اخبار ارزهای دیجیتال

دوره تحلیل تکنیکال با گواهینامه دانشگاه تهران

با دوره آنلاین کارزیلا تحلیل تکنیکال را به صورت حرفه‌ای بیاموزید از دانشگاه تهران مدرک معتبر دریافت کنید و از صرافی والکس جایزه بگیرید.

صرافی والکس بانی دوره‌های آموزش تحلیل تکنیکال در دانشگاه تهران شده است. داوطلبان شرکت در این دوره تحلیلی، پس از اتمام آن مدرک دانشگاهی دریافت کرده و سه فرد برتر امکان حضور در دوره کارآموزی شرکت والکس را خواهند داشت. همچنین شرکت کنندگان در این دوره با ثبت نام در صرافی والکس ۵۰ هزار شیبا جایزه می‌گیرند.

ثبت نام در دوره

به گزارش والکس، تحلیل تکنیکال به طور خلاصه مجموعه‌ای از محاسبات و مهارت‌ها برای پیش‌بینی آینده بازارهای مالی با استفاده از داده‌های گذشته است. 

یادگیری تحلیل تکنیکال برای این افراد مفید است: فعالان و تریدرهای بازار رمزارزها و ارزهای دیجیتال، فعالین و تریدرهای بازارهای مالی بین‌المللی نظیر فارکس یا طلا، فعالین بازار بورس.

در ایران بنابر تخمین «انجمن فین‌تک ایران» دوازده میلیون کیف پول رمزارزی وجود دارد. همچنین بنابر بررسی روزنامه «دنیای اقتصاد» ۶۰٪ ایرانی‌ها یا حدود ۵۰ میلیون نفر تا سال ۱۴۰۰ دارای کد بورسی بوده‌اند که حاکی از درگیری بخش بزرگی از جامعه در خرید و فروش سهام و بازارهای مالی زیرمجموعه سازمان بورس تهران است. شمار زیادی از هم‌وطنان ما نیز در بازارهای مالی بین‌المللی از قبیل فارکس فعالیت روزانه دارند.

تحلیل تکنیکال تنها روش بهینه‌سازی سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی نیست اما به نسبت، قابل آموزش‌ترین روش است و یادگیری تخصصی آن پیش‌نیاز خاصی ندارد.

این دوره تحلیل تکنیکال با نگاه عملی و برای ترید کردن طراحی شده است و تنها یک دوره تئوریک نیست بلکه دوره‌ای است برای به‌کارگیری و کسب سود در بازارهای مالی.

دوره تحلیل تکنیکال کارزیلا به چه صورت ارائه می‌شود؟

دوره آموزش تحلیل تکنیکال کارزیلا به صورت آموزش آنلاین هیبریدی یا آموزش آنلاین به صورت هم‌زمان و غیرهم‌زمان طراحی شده است. دانشجو پس از ثبت‌نام ابتدا با استفاده از حدود پنجاه درس ضبط شده کلیه مباحث لازم را فرا می‌گیرد سپس در وبینارهای آنلاین استاد به تشریح دقیق‌تر موضوعات، ارایه مثال‌های بیشتر و پرسش و پاسخ با دانشجویان می‌پردازد. زمان این وبینارها که به صورت منظم برگزار می‌شود در هیمن صفحه اطلاع‌رسانی می‌شود و هر دانشجو می تواند تا یک‌سال پس از ثبت‌نام از مباحث ضبط شده و وبینارها استفاده کند و در هر زمان که تمایل داشت با شرکت در آزمون آنلاین برای دریافت گواهینامه دانشگاه اقدام کند و گواهینامه ۴۵ روز پس از آزمون برای او ارسال می‌شود.

شایان ذکر است شرکت در وبینارها برای دانشجویان اجباری نیست و بخشی اختیاری و تکمیلی از دوره است. اما دانشجو برای دریافت گواهینامه باید تمام درس‌های ضبط شده موجود در این صفحه را بگذراند.

درواقع شما می‌توانید این دوره را در هر زمان که دوست دارید شروع کنید و با زمان‌بندی دلخواه به اتمام برسانید و دوره به اصطلاح دارای زمان‌بندی آزاد یا Self-Paced است.

مدرک دانشگاه تهران برای دوره تحلیل تکنیکال

به دانشجویانی که این دوره را با موفقیت به اتمام برسانند گواهینامه رسمی و کتبی از دانشگاه تهران برای گذراندن یک دوره مهارت آزاد اعطا می‌شود. دانشجویان پس از ثبت‌نام و گذراندن درس‌ها می‌توانند برای دریافت مدرک اقدام کنند و ۴۵ روز پس از درخواست مدرک کتبی برای آنان ارسال می‌شود.

توجه کنید که این مدرک یک مدرک آکادمیک نظیر کاردانی یا کارشناسی نیست اما به عنوان یک گواهینامه تخصصی و رسمی می‌تواند بخش درخشانی از رزومه حرفه‌ای شما باشد که برای کاریابی یا امور مهاجرتی از امتیاز آن استفاده کنید.

«هزینه این دوره ۶ میلیون تومان است.»

استاد دوره آموزشی تحلیل تکنیکال

استاد این دوره سید جلال دستغیب است او دارای پیشنیه‌ای درخشان آکادمیک و یکی از تریدرهای موفق و آموزگاران قوی در بازارهای مالی نظیر ارزهای دیجیتال و فارکس است. بخشی از سوابق علمی او به شرح زیر است:

سوابق تحصیلی:

  • کارشناسی مهندسی کامپیوتر، دانشگاه تبریز
  • کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد دزفول
  • دانشجوی دکتری مهندسی کامپیوتر دانشگاه شیراز

سوابق علمی:

  • بیش از ۲۵ مقاله علمی در زمینه علوم کامپیوتر در مجالت معتبر خارجی
  • عضو هیئت تحریریه سه ژورنال بین المللی در خارج از کشور در زمینه علوم کامپیوتر
  • تدریس در دانشگاه های مختلف از سال ۱۳۸۸ تا کنون در رشته مهندسی کامپیوتر

ثبت نام در دوره

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۳

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا