اخبار دوج کویناخبار کاردانو

بررسی تکنیکال نمودار ریپل، کاردانو، سولانا و دوج کوین؛ کاهش بیشتر قیمت در راه است؟

در دنیای ارزهای دیجیتال، تحلیل قیمت از جمله ابزارهای کلیدی برای شناخت بهتر بازار و پیش‌بینی روند آینده است. این تحلیل‌ها چیزی بیش از اعداد و ارقام هستند. در نگاهی کوتاه به بازار، و در پس این اعداد، روایت‌هایی از حمایت و مقاومت، امید و چالش نهفته است. این روایت‌ها، بخشی از داستان بزرگتر بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شوند که همیشه در حال تغییر است.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، در این مطلب، به تحلیل قیمت چهار آلت کوین مهم یعنی ریپل، کاردانو،‌سولانا و دوج کوین پرداخته می‌شود. هر ارز به طور جداگانه مورد بررسی قرار گرفته و تغییرات اخیر قیمت، نقاط مثبت و منفی، و چگونگی عملکرد آن در بازار بررسی شده است.

در این تحلیل‌ها، وضعیت فعلی بازار برای هر کدام از این آلت کوین‌ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. از ریپل که تحت فشار فروش قرار دارد، تا کاردانو که سعی در بازگشت به روند صعودی خود دارد، جزئیات مورد بررسی قرار می‌گیرند. علاوه بر این، سولانا و دوج کوین را نیز در این تحلیل‌ها ارزیابی کرد‌ه‌ایم.

تحلیل قیمت ریپل

قیمت ریپل در تاریخ ۱۷ آگوست به زیر سطح شکست ۰/۵۶ دلار سقوط کرد، که نشان‌دهنده فشار فروش مداوم از سوی خرس‌هاست.

نمودار ریپل
نمودار ریپل

سقوط جفت ارز XRP/USDT باعث اصلاح ۱۰۰ درصدی رالی قیمت شد که در تاریخ ۱۳ جولای آغاز شده بود. با این حال، نکته مثبتی که وجود دارد این است که گاوها در نزدیکی منطقه حمایت قدرتمند ۰/۴۵ دلار تا ۰/۴۱ دلار در کف قیمت خرید کرده‌اند.

ریپل در مسیر بازگشت خود احتمالاً در سطح ۰/۵۶ دلار و دوباره در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به نرخ ۰/۶۱ دلار با موانعی روبرو خواهد شد. اگر قیمت از این منطقه سربار به سمت پایین بازگردد، سیگنالی از فروش خرس‌ها در رالی‌ها خواهد بود. این امر ممکن است منطقه حمایتی ۰/۴۱ دلار را در خطر شکست قرار دهد.

تحلیل قیمت کاردانو

قیمت کاردانو در تاریخ ۱۷ آگوست به زیر الگوی کانال نزولی خود سقوط کرد، که نشان‌دهنده افزایش شتاب فروش معامله‌گران است.

نمودار کاردانو
نمودار کاردانو

گاوها موفق شدند حمایت مهم خود در سطح ۰/۲۴ دلار را حفظ کنند، که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید در سطوح پایین‌تر است. خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را دوباره به داخل کانال برگردانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، جفت ارز ADA/USDT می‌تواند شانسی برای یک رالی به خط مقاومت کانال داشته باشد.

چنین صعودی ممکن است آسان نباشد، چرا که گاوها احتمالاً با فروش خرس‌ها در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه در ۰/۲۸ دلار روبرو خواهند شد. اگر قیمت از این سطح به سمت پایین بازگردد، این جفت ارز ممکن است دوباره منطقه حمایت مستحکم خود در سطح ۰/۲۴ دلار را تست کند. شکست قیمت به زیر این سطح نشانه‌ای از ادامه سقوط خواهد بود.

تحلیل قیمت سولانا

قیمت سولانا در تاریخ ۱۶ آگوست میانگین‌های متحرک خود را از دست داد و در تاریخ ۱۷ آگوست به زیر حمایت افقی در سطح ۲۲/۳۰ دلار سقوط کرد. این امر نشان‌ می‌دهد که قیمت ممکن است برای مدت زمان بیشتری در داخل دامنه‌ معاملاتی بزرگ خود بین ۱۴ دلار و ۲۷/۱۲ دلار نوسان کند.

نمودار سولانا
نمودار سولانا

گاوها سعی دارند ریکاوری قیمت را آغاز کنند، که احتمالاً در میانگین‌های متحرک با مقاومت مواجه خواهند شد. اگر قیمت از میانگین متحرک ۲۰ روزه به نرخ ۲۳/۵۳ دلار به پایین بازگردد، احتمال سقوط به ۱۸ دلار و در نهایت ۱۴ دلار افزایش پیدا می‌کند.

از سوی دیگر، اگر خریداران قیمت را به بالاتر از میانگین‌های متحرک برسانند، نشان‌دهنده‌ این خواهد بود که ورود سولانا به زیر منطقه ۲۲/۳۰ دلار ممکن است یک تله خرسی باشد. این اتفاق می‌تواند جفت ارز SOL/USDT را به منطقه سربار ۲۶ دلار تا ۲۷/۱۲ دلار سوق دهد.

تحلیل قیمت دوج کوین

قیمت دوج کوین در تاریخ ۱۵ آگوست به زیر خط حمایت الگوی کانال صعودی کاهش پیدا کرد. این کاهش قیمت ممکن است منجر به فعال شدن استاپ‌ها در پوزیشن‌های لانگ و افزایش فروش خرس‌ها شده باشد.

نمودار دوج کوین
نمودار دوج کوین

جفت ارز DOGE/USDT در تاریخ ۱۶ آگوست در زیر سطح شکست ۰/۰۷ دلار بسته شد، که نشان‌ می‌دهد خرس‌ها وضعیت فعلی را تحت کنترل خود گرفته‌اند. فروش خرس‌ها در تاریخ ۱۷ آگوست ادامه یافت و آنها قیمت را به زیر حمایت کلیدی ۰/۰۶ دلار کاهش دادند. حرکت نجات‌دهنده برای گاوها افزایش فشار خرید در سطوح پایین‌تر بود.

اگر قیمت به بالای ۰/۰۶ دلار افزایش پیدا کند، گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به سمت مقاومت سربار ۰/۰۷ دلار انتقال دهند.

فروشندگان احتمالاً نقشه‌های دیگری در سر دارند. آنها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر ۰/۰۶ دلار کاهش دهند و در این محدوده نگه دارند. اگر خرس این کار را انجام دهند، این جفت ارز ممکن است تا ۰/۰۵ دلار سقوط کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cointelegraph
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا