اخبار ارزهای دیجیتال

Rocket Pool با ادغام Zksync Era، سرعت بیشتر و هزینه کمتری را برای تراکنش‌ها ارائه خواهد داد

به گفته Rocket Pool، شرکت ارائه‌دهنده مشتقات لیکویید استیکینگ (liquid staking)، کاربران با استفاده از شبکه لایه دوم (L2) Zksync Era قادر خواهند بود تا اتر خود را لیکویید استیک کنند. این شرکت افزود که استفاده از Zksync Era برای لیکویید استیکینگ باعث افزایش سرعت و کاهش هزینه تراکنش‌ها خواهد شد.

به گزارش والکس و به نقل از news.bitcoin، طبق یک اطلاعیه رسمی در توییتر، Rocket Pool، سومین پروتکل بزرگ لیکویید استیکینگ در جهان، با زد کی سینک (Zksync) ادغام خواهد شد. آمارها نشان می‌دهند که Rocket Pool در حال حاضر ۷۳۳،۵۷۵ اتر را درون پروتکل لیکویید استیکینگ خود نگهداری می‌کند که معادل ۱/۳ میلیارد دلار است. در روز چهارشنبه، تیم فنی این شرکت توییت کرد:

Rocket Pool به زودی به Zksync Era می‌آید. شما به راحتی با نگه داشتن rETH در کیف پول خود، قادر خواهید بود تا اتر را لیکویید استیک کنید. rETH درست مانند شبکه اصلی و دیگر L2ها، به صورت خودکار پاداش استیکینگ را جمع‌آوری خواهد کرد.

لیکویید استیکینگ در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده و امسال شاهد افزایش قابل توجهی در تعداد اترهای لیکویید استیک شده در این پروتکل‌ها بوده‌ایم. تقریباً ۱۰ میلیون اتر در حال حاضر در پروتکل‌های لیکویید استیکینگ موجود قفل شده‌اند و سهم بازار Rocket Pool در این زمینه ۷/۷۲٪ است. Zksync، یک راه‌حل لایه دوم در اتریوم مشابه آربیتروم (Arbitrum) و آپتیمیزم (Optimism) محسوب می‌شود که در ماه مارس، یعنی دو ماه پیش، Zksync Era را معرفی کرد. Rocket Pool بیان کرده کاربرانی که با استفاده از Zksync در این پلتفرم استیک می‌کنند، از تأیید سریع‌تر تراکنش‌ها و کاهش هزینه‌های شبکه بهره‌مند خواهند شد.

زد کی سینک

Rocket Pool گفت:

استیک‌کنندگان از سرعت بیشتر و هزینه تراکنش‌ کمتر، تضمین شده توسط اثبات دانش صفر Zksync Era، سود خواهند برد. این اقدام گام دیگری در ماموریت ما برای کاهش موانع ورود و اطمینان از اینکه همه می‌توانند در سیستم اثبات سهام اتریوم شرکت کنند، خواهند بود.

طبق داده‌های ارائه شده، هزینه تراکنش فعلی در Zksync برای ارسال اتر ۰/۱۰ دلار و برای Swap کردن هر توکن ۰/۲۴ دلار است. در مقابل، هزینه یک تراکنش اتر آنچین ۱/۵۴ دلار و هزینه Swap توکن با اولویت بالا در آنچین ۱۳/۹۱ دلار است.

Rocket Pool در ۲ ماه گذشته فعالیت قابل توجهی را تجربه کرده و آمار ۷ روزه این پلتفرم نشان می‌دهد که مجموع ارزش قفل شده (TVL) آن ۴/۸۷٪ افزایش یافته است. در ۳۰ روز گذشته، مجموع ارزش قفل شده در Rocket Pool حدود ۲۵/۶۸٪ رشد داشته است. Rocket Pool با وجود اینکه از نظر هولدینگ اتر در میان پروتکل‌های لیکویید استیکینگ جایگاه سوم را به خود اختصاص داده، اما پشت سر Lido Finance قرار گرفته که با ۷۳/۹۰٪ سهم بسیار بزرگی از کل بازار لیکویید استیکینگ مبتنی بر اتریوم را در اختیار دارد. از کل ۹/۴۹ میلیون اتر موجود، ۷/۰۱ میلیون در اختیار پروتکل Lido است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
news.bitcoin
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا