کیف پول

مقایسه تراست والت و اتمیک والت؛ کدامیک انتخاب حرفه ای ها است؟

انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال باعث می‌شود تا از رمز ارزها و دارایی‌هایتان به خوبی و در فضایی امن نگهداری کنید. از زمان ظهور ارزهای دیجیتال تا به حالا کیف پول‌های مختلفی توسعه یافتند که از جمله بهترین آن‌ها می‌توان به کیف اتمیک ولت و تراست ولت اشاره کرد. هرکدام از این کیف پول‌ها ویژگی‌ها و مزایایی دارند که کاربران ترغیب به استفاده از خود می‌کنند. حالا که شوق معامله در بازار ارزهای دیجیتال حتی در وجود مردمی که هیچ سررشته‌ای از این بازار ندارند هم وجود دارد، شناخت یک کیف پول کاربردی و ایمن مهمترین اقدامی است که باید قبل از معامله در هر رمز ارزی انجام دهید. کوچکترین اشتباهی در انتخاب کیف پول خطر از بین رفتن سرمایه‌تان را افزایش می‌دهد. حالا ما در این مطلب قصد داریم به مقایسه تراست والت و اتمیک والت بپردازیم و در مورد ویژگی‌های آن‌ها صحبت کنیم. با مطالعه این مطلب بهترین کیف پول برای نگهداری ارزهای دیجیتالی‌تان را خواهید شناخت.

قبل از مقایسه تراست والت و اتمیک والت، در مورد ویژگی‌های هر یک توضیح می‌دهیم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با کیف پول تراست والت

کیف پول دیجیتال تراست والت یکی از محبوب‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتالی است که در چند سال اخیر طرفداران زیادی بین کاربران کریپتوکارنسی پیدا کرد. این کیف پول موبایلی است و روی سیستم عامل‌های اندروید و ios نصب می‌شود. امکان نصب تراست والت در سیستم عامل‌های تحت دسکتاپ وجود ندارد و این یکی از بزرگترین نقص‌های این کیف پول است که در همین ابتدا به آن اشاره کردیم.

مروری بر گذشته تراست والت

پشتیبانی تراست والت از توکنها و کوینهای مختلف

Viktor Radchenko خالق کیف پول تراست والت است. او یک توسعه‌دهنده نرم افزار اوکراینی است که نسبت به ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین دیدگاهی منفی داشت. ویکتور هم مثل سایر مردم بر این اعتقاد بود که این بازار فرصت رشد ندارد و از بیت کوین برای معامله در دارک وب استفاده می‌شود. اما دیدگاه ویکتور رادچنکو خیلی زود تغییر کرد و او دید جدیدی نسبت به بازار رمز ارزها پیدا کرد. او با تغییر دیدگاه خود به رمز ارزها تصمیم‌گرفت که یک کیف پول ساده ایجاد کند.

علاقه شدید ویکتور رادچنکو به بازار ارزهای دیجیتال بعد از شروع به کار اتریوم بیشتر از هر وقت شد. او بعد از اینکه اتریوم ظهور کرد و فناوری بلاکچین و استارتاپ‌های مرتبط با آن بین مردم طرفداران زیادی پیدا کردند، تلاش کرد تا امکان ذخیره‌سازی توکن‌های مبتنی بر ERC 20 را در تراست والت به وجود آورد. بعد از توسعه تراست والت و پشتیبانی این کف پول از رمز ارزهای مبتنی بر اتریوم و ERC 223، طولی نکشید که ویکتور رادچنکو تصمیم‌گرفت این کیف پول را تبدیل به بستری امن برای ذخیره‌سازی انواع ارزهای دیگر نیز نماید.

حالا تراست والت یکی از محبوب‌ترین ولت‌های دنیای کریپتوکارنسی است که از تعداد زیادی رمز ارز مبتنی بر بلاکپین‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و صرافی بایننس نیز با پشتیبانی از این کیف به اعتبار و محبوبیت آن می‌افزاید.

معرفی کیف پول تراست والت

پشتیبانی از بلاکجین های مختلف در تراست ولت

از آن‌جا که کیف پول تراست والت امکان ایجاد ارتباط با صرافی‌های معتبر و محبوب دنیا مثل کوین بیس، Shapeshift و … را دارد، به راحتی به کاربران امکان تبدیل توکن‌ها به یکدیگر را می‌دهد. نصب و راه‌‌اندازی این کیف پول رایگان است و برای استفاده از خدمات آن نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی ندارید. در واقع در این والت شما تنها نیاز به پرداخت کارمزد شبکه‌های بلاکچینی دارید و تراست والت بابت ارائه خدمات هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نمی‌کند.

کیف پول تراست والت لایه‌های امنیتی مختلفی دارد و با پشتیبانی از انواع رمز ارزها، شما را از هر نوع والت رمز ارز دیگر بی‌نیاز می‌کند. در مقایسه تراست والت و اتمیک والت تعداد رمز ارزهایی که توسط کیف پول پشتیبانی می‌شوند، اهمیت زیادی برای کاربران دارد. همانطور که گفتیم تراست والت حالا جدای از توکن‌های مبتنی بر ERC 20 و ERC 223 می‌تواند از انواع توکن‌ها و کوین‌های دیگر نیز پشتیبانی کند. هم‌اکنون تراست والت بیش از ۴۰ بلاکچین را پشتیبانی می‌کند و مجموعا می‌توانید بیش از ۱۶۰ هزار کوین و توکن را روی آن ذخیره‌سازی کنید.

در زیر به برخی از مهمترین کوین‌هایی که توسط تراست والت پشتیبانی می‌شود، اشاره می‌کنیم:

  • Bitcoin) BTC)
  •  Ethereum) ETH)
  •  Binance Coin) BNB)
  •   Litecoin) LTC)
  •  Ripple) XRP)
  •  Polkadot) DOT)
  •  Stellar) XLM)
  •  Dogecoin) DOGE)

بررسی ویژگی‌های تراست والت

جهت مقایسه تراست والت و اتمیک والت به بررسی ویژگی‌های کیف پول Trust Wallet می‌پردازیم.

امنیت بالا

کیف پول تراست والت امنیت بالایی دارد. این کیف پول سطوح امنیتی خود را همواره افزایش می‌دهد تا امکان حملات فیشینگ، دسترسی هکرها به اطلاعات کاربران و … را کاهش دهد. در زیر به برخی از مهمترین ویژگی‌های امنیتی کیف پول Trust Wallet می‌پردازیم:

  • فقط کاربران امکان دسترسی به اطلاعات خود در این کیف پول را دارند و شخص دیگری نمی‌تواند به داده‌های آن‌ها دسترسی پیدا کند
  • کیف پول تراست والت برای ثبت نام و ارائه خدمات از کاربران اطلاعات شخصی‌شان را درخواست نمی‌کند و هیچ وقت هم نیازی به این اطلاعات پیدا نخواهد کرد
  • ارائه امنیت سمت کاربر
  • کلیدهای خصوصی در کیف پول تراست والت روی گوشی خود کاربر ذخیره می‌شوند. این یعنی کلیدها روی سرورهای آنلاین ذخیره نمی‌شوند و امنیت کاربر ارتقا می‌یابد

با وجود این ویژگی‌ها، تراست والت به عنوان یکی از امن‌ترین کیف پول‌های دنیای ارز دیجیتال به شمار می‌رود.

کاربرپسند بودن

رابط کاربری و مقایسه تراست ولت و اتمیک ولت

نصب، ثبت نام و استفاده از کیف پول تراست والت بسیار راحت است و حتی کاربران تازه وارد هم می‌توانند از این کیف پول به منظور ذخیره‌سازی دارایی‌ها یا تبدیل ارزهای دیجیتالی به هم استفاده کنند. این کیف پول خدمات مختلفی هم به کاربران کریپوترکانسی ارائه می‌کند که همین خدمات خود موجب افزایش محبوبیت آن می‌شوند. خدماتی که در زیر معرفی می‌کنیم، توسط تراست والت ارائه می‌شوند:

  •   امکان استیک کردن ارزهای دیجیتال
  •  اجرای اپلیکیشن‌های غیر متمرکز
  •   قابلیت والت کانتکت

برخی خدمات دیگر به زودی توسط تراست والت ارائه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  دریافت وام
  •  ورود به انواع صرافی‌های غیر متمرکز

رایگان بودن

همانطور که اشاره کردیم، تراست والت یک کیف پول کاملا رایگان است. شما می‌توانید ارزهای دیجیتال خود را به تعداد نامحدود در این کیف پول ذخیره کنید یا دارایی‌های خود را تبدیل نمایید، تراست والت بابت هیچ کدام از این خدمات کارمزدی دریافت نمی‌کند! تنها هزینه‌ای که شما ملزم به پرداخت آن در این کیف پول هستید، کارمزد تراکنش‌ها است که این کارمزد هم به نودهای شبکه ارز دیجیتالی مورد نظر پرداخت می‌شود و تراست والت هیچ سهمی از این کارمزد ندارد.

متن باز بودن

کیف پول تراست والت یک والت اوپن سورس یا متن باز است. این کیف پول با ایجاد این قابلیت برای دیگران که بتوانند والت‌های ارزهای دیجیتالی‌شان را بر بستر Wallet Core به وجود آورند، فضایی برای سود و منفعت همه را فراهم کرد. حالا همه امکان دسترسی به کد منبع کیف پول تراست والت را دارند و این کیف پول شفافیت بالایی در این زمینه دارد.

ارز دیجیتال تراست والت

توکن اختصاصی تراست ولت

تراست والت دارای یک ارز دیجیتال اختصاصی به نام TWT است. کسانی که این رمز ارز را دارند می‌توانند از آن به منظور استفاده از خدمات صرافی‌های غیر متمرکز و ‌گرفتن تخفیف در خریدهایشان استفاده کنند. این توکن برای کاربران امکان حضور در رای‌گیری‌های شبکه را هم به وجود می‌آورد؛ این یعنی اگر متمایل به اضافه کردن برخی قابلیت‌ها به تراست والت هستید، می‌توانید از موجودی ارز دیجیتال TWT خود برای شرکت در رای‌گیری استفاده کنید.

اگر شما کاربر جدیدی را به کیف پول تراست والت دعوت کنید یا برخی کارهایی که اپلیکیشن این کیف پول معرفی می‌کند را انجام دهید، می‌توانید ارز دیجیتالی آن را رایگان دریافت کنید. امکان تبدیل توکن TWT به BNB و ETH نیز وجود دارد. شما می‌توانید با تبدیل این رمز ارز، کارمزدهای شبکه را پرداخت نمایید.

توکن TWT به روش‌های مختلفی بین معامله‌گرها توزیع می‌شود. مثلا کاربران در کمپین‌های مخصوص ارجاع کاربران جدید و یا با انعام دادن به یکدیگر می‌توانند این توکن را دریافت کنند. همچنین با استیکینگ و شرکت در سوال و جواب‌های کیف پول تراست والت نیز می‌توانید توکن این والت را دریافت کنید.

آشنایی با کیف پول اتمیک والت

برای مقایسه تراست والت با اتمیک والت حالا در مورد Atomic Wallet صحبت می‌کنیم. اولین چیزی که هر کاربر در مقایسه تراست والت و اتمیک والت متوجه آن می‌شود، تحت دسکتاپ بودن Atomic Wallet است. شما می‌توان این کیف پول را هم روی سیستم عامل‌های تحت موبایل و هم روی سیستم عامل‌های تحت دسکتاپ نصب کنید. این والت از مزایای زیادی برخوردار است که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به ویژگی‌های امنیتی مناسب و پشتیبانی از انواع رمز ارزها اشاره کرد.

مروری بر تاریخچه اتمیک والت

کیف پول اتمیک ولت

در سال ۲۰۱۷ همزمان با رونق‌گرفتن بازار ارزهای دیجیتالی و ورود مردم به دنیای کریپتوکارنسی، کیف پول اتمیک والت هم راه‌اندازی شد. خالق کیف پول اتمیک Konstantin Gladych است. این کیف پول از سال ۲۰۱۷ تا به حالا رشد و پیشرفت بسیاری داشت و تبدیل به یکی از بهترین کیف پول‌های کریپتوکارنسی شد. حالا این کیف پول قدرت زیادی دارد و می‌تواند یکی از رقیبان جدی کیف پول تراست والت باشد.

معرفی کیف پول اتمیک والت

برای مقایسه تراست والت با اتمیک والت باید شما را با کیف پول اتمیک آشنا کنیم. کیف پول اتمیک والت بر روی اغلب سیستم عامل‌ها نصب می‌شود و مشکلی از این بابت برایتان به وجود نمی‌آورد. این کیف پول دارای یک توکن اختصاصی با نام AWC است. این والت به ابزارهای قوی و قدرتمند جهت ارائه خدمات بهتر به کاربران مجهز است و با رابط کاربری ساده، می‌تواند تجربه خوشایندی جهت ذخیره‌سازی انواع رمز ارزها را برای معامله‌گرها به وجود آورد.

البته همانطور که تراست والت نقطه ضعف‌هایی دارد، این کیف پول هم بدون نقطه ضعف نیست. یکی از ویژگی‌های منفی این والت وجود انتقادهایی مبنی بر این است که کارمزد تراکنش‌ها در کیف پول اتمیک شفافیتی ندارند. این یعنی کاربران باید دو درصد از مبلغ خرید رمز ارزهایشان را به این کیف پول به عنوان کارمزد پرداخت کنند و همچنین باید کارمزدی را هم بابت خرید با ارزهای فیات بپردازند.

اتمیک والت حدود ۵۰۰ رمز ارز مختلف را پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این توان پشتیبانی از ۲۰۰ هزار توکن مبتنی بر بستر اتریوم را دارد. در زیر نام برخی از معروف‌ترین رمز ارزهایی که توسط این کیف پشتیبانی می‌شوند را ذکر می‌کنیم:

  •  Bitcoin) BTC)
  •   Dogecoin) DOGE)
  •  Ethereum) ETH)
  •  Ripple) XRP)
  •   TRON) TRX)
  •  Bitcoin Cash) BCH)

بررسی ویژگی‌های اتمیک والت

به منظور مقایسه تراست والت و اتمیک والت باید به بررسی ویژگی‌های کیف پول اتمیک هم بپردازیم. در زیر مهمترین ویژگی‌های این کیف پول را ذکر می‌کنیم و توضیح می‌دهیم:

مبادله اتمیک

مقایسه تراست والت و اتمیک والت، مبادله اتمیک

برای استفاده از خدمات اتمیک والت و انجام معاملات نیازی به تسهیل‌کننده کمکی ندارید، چرا که این کیف پول به صورت غیر متمرکز فعالیت می‌کند و این ویژگی را می‌توان یک برتری نسبت به کیف پول تراست والت دانست. در واقع معاوضه اتمیک به شکل متقابل کار می‌کند و مشکلاتی که فرد دیگری امکان به وجود آوردن آن‌ها در معامله دارد را از بین می‌برد. با این ویژگی کارمزدهای معاملات به شدت کم می‌شوند، چرا که روند انجام کارها به شکل زنجیره‌ای است. هم‌اکنون در مبادله اتمیک یا Atomic Swap رمز ارزهای خاصی پشتیبانی می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به LTC، BTC و QTUM اشاره کرد.

مبادله رمز ارزها

در مقایسه تراست والت و اتمیک والت از لحاظ مبادله رمز ارزها باید بگوییم که اتمیک والت گوی سبقت را در این زمینه از تراست والت می‌رباید چرا که سرویس‌های مختلفی مثل Changelly و ShapeShift را در اختیار کاربران می‌گذارد و روند تبدیل رمز ارزها در آن خیلی سریع‌تر پیش می‌رود. شما در این کیف پول می‌توانید ارزهای دیجیتالی را به صورت مستقیم نیز به واسطه ارزهای فیات خریداری کنید.

رابط کاربری ساده

رابط کاربری ساده کیف پول اتمیک والت یکی از ویژگی‌های مثبت آن است. شما حتی می‌توانید رابط کاربری این کیف پول را شخصی‌سازی کنید تا تجربه بهتری از استفاده از آن به دست بیاورید. کاربران تازه کاری که هنوز در آغاز مسیر معاملات در بازار کریپتوکارنسی هستند، می‌توانند از این قابلیت اتمیک والت به نفع خود استفاده کنند.

ارز دیجیتال اتمیک والت

توکن AWC و مقایسه تراست والت و اتمیک والت

همانطور که گفتیم، کیف پول اتمیک والت دارای یک ارز دیجیتال به نام AWC است. این کیف پول برای راحتی هر چه بیشتر کاربران در استفاده از خدمات خود و همچنین افزایش سرعت معاملات و کاهش کارمزدها، ارز دیجیتال AWC را عرضه کرد. به طور کلی ارز دیجیتال AWC کاربرد زیادی در انجام کارهای داخل اپلیکیشن اتمیک والت دارد. همچنین باید گفت هر چه به تعداد کاربران اتمیک والت افزوده شود، کارایی توکن آن نیز بیشتر می‌شود. البته لازم به ذکر است که این ارز دیجیتال کاربرد چندانی ندارد و نمی‌توانید آن را به صورت مستقیم خریداری کنید.

مقایسه تراست والت و اتمیک والت

کیف پول‌های تراست والت و اتمیک والت از لحاظ ویژگی‌های مختلف در شرایطی همسان قرار دارند. مثلا آن‌ها هر دو رابط کاربری خیلی خوبی دارند، هر دو دارای توکن اختصاصی هستند و هر دو از ارزهای دیجیتالی زیادی پشتیبانی می‌کنند. مهمترین فاکتور در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال امنیت است! ما در زیر به مقایسه تراست والت و اتمیک والت با یکدیگر از لحاظ امنیت می‌پردازیم و ویژگی‌های مختلف هر کدام را بررسی می‌کنیم:

امنیت کیف پول تراست والت

در قسمت‌های قبل هم اشاره‌ای به این موضوع که کلیدهای خصوصی در تراست والت روی حافظه گوشی ذخیره می‌شوند و به سمت سرورهای این کیف پول ارسال نخواهند شد، کردیم. این یکی از بهترین ویژگی‌های امنیتی این والت است. یکی از ویژگی‌های دیگر این کیف پول این است که نیاز به احراز هویت در آن ندارید و می‌توانید به صورت گمنام در تراست والت فعالیت کنید و مطمئن باشید که تمام تراکنش‌هایتان به صورت گمنام انجام می‌شوند. از آن‌جا که این کیف پول متن باز است، شما می‌توانید منبع آن را هم بررسی کنید تا از عملکرد درست آن نیز مطمئن شوید.

کیف پول تراست والت امکان پشتیبان‌گیری از دارایی‌هایتان را هم دارد. در واقع این کیف پول یک عبارت بازیابی به شما می‌دهد که باید حتما آن را در جایی ذخیره کنید. در آینده اگر به هر دلیلی نتوانستید به اطلاعات کیف پول‌تان دسترسی پیدا کنید، این والت اجازه می‌دهد که با استفاده از عبارت بازیابی دوباره بتوانید دارایی‌های خود را مدیریت کنید.

امنیت کیف پول اتمیک والت

امنیت بالای اتمیک والت در مقایسه تراست ولت و اتمیک والت

اتمیک والت از لحاظ امنیت اعتبار کمتری نزد کاربران نسبت به تراست والت دارد. مدتی قبل یک بد افزار که قصد به سرقت بردن دارایی افراد را داشت، در فروشگاه گوگل پلی خود را با نام اتمیک والت معرفی می‌کرد. حتی اگر شما نام این کیف پول را جستجو می‌کردید، این بد افزار در اولین نتایج جستجو قرار داشت. این نرم افزار کلید خصوصی کاربران را در اختیار توسعه‌دهنده قرار می‌داد و امکان کلاهبرداری را برای او فراهم می‌کرد. هر چند این یک نقص از سوی خود کیف پول اتمیک والت نیست اما با این حال اتفاق ناخوشایندی بود که در رابطه با آن رخ داد.

امنیت بالای اتمیک والت در مقایسه تراست ولت و اتمیک والت

سوءاستفاده از نام اتمیک والت تنها به فروشگاه گوگل پلی خلاصه نمی‌شود. مدت‌ها یک سایت با نام atomicwllet.io خود را به جای سایت اصلی وب سایت اتمیک والت که atomicwallet.io است جا زده بود. این اتفاقات کاربران را هوشیار می‌کند که از اصلی بودن نسخه اتمیک والت مطمئن شوند.

در اتمیک والت مثل تراست والت داده‌ها روی سرور کیف پول ذخیره نمی‌شوند و هیچ کسی غیر از کاربران به داده‌های آن‌ها دسترسی ندارد. اتمیک والت با استفاده از الگوریتم‌های AES و TLS  تراکنش‌های خود را رمزگذاری می‌کند. در این کیف پول هم شما می‌توانید بدون اینکه احراز هویت کنید، از خدمات استفاده نمایید. همچنین این کیف پول عبارات بازیابی مختلفی را در اختیارتان قرار می‌دهد که از آن‌ها می‌توانید برای دسترسی مجدد به داده‌ها و دارایی‌های خود استفاده نمایید.

انتخاب شما کدام است؟ تراست والت یا اتمیک والت

در مقایسه تراست والت و اتمیک والت به این نتیجه رسیدیم که هر دو کیف پول از ویژگی‌های قدرتمندی بهره‌مند هستند. هر دوی این کیف پول‌ها محبوبیت زیادی دارند و قابلیت‌های مختلف‌شان باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به هر دو اعتماد کنند. هر چند سرعت مبادله رمز ارزها در اتمیک والت بیشتر است اما با این حال نباید اخبار منفی کلاهبرداری‌هایی که با نام اتمیک والت صورت‌گرفت (مانند مثال‌هایی که در قبل گفتیم) فراموش شوند.

فراموش نکنید که اتمیک والت روی چندین سیستم عامل نصب می‌شود اما تراست والت فقط روی موبایل و سیستم عامل‌های اندروید و IOS قابل نصب است. همچنین انجام تراکنش‌ها در تراست والت رایگان است اما برای استفاده از خدمات اتمیک والت باید کارمزد پرداخت کنید. ولی در کنار اتمیک والت از قابلیت مبادله اتمیک نیز بهره‌مند است. حالا با توجه به دیگر ویژگی‌هایی که در طول این مطلب از این دو کیف پول ذکر کردیم، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید قصد استفاده از کدام کیف پول را دارید. با نصب و بررسی قسمت‌های مختلف والت ها، شما می‌توانید به این نتیجه برسید که کدام کیف پول برای شما بهتر است.

با مقایسه تراست والت و اتمیک والت، از نظر شما برنده میدان هر کدام هم که بود، نباید فراموش کنید که در هر صورت این کیف پول‌ها نرم افزاری هستند و باید نهایت دقت در استفاده از آن‌ها را به خرج دهید. شما باید تمام نکات امنیتی را در مورد آن‌ها رعایت کنید و با دقت کاملی از خدمات‌شان استفاده کنید.

 سوالات متداول

کیف پول تراست والت چه ویژگی‌هایی دارد؟

تراست والت با امنیت بالا، پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف، دارا بودن توکن اختصاصی، رایگان بودن، متن باز بودن و کاربر پسند بودن جزو بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال به شمار می‌رود.

کیف پول اتمیک والت چه ویژگی‌هایی دارد؟

کیف پول اتمیک والت دارای ویژگی‌های مختلفی مثل مبادله اتمیک، مبادله رمز ارزها، پشتیبانی از انواع ارزهای دیجیتال و رابط کاربری ساده است.

تراست والت بهتر است یا اتمیک والت؟

اتمیک والت روی چندین سیستم عامل نصب می‌شود، دارای قابلیت مبادله اتمیک است و سرعت انجام تراکنش‌ها نیز در آن بیشتر است و تراست والت هم بابت انجام خدمات کارمزدی دریافت نمی‌کند، در صورتی که اتمیک والت بابت ارائه خدمات همواره کارمزدی را از کاربران دریافت می‌کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سعید
سعید
1 سال قبل

همین امروز کل آدا ها و ارزهای من از اتمیک والت به سرقت رفت .. کیف پول امنی محسوب نمیشه و کار کردن باهاش دردسر زیادی داره.

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  سعید

سلام و عرض ادب
ما از اتفاق پیش آمده برای شما عمیقا متاسفیم سعید عزیز. اما ایا به خوبی امنیت کیف پول پول خود را تامین کرده بودید؟ به عنوان مثال حفاظت از عبارات بازیابی، کلیک نکردن بر روی لینک های مخرب و ویروسی، یا دانلود تراست ولت از منبع رسمی آن (وبسایت اصلی، گوگل پلی، اپ استور)؟

دکمه بازگشت به بالا