اخبار آلت کوین هااخبار متاورس

جهشی ۳۰ درصدی قیمت سندباکس در پی مشارکت با متاورس عربستان

شرکت سندباکس با دولت عربستان سعودی یادداشت تفاهمی برای فعالیت مشترک در حوزه متاورس به امضا رساند

پلتفرم متاورسی «سندباکس» (Sandbox) قرارداد همکاری با دولت عربستان سعودی منعقد کرد و این مساله سبب اوج‌گیری قیمت توکن بومی آن – SAND – تا محدوده ۳۰ درصد شده است.

به گزارش والکس و به نقل از Bein Crypto، سباستین بورگت (Sebastien Borget)، یکی از بنیان‌گذاران سندباکس، در تاریخ ۷ فوریه خبر از انعقاد تفاهم‌نامه این شرکت با مقامات دولت دیجیتال عربستان سعودی (DGA) داد.

این اعلامیه از طریق یک پست لینکدین در جریان کنفرانس فناوری LEAP 2023 در خاورمیانه اعلام شد. افزون بر این، بورگت در این خصوص افزود:

ما مشتاقانه منتظر کاوش، مشاوره و حمایت متقابل از یکدیگر برای فعال‌سازی متاورس هستیم!

جزییات بیشتری در خصوص مفاد این تفاهم‌نامه ارائه نشده است اما تفاهم‌نامه‌ها معمولا مقدمه‌ای برای مشارکت دائمی در آینده هستند. بورگت اظهار کرد که در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری ارائه خواهد شد.

سندباکس یکی از بزرگترین پروژه‌های متاورسی و از پیشگامان آن در حوزه کریپتو محسوب می‌شود. با این وجود در طول بازار نزولی سال گذشته، قیمت سندباکس به شدت آسیب دید و از تعداد کاربران آن کاسته شد. با این وجود، این پلتفرم دست از توسعه و پیشرفت برنداشته است.

آمارها نشان می‌دهد که بیش از ۳۰۰ آژانس و استودیو در حال حاضر به پذیرش برندها در سندباکس کمک می‌کنند که نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است. بیش از ۴۰۰ برند نیز برای جا نماندن از موج فرهنگ وب ۳.۰ به سندباکس ملحق شده‌اند و آن را برگزیده‌اند. غول‌های بزرگ سرگرمی همچون شرکت آتاری، یوبی سافت و گروه موسیقی وارنر زمین‌های مجازی بزرگی در این متاورس خریداری کرده‌اند.

بر اساس آمار سایت کرانچ‌بیس (Crunchbase)، شرکت سندباکس طی چهار دور جذب سرمایه در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، ۹۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است.

انتشار خبر همکاری با عربستان سعودی، سبب صعود شدید قیمت SAND شد، با این حال، قیمت فعلی سندباکس هنوز فاصله زیادی با اوج ارزش تاریخی آن دارد.

قیمت سندباکس طی ماه گذشته ۸۲ درصد افزایش داشته است. تحلیل‌گران انتظار دارند که پروژه‌های متاورسی بهبود سریعی را تجربه کنند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا