اخبار آلت کوین ها

نهنگ ها دوباره به «کوانت» علاقه نشان دادند

چه می‌توان از کوانت در سال ۲۰۲۳ انتظار داشت؟

طبق گزارش اخیر سایت سنتیمنت (Santiment)، ارز دیجیتال «کوانت» (QNT) به تازگی بیشترین حجم معاملات مربوط به نهنگ‌های ارز دیجیتال خود را در ۱۶ ماه گذشته ثبت کرده است. تحلیل آن‌چین (On-Chain) نشان می‌دهد که در روز ۷ ژانویه، ۱۸۷ تراکنش با ارزش بیش از ۱۰۰۰۰۰ دلار انجام شده است که در ۱۶ ماه گذشته بی‌سابقه بوده است.

به گزارش والکس و به نقل از NewsBTC، ده روز پیش نیز، سنتیمنت گزارشی از شدت گرفتن فعالیت نهنگ‌های ارز دیجیتال در قبال توکن QNT منتشر کرده بود. در آن زمان، این فعالیت منجر به رشد ۱۰ درصدی قیمت کوانت شد اما این افزایش اخیر فعالیت، هنوز منجر به نتیجه‌ای مشابه نشده است.

نمودار تعداد تراکنش‌های بزرگ کوانت
نمودار تعداد تراکنش‌های بزرگ کوانت

به عقیده بسیاری، ارز کوانت می‌تواند یکی از امیدبخش‌ترین توکن‌ها در سال ۲۰۲۳ باشد. با وجود کاهش ۴۰ درصدی قیمت QNT در سال گذشته، تحلیل کوانت نشان می‌دهد که سهم عرضه این توکن در صرافی‌ها کاهشی ۲۳.۴ درصدی داشته است.

این مساله نشان‌دهنده این است که تقاضای قابل توجهی برای این رمزارز در سال ۲۰۲۲ وجود داشته است و در صورت بهبود شرایط کلی بازار در ماه‌های آینده، کوانت می‌تواند افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.

بر اساس پیش‌بینی قیمت سایت Bitnation، کوانت می‌تواند سال ۲۰۲۳ را با قیمت ۲۰۳ دلاری به پایان برد که افزایشی ۸۰.۱۷ درصدی نسبت به قیمت حال حاضر آن است. این تیم همچنین پیش‌بینی می‌کند که میانگین و حداقل قیمت بازار این دارایی به ترتیب حدود ۱۶۹ و ۱۳۵ دلار باشد.

سایت CoinCodex که یکی دیگر از سایت‌های محبوب پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال است نیز چشم‌انداز مثبتی برای آینده توکن QNT ترسیم می‌کند. بنا بر پیش‌بینی این سایت، در صورت دنبال کردن از الگویی مشابه با الگوری رشد اینترنت، این ارز می‌تواند به قیمت ۱۷۵.۲۷ دلار در سال ۲۰۲۳ برسد.

این نکته شایان توجه است که هیچ نهادی نمی‌تواند آینده بازار را با قطعیت پیش‌بینی کند. از این رو، این پیش‌بینی‌ها را به عنوان توصیه مالی در نظر نگیرید.

شبکه کوانت همچنین از برنامه‌های توسعه‌ای خود برای گسترش اکوسیستم پرده‌برداری کرده است. برخی از این پروژه‌ها هم‌اکنون در حال توسعه هستند.

کوانت همچنین قصد دارد تا بروزرسانی‌های بیش‌تری را برای بلاکچین Overledger مهیا کند و راهکارهای فنی تازه‌ای برای توسعه‌دهندگان معرفی کند تا بتوانند با راحتی بیش‌تری پروژه‌های بلاکچینی خود را بسازند و راه‌اندازی نمایند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
NewsBTC
علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا