اخبار کاردانو

کاردانو همچنان در مدار رشد است

اگر قصد فروش یا «شورت» کردن کاردانو در روزهای آتی را دارید، آخرین گزارش از اکوسیستم این شبکه را مطالعه کنید

قیمت کاردانو (ADA) در ماه گذشته بیش از ۶۵ درصد افزایش یافت که قابل تحسین است. اما این پایان ماجرا نیست؛ داده‌های سایت سنتیمنت نشان می‌دهد که کوسه‌ها و نهنگ‌های ارز دیجیتال همچنان در حال انباشت این دارایی دیجیتال هستند.

به گزارش والکس و به نقل از Ambcrypto، دارایی آدرس‌های حاوی ۱۰۰ هزار تا ۱۰۰ میلیون کوین ADA، به بیشترین میزان خود از تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۲ رسیده است.

نمودار سایت سنتیمنت از انباشت آدا توسط نهنگ‌ها
نمودار سایت سنتیمنت از انباشت آدا توسط نهنگ‌ها

اگر چه دلیل اصلی اقبال نهنگ‌ها به این ارز، وضعیت قیمت کاردانو بوده است، اما چند عامل دیگر نیز ممکن است در وضعیت خرید و فروش کاردانو موثر باشد. به عنوان مثال، پروژه‌های در حال توسعه‌ای در بلاک چین کاردانو وجود دارند که در روزهای آتی به بازار عرضه می‌شوند و می‌توانند عاملی در جلب توجه نهنگ‌ها باشند.

در شماره آخر گزارش هفتگی بنیاد کاردانو از روند توسعه این شبکه، تحولات اخیر اکوسیستم کاردانو مورد اشاره قرار گرفت. طبق آخرین داده‌ها، تعداد توکن‌های شبکه کاردانو به ۷.۶۷ میلیون و تعداد کل پروژه‌های راه‌اندازی شده به ۱۱۶ عدد رسید. تعداد کل تراکنش‌ها نیز از مرز ۶۰ میلیون گذر کرد.

هایلایت گزارش هفتگی وضعیت شبکه کاردانو
هایلایت گزارش هفتگی وضعیت شبکه کاردانو

در زمینه توسعه، بنیاد کاردانو فاش ساخت که توسعه‌دهندگان این شبکه مشغول کار بر روی ارتقای ولنتاین (SECP) هستند. در این حین، چند بروزرسانی دیگر، از جمله نسخه ۱.۳۵.۵ و ارتقا روزتا (Rosetta) به نسخه ۲.۱.۰ منتشر شد.

تیم توسعه پلوتوس (Plutus) مشغول کار بر روی دیباگر پلوتوس، افزایش ظرفیت اسکریپت و بهبود اسناد و مستندات فنی کدهاست. در همین حال تیم مارلو (Marlowe) قابلیت مدیریت بهتر خطا را برای CIP-30 افزود و همچنین خروجی اندیس زنجیره را برای دارایی‌های چندگانه اصلاح کرد.

انباشت آدا و توسعه شبکه، تغییر ناچیزی در شاخص‌های آن‌چین شبکه داشت. حجم معامله ADA با افزایش قیمت آن در طول هفته گذشته رشد داشت. این امر، احتمال کاهش ناگهانی قیمت را کاهش داد.

افزون بر این، تقاضا برای کاردانو در بازار مشتقه نیز افزایش یافت؛ این امر از تغییر نرخ فاندینگ این ارز در بازار آتی صرافی بایننس مشهود است.

نمودار چند معیار آن‌چین شبکه کاردانو
نمودار چند معیار آن‌چین شبکه کاردانو

نرخ توسعه Cardano نیز همچنان بالاست و نرخ فعالیت متوسط روزانه توسعه‌دهندگان این شبکه، در رتبه سوم برترین پروژه‌های پلتفرم گیت هاب قرار دارد.

نوسانات یک هفته‌ای قیمت کاردانو، پس از کاهش اولیه، دوباره افزایش یافت.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا