اخبار NFT

نهنگی طی ۴۸ ساعت ۱۰۱۰ NFT فروخت

به احتمال زیاد، این اتفاق بزرگ‌ترین دامپ ان‌اف‌تی محسوب می‌شود

با توجه به دومین ایردراپی که قرار است در بازار Blur رخ دهد، اندرو تورمن، تکنسین شرکت تحلیلی نانسن بر این باور است که این دامپ بزرگ NFT می‌تواند نمایشی برای به دست آوردن پاداش اضافی به شکل توکن Blur و کسب مقداری سود در آینده باشد.

به گزارش والکس و به نقل از Coin Telegraph، بر اساس داده‌های Nansen، نهنگ ارز دیجیتال، جفری هوانگ، که ملقب به برادر بزرگ ماچی است، ۱۰۱۰ توکن به ارزش ۱۱۶۸۰ اتر و ۱۸.۶ میلیون دلار در عرض ۴۸ ساعت به فروش گذاشت. تکنسین شرکت تحلیلگر نانسن، اندرو تورمن، به روند معاملات در طی این دو روز در توییتر به تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۳ پرداخت و اشاره کرد که این معاملات احتمالاً بزرگترین دامپ ان‌اف‌تی تا کنون است. در این رویداد انواع توکن nft از جمله ۹۰ BAYC و ۱۹۱ MAYC و ۳۰۸ Otherdeed به فروش رسید.

تورمن در توییتی نوشت:

ماچی طی ۴۸ ساعت که به احتمال زیاد بزرگ‌ترین دامپ ان‌اف‌تی به حساب می‌آید، ۱۰۱۰ ان‌اف‌تی فروخته است که شامل ۹۰ BAYC به ارزش ۵۷۰۷ اتر، ۱۹۱ MAYC به ارزش ۳۰۹۱ اتر، ۱۱۲ آزوکی به ارزش ۱۶۴۴ اتر و ۳۰۸ آدردید (otherdeed) به ارزش ۵۸۲ اتر می‌شود. اما او سود زیادی از این راه کسب نمی‌کند. چرا؟

با این حال، ماچی فوراً ۹۹۱ ان‌اف‌تی مجدداً خریداری کرد که به نظر تورمن این تصمیم می‌تواند نمایشی برای دستکاری کامل بازار یا کسب سود و در عین حال واش تریدینگ برای افزایش سود ایردراپ Blur باشد. طبق گزارش‌ها، ماچی یکی از بزرگ‌ترین دریافت‌کننده‌های ایردراپ توکن Blur از زمان شروع به کار بازار NFT Blur  است که اخیراً OpenSea را از رتبه‌بندی پلتفرم ان‌اف‌تی در حجم معاملات، حذف کرده است.

در ۱۴ فوریه ۲۰۲۳، این پروژه شروع به ارائه اولین دور ایردراپ‌های خود کرد که تعداد توکن‌های ایردراپ به سطح تعامل کاربران در پلتفرم و فعالیت‌های معاملات ان‌اف‌تی مبتنی بر اتریوم بستگی داشت. در ۱۷ فوریه ۲۰۲۳، پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاکچین Arkham Intel گزارش داد که ماچی ۱.۸ میلیون Blur دریافت و آن را به مبلغ ۱.۳ میلیون دلار نقد کرده است. به این ترتیب، ماچی می‌تواند با افزایش فعالیت معاملات ان‌اف‌تی خود، توکن‌های جدید و بیشتری در دور بعدی به دست آورد. در عین حال ممکن است نهنگ‌های دیگر هم به فکر دنبال کردن چنین روشی باشند. بر اساس داده‌هایNFT Price Floor ، از مجموعه‌هایی که ماچی به فروش گذاشته بود، BAYC و MAYC و Otherdeed طی ۲۴ ساعت به ترتیب شاهد کاهش قیمت ۷.۷۷%، ۹.۲% و ۸.۱۶% بوده‌اند. تورمن در پستی دیگر خاطر نشان کرد: «طمع یک فرد برای دریافت ایردراپ، شرایط برخی از بازار‌ها را به هم ریخته است».

طبق گزارش CoinGecko، قیمت Blur در حال حاضر ۰.۷۹ دلار است که طی یک هفته شاهد کاهش قیمت ۱۷.۷ درصدی بوده است. در ۲۲ فوریه ۲۰۲۳، تیم Blur در توییتی اعلام کرد که در دور دوم ایردراپ قرار است مجموعه توکنی به ارزش ۳۰۰ میلیون دلار پخش کند.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
Coin Telegraph
کارشناس ارشد اقتصاد، علاقه‌مند به بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا