کیف پول

کیف پول سیف پال چیست؟ آموزش استفاده از Safepal

اگر به هولد بلندمدت ارزهای دیجیتال می‌پردازید، مطمئنا به کیف پول‌های سخت‌افزاری نیاز پیدا خواهید کرد. یکی از بهترین برندهای حال حاضر کیف پول‌های سخت افزاری، کیف پول Safepal است که با بیش از ۷.۵ میلیون کاربر فعال، به یکی از رقبای لجر و ترزور تبدیل شده است. سیف پال اولین کیف پول سخت‌افزاری است که توسط یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان، «بایننس» پشتیبانی می‌شود. این ولت دارای توکن بومی SFP است که بر بستر بایننس اسمارت چین ایجاد شده و از طریق بایننس لانچ‌پد معرفی شده است. این ولت، تجربه بهره‌مندی از یک کیف پول قدرتمند را به کاربران ارائه می‌دهد.

قصد داریم در این مقاله از والکس یک نگاه دقیق به کیف پول سیف پال داشته باشیم و تمام مواردی که موجب محبوبیت این ولت شده‌اند را بررسی کنیم. اگر پس از خرید تتر به دنبال یک کیف پول رمزارز قوی برای نگه‌داری از این ارز دیجیتال هستید، خواندن این مطلب را از دست ندهید.

کیف پول سیف پال (Safepal) چیست؟

کیف پول سیف پال توسط گروهی از متخصصین دنیای ارزهای دیجیتال و با مدیریت ورونیکا وونگ (Veronica Wong) شروع به کار کرده است. اطلاعات زیادی درباره این تیم متخصص در دسترس نیست. خالق سیف پال در صفحه Medium خود نوشته است: «SafePal توسط یک تیم حرفه‌ای و کاربلد با ۱۵ سال سابقه در حوزه سخت‌افزار، نرم‌افزار و امنیت ساخته شده‌ است. این تیم در شرکت‌های بزرگی مانند سامسونگ، هوآوی و بانک تجارت چین فعالیت داشته‌اند.»

شرکت سازنده کیف پول Safepal به کمک یک تراشه محافظ (SafePal Cypher Seed) روشی خوب و درعین‌حال قوی برای حفاظت از کلمه خصوصی ارائه می‌دهد. اما کیف پول سیف پال چه ویژگی‌هایی دارد که نسبت به دیگر والت‌ها برتری دارد؟ سیف پال یک  پلتفرم قوی و کاربرپسند برای ذخیره و مدیریت دارایی‌های دیجیتال است. این ولت باتوجه‌به خدمات منحصربه‌فردی که ارائه می‌دهد، بیش از ۷.۵ میلیون کاربر در ۱۴۰ کشور مختلف دارد.

کیف پول Safepal کار خود را از سال ۲۰۱۸ میلادی شروع کرد. علاوه بر نسخه سخت‌افزاری، والت نرم‌افزاری خود را ارائه کرد تا در کنار ذخیره و نگه‌داری رمزارزها، بستری مناسب برای فعالیت در اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را فراهم کند. به همین جهت، می‌توان گفت که این ولت تمام فعالیت‌های قابل انجام در حوزه ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند. صرافی بایننس پس از گذشت ۹ ماه از ارائه سیف پال، در نقش سرمایه‌گذار و حامی این پروژه ظاهر شد و باتوجه‌به نفوذ و قدرتی که این صرافی در دنیای ارزهای دیجیتال دارد، موجب محبوبیت بیشتر این ولت شد.

اپلیکیشن کیف پول Safepal

اپلیکیشن کیف پول سیف پال

در ابتدا کیف پول سیف پال تنها دارای نسخه سخت‌افزاری و آفلاین بود، اما بعدها این شرکت نسخه موبایلی این والت را در اختیار کاربرانی که می‌خواستند از ولت‌های نرم‌افزاری استفاده کنند قرارداد. در حال حاضر امکان نصب اپلیکیشن  کیف پول سیف پال برای سیستم‌عامل‌های آی‌اواس و اندروید در دسترس است. برای دانلود این ولت تنها به منابع معتبر مانند گوگل‌پلی، اپ‌استور و سایت رسمی والت مراجعه کنید زیرا با دانلود این اپلیکیشن از منابع نامعتبر، بدافزارهای مخربی روی دستگاه شما نصب می‌شود و دارایی‌های شما در معرض خطر قرار می‌گیرد.

لینک دانلود:

راه‌اندازی کیف پول سیف پال

پس از دانلود اپلیکیشن از مارکت‌های معتبر، آن را نصب کنید و وارد نرم‌افزار شوید. در صفحه اول روی Create Wallet کلیک کنید و منتظر بمانید. در صفحه جدید از شما خواسته می‌شود تنظیمات امنیتی را وارد کنید. یک رمز عبور مشخص کنید، قوانین و شرایط استفاده از ولت را بپذیرید و روی Submit کلیک کنید.

در صفحه جدید از شما خواسته می‌شود الگویی را رسم کنید تا با هر بار ورود به کیف پول در تلفن همراه آن را وارد کنید.

تنظیمات امنیتی اپلیکیشن سیف پال

پس از انجام تنظیمات امنیتی شما باز هم به صفحه اصلی باز می‌گردید. دوباره Software Wallet و Create Wallet را انتخاب کنید و رمز عبور را وارد کنید. در مرحله بعد نامی برای ولت خود انتخاب کنید و تعداد کلمات “SEED” را که می‌خواهید برای کیف پول جدید ایجاد کنید را وارد کنید. این عبارت هرچقدر طولانی‌تر باشد ایمنی ولت شما بالاتر می‌رود. گزینه Passphrase یک ویژگی امنیتی پیشرفته است که توصیه می‌شود، اگر مبتدی هستید آن را فعال نکنید.

انتخاب نام والت سیف پال

حالا کیف پول سیف پال شما ایجاد شده است. در صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید گزینه Back up my phrase را انتخاب کنید. در قسمت important گزینه‌ها را بخوانید و در صورت موافقت تیک آن را بزنید و روی “understood” کلیک کنید. سپس به صفحه بک‌آپ هدایت می‌شوید که در آن لیستی از کلمات بازیابی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این ولت غیرمتمرکز است و کلمات بازیابی شما را ذخیره نمی‌کند. بهتر است از عبارت SEED خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

تهیه نسخه پشتیبان از کلمات بازیابی کیف پول

در بخش آخر با انتخاب آیکونی که شبیه به کیف پول است، می‌توانید لیست ولت‌های خود را مشاهده کنید و با کلیک روی هرکدام اطلاعات مربوط به ولت برای شما نمایش داده می‌شود.

مشاهده ولت‌ها در نرم‌ افزار سیف پال

نحوه ارسال و دریافت ارز دیجیتال در سیف پال

روش ارسال و دریافت ارز دیجیتال در ولت سیف پال، همانند سایر کیف پول‌ها است. در ادامه به صورت تصویری ارسال و دریافت رمزارزها در این ولت را توضیح می‌دهیم.

دریافت رمزارز از طریق ولت سیف پال

پس از دانلود ولت و راه‌اندازی آن، وارد بخش رمزارز مورد نظر در کیف پول شوید. در اینجا ما قصد واریز BNB در کیف پول سیف پال را داریم.

وارد بخش BNB در ولت شده و روی گزینه Receive کلیک کنید. بعد از آن، صفحه‌ای نمایش داده می‌شود که حاوی آدرس کیف پول BNB و بارکد آن است. در اینجا تنها لازم است روی گزینه Copy کلیک کنید. سپس از این آدرس اختصاصی BNB، می‌توانید برای دریافت BNB استفاده کنید.

ارسال رمزارز از طریق ولت سیف پال

حال قصد ارسال BNB به آدرس دیگری را داریم. برای اینکار نیاز است وارد صفحه کوین BNB در ولت شده و گزینه Send را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه، وارد صفحه جدیدی می‌شوید که اطلاعات مورد نیاز را برای ارسال BNB از شما دریافت می‌کند. در بالای صفحه نام رمزارز و شبکه آن نمایش داده می‌شود. در باکس بعدی که با نام To مشخص است، باید آدرس ولتی که قصد ارسال به آن را دارید وارد کنید. در باکس Amount، باید مقدار رمزارزی که قصد ارسال آن را دارید وارد کنید. بعد از وارد کردن تمام این موارد، روی گزینه Next کلیک کنید.

در صفحه بعد تمام داده‌های مربوط به تراکنش نمایش داده می‌شود. برای تایید تراکنش روی گزینه NEXT کلیک کنید و رمز عبور خود را وارد کرده تا تراکنش کامل شود.

در کیف پول سیف پال چگونه می‌توانیم ترید کنیم؟

صرافی بایننس از حامیان اصلی پروژه SafePal است، به همین جهت مارکت معاملات بایننس توسط این ولت در دسترس صاحبان ولت قرار گرفته است. بازار معاملات اسپات و فیوچرز بایننس در ولت وجود دارد و دارندگان کیف پول سیف پال بدون نیاز به ورود به سایت صرافی بایننس، امکان ترید در dApp بایننس در سیف پال را دارند.

علاوه بر این قابلیت، کیف پول سیف پال بخشی تحت نام Swap تدارک دیده که به‌وسیله آن می‌توان تبادل ارزهای دیجیتال را انجام داد. برای دسترسی به این سرویس تنها کافی است وارد زبانه Swap شوید، جفت ارز قابل معامله را انتخاب کنید و به سواپ ارزهای دیجیتال بپردازید.

ویژگی‌‌های کیف پول سیف پال

امنیت دارایی‌های دیجیتال:  این ولت یک ولت متن‌باز و غیر امانی است که به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که به بررسی مشکلات احتمالی پرداخته و آنها را برطرف کنند. کلیدهای خصوصی این کیف پول به‌صورت کلمات بازیابی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و این‌گونه کنترل تمام دارایی‌های دیجیتال به دست خود کاربر است. با فعال‌کردن قابلیت‌های دیگر مانند حسگر اثر انگشت و Pattern Lock می‌توان امنیت حساب کاربری را افزایش داد.

پشتیبانی از طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال: طبق ادعای سایت سیف پال این کیف پول از بیش از ۴۵ بلاکچین مختلف پشتیبانی می‌کند. همچنین پشتیبانی کیف پول سیف پال از استانداردهای ERC20 و BEP20 این امکان را به کاربران می‌دهد که به‌راحتی تمامی توکن‌های شبکه اتریوم و بایننس اسمارت چین را ذخیره کنند.

محیط کاربری و ساده: این ولت مانند کیف پول اتمیک کاربری بسیار ساده‌ای دارد و حتی افراد مبتدی نیز به‌آسانی می‌توانند با آن کار کنند.

قابلیت اتصال مستقیم به صرافی بایننس: یکی از ویژگی‌های جالب و کارآمد کیف پول سیف پال، قابلیت اتصال به صرافی بایننس است. کاربران از طریق اپلیکیشن ولت می‌توانند به بخش Dapps رفته و اولین گزینه یعنی بایننس را انتخاب کنند. با ورود به dApp صرافی متمرکز بایننس، کاربران به راحتی می‌توانند به راحتی دارایی‌های خود را به صرافی منتقل کرده و به ترید بپردازند. البته لازم به ذکر است، کاربران ایرانی مجاز به استفاده از این بخش کیف پول نیستند و قوانین محدودکننده بایننس در مورد این dApp نیز صدق می‌کند.

معرفی توکن SFP

توکن SFP

ارز دیجیتال سیف پال SFP توکن بومی پلتفرم سیف پال است که در این اکوسیستم نقش‌های زیادی را برعهده دارد. این رمزارز بر بستر زنجیره هوشمند بایننس اسمارت چین پیاده‌سازی شده‌ و یک توکن با استاندارد ‌BEP-20 است. این توکن در کیف پول سیف پال نقش حاکمیت دارد و از آن برای مدیریت پلتفرم استفاده می‌شود. تعداد کل توکن‌های SFP برابر با ۵۰۰ میلیون است که تمام این توکن‌ها در گردش هستند. در زمان نگارش این مقاله (۱۹ آگوست ۲۰۲۳) در جایگاه ۱۲۵ رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال از لحاظ ارزش بازار قرار گرفته است و قیمت هر توکن آن ۰.۴۱۵ دلار است.

کاربرد رمزارز SFP در اکوسیستم سیف پال

توکن SFP در کیف پول سیف پال کاربردهای مختلفی دارد که در این قسمت با مهم‌ترین آنها آشنا می‌شویم.

  1. دارندگان توکن SFP جهت خرید ولت سخت‌افزاری و سایر لوازم جانبی شامل تخفیف می‌شوند. چنانچه بخواهند با استفاده از این توکن هزینه محصولات خریداری شده را بپردازند، می‌توانند از تخفیف بیشتری بهره‌مند شوند.
  2. کاربرانی که قصد معامله توکن SFP در ولت را داشته باشند، در کارمزد معاملات شامل تخفیف می‌شوند.
  3. برای پرداخت مبلغ تبلیغات در کیف پول Safepal، از این رمزارز استفاده می‌شود.
  4. پلتفرم‌هایی که قصد افزودن نرم‌افزارهای غیرمتمرکز از قبیل صرافی‌های غیرمتمرکز به ولت را دارند، باید هزینه آن را با ارز SFP پرداخت کنند.
  5.  اگر بخواهید در این ولت سخت‌افزاری تغییراتی را اعمال کنید باید از ارز SFP استفاده کنید.
  6. دسترسی به قابلیت‌هایی که در آینده ممکن است به این اکوسیستم افزوده شود، تنها با پرداخت توکن SFP امکان‌پذیر خواهد بود.

نحوه خرید توکن SFP

امکان خریدوفروش توکن SFP در صرافی‌های معتبر بایننس، کوین تایگر، ZT، هات کوین گلوبال و HitBTC وجود دارد. برای نگه‌داری از این توکن بهترین راه استفاده از کیف پول سیف پال است. علاوه‌براین باتوجه‌به عرضه توکن SFP روی شبکه هوشمند بایننس با استاندارد BEP20، کیف پول‌هایی مانند متامسک و تراست والت می‌توانند گزینه مناسبی باشند.

نقشه راه کیف پول سیف پال

مسیر پول سیف پول از ابتدا تا کنون
  1. ژانویه ۲۰۱۸: در این سال کیف پول سیف پال کار خود را آغاز کرد.
  2. اکتبر ۲۰۱۸: سرمایه‌گذاری صرافی بایننس در این پروژه
  3. می ۲۰۱۹: اولین محصول خود را که یک ولت سخت‌افزاری بود با نام S1 به بازار عرضه کرد.
  4. ژوئن و جولای ۲۰۱۹: از شبکه بلاکچین بایننس چین پشتیبانی کرد و پس از آن امکان ذخیره ارز دیجیتال BNB و توکن‌های بایننس چین (BEP2) در این شبکه امکان‌پذیر شد.
  5. می ۲۰۲۰: کیف پول Safepal در این تاریخ نسخه نرم‌افزاری خود را ارائه کرد. به واسطه راه‌ندازی نسخه نرم‌افزاری، دسترسی به پروتکل‌های دیفای و قابلیت‌های آنها امکان پذیر شد. کاربران می‌توانستند به‌وسیله این ولت به فعالیت در پلتفرم‌های محبوبی همچون وان اینچ (۱inch)، کرو فایننس (Curve Finance)، یونی سواپ و آوه بپردازند.
  6.  اکتبر ۲۰۲۰: Safepal از بایننس اسمارت چین پشتیبانی کرد پس از آن امکان ذخیره توکن‌های مبتنی بر استاندارد BEP20 در این کیف پول فراهم شد.
  7. ژانویه ۲۰۲۱: در نهایت این ولت، توکن خود را با نماد SFP در بازار ارز دیجیتال عرضه کرد.
  8. جولای ۲۰۲۱: در این زمان پشتیبانی از TEHTA و پالیگان را اعلام کرد.
  9. دسامبر ۲۰۲۱: راه‌اندازی قابلیت Giftbox در اپلیکیشن و اهدای رمزارز رایگان به کاربران فعال
  10. ژوئن ۲۰۲۲: آپدیت بزرگ سیف پال و پشتیبانی از ۲۲ بلاکچین پرکاربرد مانند کاردانو، اوالانچ وکازماس
  11. جولای ۲۰۲۲: راه‌اندازی افزونه مرورگر سیف پال
  12. آگوست ۲۰۲۲: تغییر لوگوی سیف پال
  13. سپتامبر ۲۰۲۲: پشتیبانی از سه بلاکچین جدید که شامل آپتوس، فلیر و تون می‌شد.
  14. دسامبر ۲۰۲۲: رسیدن ۷.۵ میلیون کاربر فعال و تبدیل شدن به یکی از بهترین برندهای کیف پول ارز دیجیتال

محصولات کیف پول Safepal

در حال حاضر سه محصول سیف پال در دسترس است و امکان استفاده از این محصولات به‌صورت جداگانه وجود دارد. اما بهتر است برای بهره‌مندی از تجربه کاربری بهتر ولت کیف پول سخت‌افزاری، آسان شدن تبادل رمزارزها و امنیت بیشتر از هر سه آنها استفاده کنید. سیف پال لوازم جانبی کاربردی برای نگهداری کلید خصوصی و کیف پول سخت‌افزاری ارائه کرده است که در ادامه هرکدام را به‌صورت مختصر معرفی می‌کنیم.

کیف پول سخت افزاری S1

والت سخت افزاری S1

والت S1 اولین کیف پول سخت‌افزاری صرافی بایننس است و در روزهای اولیه عرضه با محبوبیت زیادی که کسب کرد توانست فروش بالایی را تجربه کند. اصلی‌ترین مزیت این دستگاه، آفلاین بودن آن است. برای دسترسی و کارکردن با آن نیازی به اینترنت، بلوتوث و یا USB نیست. بنابراین در دسته ولت‌های سرد قرار می‌گیرد. یک مولد کد تصادفی رمزنگاری، سنسورهای امنیتی چندلایه و مکانیزم خود تخریب نیز درون کیف پول سخت‌افزاری S1 گنجانده شده‌ است. ظرفیت ذخیره این کیف پول نامحدود است و می‌توانید تعداد نامحدودی توکن را در آن ذخیره کنید. همچنین از ۴۵ شبکه بلاکچین و ۱۰ هزار کوین پشتیبانی می‌کند.

کیف پول سخت‌افزاری سیف پال تقریباً اندازه یک کارت اعتباری است و به‌راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. این ولت ۱ سال ضمانت تعویض دارد. مزایای این کیف پول، داشتن نمایشگر نسبتاً بزرگ، طراحی زیبا و ظرفیت ذخیره‌سازی آن نسبت به دیگر رقبا است. بهتر است این ولت را از وب‌سایت safepal.io و یا سایت‌های معتبر خریداری کنید. در این صورت احتمال دست‌کاری دستگاه قبل از خرید را به صفر می‌رسانید.

صفحه فلزی نگهدارنده کلید خصوصی

ساخت عبارت بازیابی در صفحه فلزی

نگهداری از کلید خصوصی یا عبارت بازیابی والت یکی از مشکلات همیشگی فعالین ارزهای دیجیتال است. سیف پال ایده جالبی را ارائه داده است و صفحه‌ای فلزی برای نگهداری عبارت بازیابی کیف پول سیف پال را طراحی کرده است. این صفحه از استیل ضدزنگ ساخته شد است و در برابر آب، آتش و خوردگی کاملاً مقاوم است. این قطعه می‌تواند ۲۴ سید را در خود نگه دارد و در مجموع ۲۸۸ حرف را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید با استفاده از این کلمات، کلید خصوصی والت خود را بسازید و در جایی امن نگه دارید. در این صفحه برای هر کلمه فقط ۴ حرف در نظر گرفته شده است. به این دلیل که این قطعه برای عبارت BIP39 mnemonic ساخته شده‌ است و هر سید BIP39 را می‌توان با ۴ حرف ابتدایی تشخیص داد.

روکش چرمی سیف پال

کیف چرمی محافظ کیف پول سخت افزاری سیف پال

کاربرد این روکش چرمی فقط محافظت از کیف پول سخت‌افزاری S1 است. اندازه آن کوچک است و به‌راحتی درون جیب قرار می‌گیرد. کیف چرمی SafePal لایه‌ای از امنیت فیزیکی را برای ولت سخت‌افزاری در زمانی که از آن استفاده نمی‌شود فراهم می‌کند.

امکان استفاده از کیف پول سیف پال برای ایرانیان وجود دارد؟

پس از تحریم‌های ایجاد شده توسط صرافی بایننس علیه کاربران ایرانی، بسیاری از ایرانیان از کیف پول سیف پال برای استفاده از امکانات این صرافی استفاده می‌کردند. کاربران می‌توانستند با وصل کردن کیف پول سیف پل به صرافی بایننس، محدودیت‌ها را دور بزنند و معاملات خود را انجام دهند. اما طی اعلامیه‌ای که سایت Safepal منتشر کرد، دسترسی به بایننس از طریق سیف پال نیز محدود شد. ازآنجایی‌که ایرانیان در لیست تحریم بایننس قرار دارند و نمی‌توانند احراز هویت کنند، احتمال بلوکه شدن دارایی‌ها وجود دارد. البته در این وب‌سایت اعلام شده که این محدودیت‌ها فقط برای افرادی است که از اپ بایننس استفاده می‌کنند و کیف پول Safepal نیاز به احراز هویت ندارد. لازم به ذکر است که کیف پول FreeWallet نیز یکی از ولت‌هایی است که برای ایرانی‌های محدود شده است و کاربران برای استفاده از آن باید از نرم‌افزارهای تغییر آی‌پی استفاده کنند.

سیف پال، امن ترین والت ارز دیجیتال

در این مقاله به‌صورت کلی کیف پول سیف پال  و ویژگی‌های آن را مورد بررسی قرار دادیم و نکات مربوط به استفاده از خدمات بایننس در این والت را توضیح دادیم. این کیف پول محیطی ساده و کاربرپسند دارد و دسترسی به تمام قابلیت‌های آن آسان است. حتی افراد تازه‌کار و مبتدی به‌راحتی می‌توانند با بخش‌های مختلف این ولت کار کنند. اگر از این کیف پول استفاده کرده‌اید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول

چگونه کیف پول سخت افزاری Safepal S1 را ارتقا دهیم؟

این کیف پول نرم‌افزار خود را به‌صورت مرتب به‌روز می‌کند تا کاربران از جدیدترین ویژگی‌ها استفاده کنند. با بارگیری نسخه میان افزار می‌توانید دستگاه خود را ارتقا دهید.

امکان شارژ کیف پول با پاوربانک وجود دارد؟

بهتر است از پاوربانک با ولتاژ ۵ ولت استفاده کنید. به‌کارگیری از پاور یا شارژر فست‌شارژ توصیه نمی‌شود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۵ / ۵. مجموع آرا: ۱۵

علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
181 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
بابک
بابک
21 روز قبل

سلام . این دختر مالزیه ابی به من پیام داده ۳ دلارو چند تاtrx برام ریخته ..منتظرم ببینم اگه سود داد بهم منم تونستم برداشت کنم اونوقت .۵دلار خودم شارژ میکنم ..قدرت ریسک ۵دلار ..خخخخخ

rabatabon
rabatabon
9 روز قبل
پاسخ به  بابک

سلام.دوست عزیز،اسم این خانم lena نبود؟

zoqal
zoqal
24 روز قبل

سلام دوستان این جز دزدی کثیف هیچی توش نیست وهیچ احدناسی سرش کلاه نره سربنده هم بدجورکلاه رفت ازاعتمادبه کسق دوری کنیدوهیچ وقت گول این سودنخوریداگه بخواییدسرمایه گذاری کنیدبریدطلابخریدبهترین سرمایه وامنیت داره وبه کسی نگیدکه چی خریدید

مهدی منفرد
مهدی منفرد
29 روز قبل

منم مثل خیلی از دوستان گول این خانوم چینی را خوردم و سرمایه گذاری کردم آلان تقریبا ۱۰روز میشه. اول خودش برام حساب باز کرد و۳ دلار هم شارژ کرد .. همه مراحل رو بهم یاد داد و منم پ. لم رو تبدیل به تتر کردم وبه کیف پول انتقال دادم الان جمعا ۳۶تا تو کیف پولم هست که داره هر روز ۵درصد سود می ده. می خوام هرچه سریع‌تر پول مو بکشم بیرون برای انتقال میگه باید ۲۷۰۰۰تا دا‌شته باشی تا بتونی برداشت کنی
چه کار کنم کمکم کنید.

علی اصغر موسی پور
علی اصغر موسی پور
22 روز قبل
پاسخ به  مهدی منفرد

سلام داداش ۲۷۰۰۰ نیست ۲۷ خورده ای trx میخواد تا انتقال انجام بگیره

اسماعیل
اسماعیل
1 ماه قبل

با سلام خدمت دوستان
این که میگم صرفا برای تجربه خودم و دیگرانه
داستان ۳ دلار و… یجور اعتماد سازی برای دام پهن کردنه
چند روزی دختر ژاپنی در ارتباط بودیم خودم از گوگل پلی دانلود کردم ولی آدرس صراف ایرانی رو اون فرستاد شک کردم که بو داره
گفتم پول ندارم برام ۲۰۰ دلار بزن بعد یک هفته میدم اونم زد زیرش که نمیتونم قرض بدم و…
منم دکمشو زدم 😂

مرتضی وفایی نیا
مرتضی وفایی نیا
1 ماه قبل

ولی وقتی فهمیدم واقعا ر….دم از ترس که هر چی بود رفت

مرتضی وفایی نیا
مرتضی وفایی نیا
1 ماه قبل

فقط ی سوال نمیدونم میشه اون کیف پول رو حذف کرد و خودمون از نوع نصب کنیم کیف پول رو و دوباره خودمون سرمایه گذاری کنیم …ولی خدایی سود خیلی خوبی میداد…من سه روز گذاشته بودم روزی ۱۵۰ دلار میداد😂😂😂

مرتضی وفایی نیا
مرتضی وفایی نیا
1 ماه قبل

امروز ۲ سال ۱۴۰۳ هس داشتم مطلب سیف پل رو میخوندم و اومدم کامنت ها رو خوندم دیدم منم مثل بعضی از دوستان گرفتار همین خانم شدم حدود ۲۰۰ میلیون گذاشته بودم ۳۰۰۰ دلار ولی خانم نگفته بودم که سرمایه گذاشتم خدایی وقتی کامنت ها رو دیدم ی عرق سرد از بدنم ریخت به بچه های **** پیام دادم که ۳۰ تا ترون میخوام میدونید که قانون صرافی سه روز باید منتطر باشی که ارز بهت بدن ی رباتی تو تلگرام بهم داد سریع ترون خریدم واریز کردم و واقعا خدا دوستم داشت شی عیدی بدبخت نشم برداشت زدم دم اونایی که کامنت گذاشته بودن گرم

zoqal
zoqal
1 ماه قبل

سلام مرتضی خوبی میشه بهم بگیدچندوقته توسیف پال هستیدوچندوقته سرمایه گذاری میکردید

محمد
محمد
1 ماه قبل

یک کیف پول رو میشه رو ۳ دستگاه ران کرد

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  محمد

سلام
بله؛ اما به طور همزمان نمیتوان با همه آنها کار کرد.

علی
علی
1 ماه قبل

با سلام
دوستان منم با ی مالزی یایی آشناشدم
افتادم تو دامش
الان میخوام پولم رو بکشم مگه ۲۶ tron جهت ماین پرداخت کنین
چیکار کنم

مهدی منفرد
مهدی منفرد
2 روز قبل
پاسخ به  علی

سریع انتقال بده که حسابتو خالی می کنه

داریوش
داریوش
1 ماه قبل

سلام دوستان من هم با ی ژاپنی به نام Yoko آشنا شدم دقیقاً به حساب من ۳ دلار و ۲۳ ترون واریز کرد بعد از ۱۰ روز که سود برداشت میکردم ۱۰۰ دلار واریز کردم امشب که پیام تون رو خوندم با ۴۰ دلار سود کل پول رو با پرداخت ۲۸ ترون خارج کردم
@kk440014
این نام کاربری اش هست اگر به کار شما میاد.

مهدی منفرد
مهدی منفرد
27 روز قبل
پاسخ به  داریوش

سلام اگه اون ۲۸ ترون رو واریز کنیم میشه اصل موجودی رو برداشت کنیم. منم همین مشکل رو دارم. همین خانومه منم گول زده. البته من کلا ۳۸ دلار الان بیشترسرمایه گذاری نکردم

شروین ایمانی
شروین ایمانی
1 ماه قبل

دوست عزیز ، مقداری ارز داخل کیف پول safe pal داشتم و بلوکه شده ، چطوری میتوانم با پشتیبانی صحبت کنم؟

آرن امیریان
آرن امیریان
1 ماه قبل

سلام
داخل کیف پولتون یه بخشی به اسم Support یا Customer Support هست که می‌تونید با پشتیبانی صحبت کنید.

علی بابا
علی بابا
22 روز قبل

پولتون ازاد شد؟ ایا تتر داشتید؟ یا ارز دیگه ای بوده؟ و ایا سیف پال سخت افزاری داشتید؟

رضا احمدی
رضا احمدی
1 ماه قبل

سلام خسته نباشید من تازه با کیف پول دارم کار میکنم گوشیم خراب شد الان می‌خوام روی یه گوشی دیگه نصب کنم آدرس همون کیف بذارم راهنمایی کنید منو چه جوری وارد بشم به آدرس قبلیم ممنون از شما

آرن امیریان
آرن امیریان
1 ماه قبل
پاسخ به  رضا احمدی

سلام وقت بخیر
موقع نصب کیف پول، شما چند تا کلمه دریافت کردید و جایی یادداشت کردید. همون کلمات رو توی کیف پول جدید در قسمت Import وارد کنید.

احمدی
احمدی
1 ماه قبل

سلام منم امروز دختر ژاپنی بدبختم کرد خلاصه قید پولی ک دزدیدو بزن چون کلاه برداریه به هرحال من ک نظراتو نخوندم مراقب باشین بای

فرهاد
فرهاد
2 ماه قبل

به منم پیام داده ولی پولی شارژ نکردم در طول یک هفته با ۳ دلار الان شده ۴دلار که تجربه کنم…. الان برام سواله که وقتی کیف پول رو خودتون دانلود میکنید و نصب میکنی و اون لینک رو جهت معرفی میفرسته و کیف پول رو شارژ میکنی چجوری اون فرد ژاپنی میخاد برداشت کنه؟!

Ali sh
Ali sh
2 ماه قبل
پاسخ به  فرهاد

حسابتون توسط سیستم که اونها طراحی کردن مسدود میشه.چرا برای همه سه دلار واریز میکنه؟برای اعتماد سازی.کاملا دزدیده.حسابتون صفر میشه تحت هر شرایطی

دکمه بازگشت به بالا