اخبار دوج کوین

علاقه مجدد نهنگ ها به دوج چه پیامدی در پی خواهد شد؟

دوج کوین در بین ده توکن برتر خریداری شده توسط نهنگ‌های اسمارت چین است

با شرایط بازار نزولی که در حال تجربه آن هستیم، دوج کوین (DOGE) نتوانسته است تا سرمایه‌گذاران خود را خوشحال کند. داده‌ها نشان می‌دهد که قیمت این ارز دیجیتال طی هفت روز گذشته بیش از ۱۵ درصد کاهش داشته است. ارزش بازار فعلی دوج در حدود ۱۱.۶ میلیارد دلار است.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrtpyo، علی‌رغم بازدهی منفی، دوج کوین در بین نهنگ‌ها همچنان محبوب باقی مانده است. طبق اطلاعات سرویس WhaleStats، دوج در میان ۱۰ ارزی است که بیش از همه توسط صد نهنگ ارز دیجیتال برتر شبکه BSC طی روز گذشته خریداری شده است.

نکته جالب توجه دیگر، جایگاه دوج در زمینه سلطه اجتماعی بود؛ این میم کوین مشهور پس از توکن QUACK، در رتبه دوم و جلوتر از شیبا اینو جای گرفت.

رتبه توکن‌ها از لحاظ سلطه اجتماعی
رتبه توکن‌ها از لحاظ سلطه اجتماعی

علاوه بر این، داده‌های وبسایت Santiment نشان می‌دهد که علی‌رغم علاقه مردم عادی و نهنگ‌ها به این ارز، روز‌های سختی می‌تواند در انتظار دارندگان این کوین باشد. شاخص MVRV (نسبت ارزش بازار به ارزش بازار تحقق یافته) دوج طی هفته گذشته کاهش یافت.

این نکته در کنار کاهش تعداد آدرس‌های فعال شبکه طی ماه گذشته، نشانه‌هایی منفی برای بلاکچین دوج به شمار می‌روند.

تعداد شاخص‌های فعال شبکه
تعداد شاخص‌های فعال شبکه

در سوی دیگر، نگاه به وضعیت فاندینگ ریت این رمزارز در صرافی بایننس نشان می‌دهد که چرا نهنگ‌ها به این ارز اعتماد دارند. فاندینگ ریت دوج طی هفته گذشته در بازار مشتقه افزایش یافت.

علاوه بر این، شاخص سرعت این کوین نیز افزایش یافت. این مساله می‌تواند از تغییر روند در روزهای آتی خبر دهد.

شاخص MVRV در کنار فاندینگ ریت
شاخص MVRV در کنار فاندینگ ریت

اندیکاتورهای تکنیکال تصویر روشنی از آینده کوتاه مدت این ارز نمی‌دهند؛ شاخص قدرت نسبی (RSI) و جریان پول (MFI) هر دو کاهش جزئی به خود دیدند که نشانه‌هایی نزولی است.

افزون بر این، شاخص MACD نیز در الگوی کراس‌اور نزولی است. طبق اندیکاتور باندهای بولینگر، دوج کوین در منطقه‌ای فشرده قرار دارد که شانس صعود قیمت دوج کوین را کاهش می‌دهد.

نمودار قیمت دوج کوین در کنار اندیکاتورهای تکنیکال
نمودار قیمت دوج کوین در کنار اندیکاتورهای تکنیکال

با این وجود، نوار میانگین متحرک نمایی نشان از احتمال صعود می‌دهد؛ میانگین متحرک نمایی کوتاه مدت (۲۰ روزه) در حال حاضر کمی بالاتر از میانگین متحرک ۵۵ روزه است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۳ / ۵. مجموع آرا: ۴

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا