امن نگهداری کنید. در مراحل بعدی که بخواهید وارد کیف پول شوید این کلمات لازم خواهند شد و اگر این کلمات را نداشته باشید، دسترسی به کیف پول امکان‌پذیر نخواهد بود.

نحوه ارسال و دریافت ارز دیجیتال در کیف پول کیو پاکت

پس از ساخت کیف پول اختصاصی کیو پاکت نوبت به دریافت یا ارسال ارز دیجیتال می‌رسد در آموزش کیف پول پاکت برای اندروید به این موضوع مهم می‌پردازیم. این کیف پول از شبکه‌های انتقال رمز ارز اتریوم، erc20 و qkc پشتیبانی می‌کند. به طور کلی دریافت و ارسال ارزهای دیجیتال کار چندان سختی نیست، فقط کافی است که مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

مبادله ارز در کیف پول qpocket

دریافت رمز ارز

ابتدا نحوه دریافت رمز ارزها به وسیله کیف پول پاکت را بررسی می‌کنیم. برای این کار باید ابتدا کیف پولی که قرار است رمز ارز را دریافت کند را انتخاب کنید. سپس روی دکمه جزئیات (detail) کلیک کنید تا اطلاعات کیف پول برای شما نمایش داده شود. حال باید آدرس کیف پول خود را دریافت کنید و با شخص یا سایتی که قصد دریافت رمز ارز دارید به اشتراک بگذارید.

ارسال رمز ارز با کیف پول qPocket

برای این که بتوانید رمز ارزهای مورد نیاز خود را به یک صرافی یا شخص دیگر انتقال دهید باید روی کیف پول خود کلیک کنید و وارد بخش جزئیات شوید. حال باید روی گزینه send کلیک نمایید تا وارد صفحه ارسال رمز ارز شود. در این مرحله باید آدرس کیف پول مقصد و رمز ارزی که قصد انتقال آن را دارید را وارد کنید.

پس از انجام این کار کافی است روی گزینه Generate Transaction کلیک کنید. در مرحله بعدی باید رمز عبور خود را وارد کرده و تراکنش را تایید کنید. حال باید روی گزینه Submit Transaction کلیک کنید تا عملیات انتقال رمز ارز با موفقیت انجام شود.

ایجاد لحظات هیجان‌انگیز با بازی

کیف پول کیو پاکت دارای یک سری امکانات جانبی است که استفاده از آن‌ها برای شما کاربردی و لذت‌بخش خواهد بود. این کیف پول فوق‌العاده دارای یک بخش مخصوص برای بازی است و به شما این امکان را می‌دهد که در اوقات فراغت خود از بازی کردن لذت ببرید. شما می‌توانید از بین بازی‌های موجود در این کیف پول استفاده کرده و لحظات هیجان‌انگیزی برای خود فراهم نمایید.

کیف پول qPocket چه ویژگی‌هایی دارد؟

ویژگی‌ کیف پول کیو پاکت

کیف پول کیو پاکت جزو بهترین کیف پول‌های موبایلی است که ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی دارد. بهره‌مندی از این ویژگی‌ها باعث می‌شود که این کیف پول جزو گزینه‌های ایده‌آل برای نگهداری ارزهای دیجیتال شما باشد. به طور کلی کیف پول پاکت دارای ویژگی‌های زیر است:

قابلیت دانلود از فروشگاه‌های مختلف: شما می‌توانید کیف پول پاکت را از فروشگاه‌های معتبری همچون گوگل پلی، اپ استور، وب استور کروم، اندروید apk و iOS test flight دانلود و نصب نمایید.
تنوع ارزها: این کیف پول از شبکه‌های مختلفی همچون اتریوم، ترون، ERC20 و بیش از ۲۰۰۰ هزار توکن مختلف پشتیبانی می‌کند.
پشتیبانی از سیستم‌ عامل‌های مختلف: کیو پاکت از گوشی‌های موبایلی که دارای سیستم عامل اندروید و iOS هستند پشتیبانی می‌کند. پس اگر دارای گوشی‌هایی با این مشخصات هستید می‌توانید به راحتی از این کیف پول استفاده کنید.
امن و قابل اعتماد: کیف پول کیو پاکت برای افزایش امنیت خود گزینه‌های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. لذا شما می‌توانید با خیال راحت از این کیف پول استفاده نموده و دارایی‌های خود را نگهداری کنید.
همکاری با شرکت‌های معتبر و محبوب: qPocket با کمپانی‌های مطرح همچون Axie Infinity، Kyber، FCK و Localcryptos همکاری می‌کند. همین موضوع نشان‌دهنده قدرت و اعتبار این کیف پول است.
رابط کاربری ساده و جذاب: کیف پول کیو پاکت در عین حال که زیبا و جذاب طراحی شده است، رابط کاربری ساده‌ای دارد. لذا شما به راحتی می‌توانید این کیف پول را نصب کرده و از آن استفاده نمایید.

qPocket کیف پولی هوشمند و ایمن برای مدیریت دارایی‌های دیجیتال

کیو پاکت یک کیف پول هوشمند و امن برای نگهداری ارزهای دیجیتال و مبادله آن‌هاست. در این مقاله به آموزش کیف پول پاکت و نحوه فعالسازی آن پرداختیم. اگر دارای گوشی اندروید یا iOS هستید به راحتی می‌توانید این کیف پول را از برنامه‌های مختلف همچون گوگل پلی، اپ استور، iOS تست فلایت و… دانلود و نصب نمایید.

کیف پول qPocket از ارزهای محبوب همچون اتریوم، ترون، QKC و Dapp ‌های مرتبط با آن‌ها پشتیبانی می‌کند. محیط کاری ساده و جذاب این کیف پول شما را مجذوب خود خواهد کرد. پس اگر قصد دارید که یک کیف پول موبایلی منحصر به فرد داشته باشید به شما کیف پول کیو پاکت را پیشنهاد می‌کنیم. این کیف پول حرفه‌ای با امکانات بی‌نظیری که دارد به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

کارشناس مهندسی کامپیوتر که به جای برنامه‌نویسی، محتوانویسی می‌کند و سعی دارد در دنیای ارزهای دیجیتال و تولید محتوا هر چه بیشتر تاثیر‌گذار باشد. با دنبال کردن من در شبکه‌های اجتماعی، بیشتر درباره دید من از بازارهای مالی و فعالیتم بدانید.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بهمن کمالی
بهمن کمالی
1 سال قبل

من این کیف پول را دارم و حدود ۱۰۰tether در یک برنامه DEFI سرمایه گذاری کردم .و سود روزانه ام را دریافت می کردم .تا اینکه یک روز متوجه شدم تمام موجودی ام صفر شده است.
چه راهکاری برای بازگرداندن پول من دارید؟؟؟؟
ممنون

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  بهمن کمالی

سلام
وقت به خیر
شما در چه برنامه دیفای ای سرمایه گذاری کرده اید؟ امروزه پلتفرمهای مختلفی در حوزه دیفای فعالیت دارند که برخی از آنها کلاهبردار هستند. بنابراین همیشه دراتصال کیف پول خود به یک پلتفرم دقت کنید. به دلیل اینکه تراکنشها در بلاکچین غیرقابل بازگشت هستند، اگر موجودی کیف پول شما به مقصدی ناشناس منتقل شده باشد، متاسفانه راهی برای بازگشت آن وجود ندرد.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا