اخبار ارزهای دیجیتال

کنفرانس WebX نخست وزیر ژاپن و مدیرعامل Yuga Labs را میزبانی می‌کند

کنفرانس WebX، بزرگترین کنفرانس وب ۳.۰ (Web3) در آسیا که در تاریخ ۲۵ تا ۲۶ جولای برگزار می‌شود، مفتخر است اعلام کند که میهمانان ارجمند بیشتری از جمله نخست وزیر ژاپن، فومیو کیشیدا (Fumio Kishida)، مدیر عامل شرکت Yuga Labs، دانیل آلگر (Daniel Alegre)، سگ دوج کوین، کابوسو (Kabosu) و ربات هوش مصنوعی Desdemona (ساخته شده توسط Hanson Robotics، خواهر ربات سوفیا) در این مراسم حضور خواهند داشت.

به گزارش والکس و به نقل از cryptonomist، کنفرانس WebX به پیوند تفاوت‌ها اختصاص دارد – از جمله تفاوت‌های وب ۲.۰ و وب ۳.۰، زبان ژاپنی و انگلیسی و کشور ژاپن با بقیه جهان. ژاپن پتانسیل تبدیل شدن به هاب وب ۳.۰ آسیا را دارد و WebX به‌ عنوان مکانی برای شناخت این پتانسیل و همچنین سکوی پرتاب ژاپن عمل می‌کند.

کنفرانس وب‌اکس

سخنرانی نخست وزیر کیشیدا در کنفرانس WebX، نشان‌دهنده این است که دولت ژاپن اهمیت فناوری وب ۳.۰ را در شکل‌دهی آینده دیجیتال ژاپن به خوبی درک کرده است. این مشارکت نمایانگر تعهد او به پیشرفت‌های فناوری و ایجاد اکوسیستم مطلوب برای کسب‌وکارهای وب ۳.۰ است.

Yuga Labs، که به خاطر فعالیتش در فضای توکن های NFT و هنر دیجیتال شناخته می‌شود، برای ارائه بینش‌های ارزشمندی درباره تلاقی بلاک چین، خلاقیت و امور مالی غیرمتمرکز در این کنفرانس حضور خواهند داشت. حضور آنها در WebX نشان‌دهنده اهمیت روزافزون NFTها و پتانسیل تحول‌بخش آنها در صنایع مختلف است.

کابوسو، شیبا اینوی دوست‌داشتنی که با عنوان Doge شناخته می‌شود، فضایی دلنشین و بامزه را به کنفرانس می‌آورد. حضور او به عنوان یک شخصیت نمادین در جامعه کریپتو، نشان‌دهنده جنبه‌های سرگرم‌کننده و جذاب فناوری وب ۳.۰ است.

Desdemona، یک ربات هوش مصنوعی، نماینده پیشرفت‌های روزافزون در هوش مصنوعی و اتوماسیون است. حضور او در WebX نشان‌دهنده رابطه همزیستی بین هوش مصنوعی، وب ۳.۰ و پتانسیل حل مسائل مبتنی بر هوش مصنوعی برای شکل‌دهی مجدد به صنایع و بهبود تجربه کاربران است.

WebX از اینکه این میهمانان محترم در این کنفرانس حضور پیدا می‌کنند و دیدگاه منحصر به فرد خود را در کنار دیگر سخنرانان این مراسم با علاقمندان به اشتراک می‌گذارند، بسیار خرسند است. برای مشاهده لیست سخنرانان WebX لطفا به این آدرس webx-asia.com مراجعه کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptonomist
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا