اخبار آلت کوین ها

سولانا قصد دارد به رشد ۱۰۰ برابری برسد

راج گوکال، موسس سولانا، درباره همکاری‌ها و برنامه‌های این شرکت نظر خود را بیان کرد.

به گزارش والکس و به نقل از cryptoslate، هم‌ بنیان‌گذار سولانا، راج گوکال (Roj Gokal)، در مصاحبه‌ای با TechCrunch در تاریخ ۲۹ می، گفت که شرکت او قصد دارد از طریق همکاری با کسب و کارهای کوچک و زیرساخت‌ها ۱۰ تا ۱۰۰ برابر رشد کند.

تمرکز سولانا روی کسب و کارهای کوچک

گوکال در این مصاحبه گفت:

ما به جای یک شرکت بزرگ که نگرش مشخصی در مورد هدف خود دارد، به دنبال پارتنرهایی هستیم که بتوانند رو به جلو حرکت کنند، و هر هفته نسخه‌های جدیدی از پروژه خود را منتشر کرده، آنها را آزمایش کنند و عملکرد خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

او از شرکت‌های بزرگ به دلیل کنار گذاشتن پروژه‌های ناموفق پس از یک همکاری، انتقاد کرد.

او به یکی از پارتنرهای سولانا به نام شبکه کافه‌های Boba Guys در سان فرانسیسکو اشاره کرد که در آن از یک برنامه وفاداری ساخته شده بر روی پلتفرم سولانا استفاده شده است. گوکال گفت که این کافه زنجیره‌ای می‌تواند برای افزایش فروش خود از توکن‌های متفاوتی از جمله توکن‌های غیر قابل معامله (NFT) استفاده کند.

گوکال همچنین گفت که سولانا به دنبال توسعه‌دهندگان مستقل است. او گفت که این شرکت در هکاتون‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند که در جدیدترین آنها، ۸۰۰ طرح ارسال شده و “هکر هاوس (Hacker House)” این شرکت بیش از ۱۷ هزار توسعه‌دهنده را به خود جذب کرده است.

سولانا

سولانا روی زیرساخت‌ها نیز تمرکز دارد

گوکال گفت که سولانا همکاری‌های زیرساختی را نیز دنبال می‌کند. این پروژه در ماه نوامبر سال گذشته با گوگل کلود (Google Cloud) وارد همکاری شده که به کاربران اجازه می‌دهد گره‌های سولانا را اجرا کرده و به عنوان یک ولیدیتور در سولانا فعالیت کنند.

او همچنین اشاره کرد که سولانا به همکاری با شرکت خدمات پرداخت Stripe نیز علاقه‌مند است. او با اشاره به این نکته که Stripe در دسامبر ۲۰۲۲ یک رمپ فیات به ارزهای دیجیتال معرفی کرده، گفت که بیشتر برنامه‌های پشتیبانی شده توسط Stripe بر اساس سولانا ساخته شده‌اند.

گوکال در طول این مصاحبه بیان کرد که هدف سولانا تبدیل شدن به “اپل” در دنیای ارزهای دیجیتال است. سولانا یک تلفن همراه به نام Saga در دست تولید دارد و علاوه بر تمرکز روی تجربه کاربری و عملکرد به شیوه شرکت‌های فناوری بزرگ، برای پروژه‌های شخص ثالث نیز زیرساخت بهتری را فراهم می‌کند.

آناتولی یاکوونکو (Anatoly Yakovenko)، هم‌ بنیان‌گذار و مدیرعامل Solana Labs، در یک برنامه جداگانه در تاریخ ۲۳ می، گفت که سولانا در حال کار بر روی قابلیت‌های ChatGPT و هوش مصنوعی است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptoslate
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا