بلاکچین

معرفی ۸ تا از برترین کامیونیتی های بلاکچین در دیسکورد و ردیت

همچنان که ورود به بازار ارزهای دیجیتال یک کار دلهره‌آور است، پیوستن به یک کامیونیتی بلاکچین/کریپتو می‌تواند کار را برای شما کمی آسان‌تر کند. کسب اطلاعات دقیق و به‌روز در دنیای ارز دیجیتال یک اصل مهم و غیرقابل ‌اجتناب است. در انجمن‌های کریپتویی گروهی از افراد با علایق مشترک نسبت به یک ارز دیجیتال حضور دارند که هدف اصلی آنها ارائه آخرین اخبار و اطلاعات حوزه کریپتو، تبادل ایده‌ها و پاسخ به سؤالات دیگر اعضا انجمن است. هر کدام از پروژه های بلاکچین و رمزارزها دارای یک کامیونیتی هستند و تلاش می‌کنند نوآوری‌های جدیدی را برای آینده خود خلق کنند.

انجمن‌های کریپتویی در شبکه‌های اجتماعی مختلفی نظیر توییتر (Twitter)، تلگرام (Telegram)، ردیت (Reddit) و دیسکورد (Discord) فعال هستند. در این مقاله از مجله والکس، به معرفی برترین کامیونیتی‌های بلاکچین در دیسکورد و ردیت می‌پردازیم و برخی از معروف‌ترین آنها را موردبحث قرار می‌دهیم؛ با ما همراه شوید.

کامیونیتی بلاکچین چیست؟

انجمن کریپتویی، گروهی از افراد همفکر و هم نظر هستند که گرد هم می‌آیند تا درباره دنیای ارزهای دیجیتال و تکنولوژی بلاکچین بحث و تبادل نظر کنند. این جوامع معمولاً در شبکه‌های اجتماعی مطرح تلگرام، ردیت و دیسکورد یافت می‌شوند. در واقع این انجمن‌ها شرایطی را فراهم می‌کنند تا سرمایه‌گذاران بتوانند در یک محیط اخبار و اطلاعات خود را با یکدیگر تبادل و با سرعت بیشتری بتوانند اوضاع دنیای ارزهای دیجیتال را بررسی کنند. به‌طورکلی رمزارزها دنیای پیچیده‌ای دارند و اعضای کامیونیتی بلاکچین مسئولیت آموزش و اطلاع‌رسانی به کاربران این حوزه را بر دوش دارند.

مهم‌ترین ویژگی مبادلات ارز دیجیتال این است که دوباره قدرت به مردم جهان بازمی‌گردد؛ زیرا رمزارزها می‌توانند با درنظرگرفتن نیازهای افراد سراسر جهان، ابزارها و فرآیندهای مالی را مجدداً طراحی کنند. صحبت‌کردن و مباحثه گروهی در جوامع کریپتویی نقش مؤثری در موفقیت این تکنولوژی نوپا دارد.

موثرترین کامیونیتی بلاکچین در شبکه ردیت

شبکه ردیت

شبکه ردیت دارای یک جامعه بزرگ و فعال از کاربرانی است که به حوزه ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند. همچنین آن را به بستری ارزشمند برای یافتن بهترین گفتگو‌ها و نظرات در مورد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال تبدیل کرده‌اند. در حقیقت انجمن‌های این شبکه به یک استراتژی برجسته برای سرمایه‌گذاری بدل شده است که در زمان جستجوی بهترین رمزارز برای سبد پرتفوی خود در انجمن کریپتویی ردیت کاوش کنند.

ردیت محور اصلی دنیای رمزارزها محسوب می‌شود و تقریباً هر ارز دیجیتالی معتبری دارای یک کامیونیتی در آن است. در این پلتفرم انبوهی از اطلاعات میان انجمن‌ها و فروم‌ها ردوبدل می‌شود. برترین کامیونیتی کریپتویی فعال در ردیت عبارت‌اند از:

ساب ردیت بایننس (R/Binance)؛ آموزش نحوه کار با صرافی بایننس

ساب ردیت بایننس

بایننس یک پلتفرم معاملاتی ارز دیجیتال با بیش از ۲۵ میلیون کاربر است که مبادلات رمزارزها را برای کاربران جذاب کرده است. ساب ردیت بایننس یک انجمن کریپتویی عالی برای افرادی است که می‌خواهند درباره پروژه عظیم بایننس بیشتر بدانند. در این جوامع کریپتویی، سؤالات و مقالات آموزنده‌ای در مورد نحوه کار با صرافی بایننس وجود دارد به همین جهت می‌تواند بستری مناسب برای شروع کاربر به‌عنوان یک تازه‌کار باشد.

ساب ردیت اتریوم (R/Ethereum)

انجمن کریپتویی ساب ردیت اتریوم

تمرکز اصلی این انجمن روی بلاکچین اتریوم است. کاربران معمولاً به بخش هیجان‌انگیز صفحه یعنی بحث و بررسی‌های اتریوم در مقابل یک ارز دیجیتال دیگر جذب می‌شوند. تمامی اطلاعات در این کامیونیتی بلاکچین به‌روز هستند و به‌صورت منظم در هر ساعت به‌روزرسانی می‌شوند. همچنین این پلتفرم امکان ارسال عکس و ویدئو را با کیفیت پایین ایجاد کرده است؛ بنابراین چنانچه قصد سرمایه‌گذاری در پروژه اتریوم را دارید، بهتر است به انجمن ساب ردیت اتریوم بپیوندید.

ساب ردیت ریپل (R/Ripple)

ساب ردیت ریپل

فضای کریپتو مملو از پروژه‌هایی است که اتفاقات درخشانی را در کارنامه خود دارند. ریپل یکی از این پروژه‌های موفق است؛ در این مدت کوتاهی که ریپل در بازار حضور دارد توانسته محبوبیتی زیادی را در میان کاربران کسب کند. ساب ردیت ریپل یک انجمن کریپتویی مخصوصی پروژه ریپل است که بیش از ۳۵۰ هزار نفر عضو دارد که به طور تخصصی به موضوعات مخصوص آن می‌پردازند. این انجمن طراحی پر زرق‌وبرقی ندارد؛ حرفه‌ای بودن و جدیت موضوع را به نمایش می‌گذارد.

 ساب ردیت بیت کوین بیگینرز (R/BitcoinBeginners)

انجمن بیت کوین بیگینرز

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درباره یکه‌تاز بازار بیت کوین هستید، انجمن ردیت بیت کوین بیگینرز می‌تواند پاسخگوی نیازتان باشد. چنانچه درباره بیت کوین چیزی نمی‌دانید و نمی‌دانید هنگام معامله بیت کوین باید چه اقداماتی انجام دهید، این انجمن کریپتویی به کمک شما می‌آید. طراحی این سایت ساده و کاربر پسند است و هزاران عضو دارد. می‌توانید سؤالات خود را بدون ترس قضاوت‌شدن، با دیگر اعضای کامیونیتی به اشتراک بگذارید. برخلاف برخی از انجمن‌ها، در این شبکه هیچ‌گونه لینکی برای همکاری مشترک، میم‌کوین‌ها و انواع بلاکچین وجود ندارد و تمامی مباحث فقط مربوط به بیت کوین است.

برترین انجمن کریپتویی در دیسکورد

انجمن کریپتویی دیسکورد

یکی از کامیونیتی‌های بلاکچین که می‌توانید به‌راحتی به‌روزترین اطلاعات ارزهای دیجیتال را در دسترس داشته باشید، پلتفرم دیسکورد است. سرورهای دیسکورد یکی از اولین بسترهایی هستند که اخبار جدید ارز دیجیتال در آنها منتشر می‌شود. این پلتفرم در اصل برای توسعه گیمرها شکل گرفته است، اما در حال حاضر ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده که می‌تواند برای طرفداران کریپتوکارنسی بسیار مفید باشد. با دنبال‌کردن و ملحق شدن به انجمن‌های معتبر دیسکورد ترندهای جدید و مهم سال ۲۰۲۳ را بشناسید و اخبار و مطالب دنیای ارز دیجیتال را از دست ندهید.

کامیونیتی بلاکچین آکسیون (Axion Crypto)

کامیونیتی Axion Crypto

آکسیون با اختلاف بهترین انجمن بلاکچین محسوب می‌شود. این انجمن بیش از ۵۸۰۰۰ عضو دارد و شما می‌توانید با کاربران زیادی می‌توانید تعامل داشته باشید. اگر به دنبال گروهی هستید که بتوانید سیگنال‌های دقیق و نقاط ورود و خروج را برای معاملات پیدا کنید، آکسون مجموعه‌ای کاملی از تمام این اطلاعات را در اختیار شما قرار می‌دهد. در این کامیونیتی کاربران علاوه بر گفتگو در مورد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و معاملاتی می‌توانند به مشاوره‌های تخصصی سرمایه‌گذاران بزرگ دسترسی داشته باشند.

کامیونتی کریپتوهاب (Cryptohub)

انجمن کریپتویی Cryptohub

اگر یک تازه‌کار هستید می‌خواهید چم‌وخم بازار کریپتوکارنسی را یاد بگیرید، عضو خانواده ۲۲ هزارنفری کامیونیتی کریپتوهاب شوید. در این انجمن تمام اطلاعات موردنیاز برای شروع را در اختیار دارید. کاربران در این کامیونیتی صرافی‌های قابل‌اعتماد را به مبتدیان این حوزه معرفی می‌کنند. کریپتوهاب نیز مانند انجمن آریکسون، سیگنال‌های خریدوفروش را با اعضای خود به اشتراک می‌گذارد. زمانی که برای شروع معامله به‌اندازه کافی اعتمادبه‌نفس دارید، با استفاده از این سیگنال‌ها می‌توانید معاملات خود را انجام دهید.

انجمن لاروا لبز (Larva Labs)

لاروا لبز

انجمن لاروا لبز که قبلاً کریپتو پانکس نام داشت، اولین انجمن کامیونیتی دیسکورد است که منحصراً روی توکن‌های غیرقابل تعویض (Non-fungible tokens) تمرکز دارد. این جامعه در سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد و از همان ابتدا به محلی برای دریافت اطلاعات به‌روز در مورد NFTها و رمزارزها تبدیل شد. در حال حاضر بیش از ۸۰۰۰۰ عضو دارد و دارای برخی از پروژه‌های NFT از جمله “Cryptopunks” و” Meebits” است. 

کامیونیتی الیت کریپتو سیگنالز (Elite Crypto Signals)

الیت کریپتو سیگنالز

معاملات ارز دیجیتال به‌خصوص در بازار نزولی می‌تواند دشوار باشد. در این مواقع کسب سود و حفظ ارزش دارایی کمی مشکل می‌شود. اگر می‌خواهید به‌عنوان یک تریدر موفق ارز دیجیتال جلوتر باشید، به انجمن الیت کریپتو سیگنالز بپیوندید. پلتفرمی که در آن می‌توانید بهترین سیگنال‌های معاملاتی را در لحظه دریافت کنید.

این انجمن در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد و در طول این سال‌ها بیش از ۱۹ هزار نفر به آن پیوسته‌اند. همچنین دارای عضویت ممتاز با قیمت ۴۵ دلار است که به کاربران امکان دسترسی به اطلاعات بیشتر مانند به‌روزرسانی‌های روزانه را می‌دهد. با دعوت ۲۰۰ کاربر دیگر به این انجمن می‌توانید یک عضویت ممتاز برای یک عمر را کسب کنید.

حضور در جوامع کریپتویی چه مزایایی دارد؟

پیوستن به یک کامیونیتی بلاکچین برای تمامی کاربران با هر سطح دانشی مزایای مختلفی دارد که برخی از آنها عبارت‌اند از:

اطلاعات به‌روز: پیوستن به یکی از جوامع کریپتویی راهی برای آگاهی از روندها، فناوری‌ها، مفاهیم و محصولات جدید است. این کار به شما امکان می‌دهد تصمیمات آگاهانه‌تری بگیرید و در رویدادهای حساس و زمان درست بهترین عملکرد را داشته باشید.

پیداکردن یک مربی: طی یادگیری در حوزه کریپتو با مفاهیم و اصطلاحات جدیدی مواجه می‌شوید که با حضور در جوامعی متشکل از توسعه‌دهندگان، کارآفرینان رمزارز و سایر کارشناسان می‌توانید به درک و تحقیق برخی از موضوعات کمک کند.

ایجاد حس تعلق: شما می‌توانید به‌عنوان یک عضو از جامعه کریپتویی فرصت تعامل با افراد هم عقیده، تریدرهای حرفه‌ای و صاحبان پلتفرم را داشته باشید.

افزایش فرصت‌های کسب درآمد: با عضویت در یک کامیونیتی بلاکچین شانس بیشتری برای یادگیری خواهید داشت. با تعامل با افراد دیگری که به حوزه کریپتو علاقه دارند می‌توانید از فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری مطلع شوید.

کامیونیتی بلاکچین؛ قدم گذاشتن در جهان آینده

دنیای ارزهای دیجیتال بسیار بی‌ثبات است و نمی‌توان آینده هیچ‌کدام از پروژه‌ها پیش‌بینی کرد. بهتر است که با به‌روز نگه‌داشتن اطلاعات خود، بتوانید در لحظه بهترین تصمیم را بگیرید. اگر می‌خواهید در حوزه ترید ارز دیجیتال یک حرفه‌ای شوید بهتر است با کامیونیتی بلاکچین و انجمن‌هایی ارتباط برقرار کنید که هدف آنها کمک به درک بهتر و ارائه اطلاعات به‌روز در این حوزه باشد.

نظر شما درباره جوامع کریپتویی چیست؟ آیا می‌توانید به اطلاعاتی که در این انجمن‌ها گفته می‌شود، اتکا کنیم؟ لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۷ / ۵. مجموع آرا: ۳

منبع
cryptonews.com
علاقمند به کشف ایده‌ها و نگرش‌های نو
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا