کیف پول

آشنایی کامل با کیف پول بیت گو BitGo و آموزش استفاده از آن

بیت گو والت چیست؟ کیف پول BitGo یکی از انواع کیف پول‌های نرم‌افزاری تحت موبایل است که در سیستم‌عامل‌های اندروید و ios اجرا می‌شود. شما امکان استفاده از این کیف پول از طریق وب سایت مربوط به آن را هم دارید. کیف پول BitGo با قابلیت پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف و همچنین کاربردهای مختلف، یکی از بهترین کیف پول‌های ارز دیجیتال است. با خرید رمز ارز از انواع صرافی ارز دیجیتال و ذخیره در کیف پول بیت گو می‌توانید مطمئن باشید که دارایی‌هایتان در بستری امن و مطمئن نگهداری می‌شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم نکات بیشتری در مورد این والت ارز دیجیتال بگوییم، همراه ما باشید.

آشنایی بیشتر با ولت نرم‌افزاری بیت گو

کیف پول بیت گو یک والت چند ارزی است. این نرم‌افزار توسط شرکت Smartapp که یک کمپانی ژاپنی است، طراحی و توسعه یافت. در این کیف پول علاوه بر اینکه می‌توانید انواع دارایی‌های ارز دیجیتال خود را نگهداری کنید، می‌توانید از خبرهای جدیدی که در دنیای کریپتوکارنسی وجود دارند هم مطلع شوید. این کیف پول از ارزهای مبتنی بر ERC 20 و ERC 721 پشتیبانی می‌کند.

از آنجایی که اعتبارسنجی تراکنش‌ها در کیف پول بیت گو به صورت متمرکز انجام می‌شود، امنیت آن خیلی بالا نیست و همچنین کاربران نمی‌توانند به کلیدهای خصوصی خود در این والت دسترسی پیدا کنند. اما از آن‌جا که برای این والت سیستم ورود دو مرحله‌ای وجود دارد، نمی‌توان امنیت آن را چندان پایین دانست. بیت گو هم‌اکنون در رتبه‌بندی کیف پول‌های نرم‌افزاری جایگاه ۸۴ را به خود اختصاص داده است.

ویژگی‌های کیف پول بیت گو

از جمله مهمترین ویژگی‌های کیف پول BitGo موارد زیر هستند:

رابط کاربری ساده

رابط کاربری آسان و راحت بیت گو باعث می‌شود تا حتی کاربران و معامله‌گرهای معمولی و تازه وارد هم بتوانند از آن برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتالی‌شان استفاده کنند. این کیف پول محیطی جذاب و راحت دارد و کاربران با چند بار استفاده با ابزارهای مختلف آن آشنا می‌شوند و به راحتی می‌توانند دارایی‌های‌شان را روی آن ذخیره کنند. یادگیری و آموزش کیف پول بیت گو چندان سخت نیست و کاربران خودشان به تنهایی می‌توانند با رابط کاربری ساده‌ای که این والت دارد، به آن مسلط شوند.

اطلاع رسانی اخبار کریپتوکارنسی

این کیف پول همانطور که قبلا هم اشاره کردیم فقط برای ذخیره‌سازی ارزهای دیجیتالی نیست بلکه از آن می‌توانید برای اطلاع از اخبار جدید دنیای کریپتوکارنسی هم استفاده کنید. با اخبار موجود در این والت می‌توانید اخبار فاندامنتالی رمز ارزها را دنبال کنید و از آن‌ها برای تحلیل و بررسی بهتر وضعیت قیمتی ارزهای دیجیتالی استفاده کنید.

پوشش اخبار روز با کیف پول بیت گو

دریافت ارز دیجیتال رایگان

توسعه‌دهندگان کیف پول بیت گو امکان دریافت ارزهای دیجیتال به صورت رایگان را برای کاربران میسر کردند تا با این کار به محبوبیت هر چه بیشتر این کیف پول بیفزایند. با انجام کارهای مختلف مثل دعوت دوستان‌تان به والت بیت گو یا انجام تبلیغات می‌توانید ارزهای دیجیتالی رایگان دریافت کنید.

پشتیبانی از انواع رمز ارزها

ابتدای مقاله اشاره کردیم که بیت گو از ارزهای مبتنی بر ERC-20 و ERC-721 پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون کیف پول BitGO توان پشتیبانی از ۵۳۸۰ رمز ارز مختلف را دارد که از جمله پرکاربردترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بیت‌کوین
  • اتریوم
  •  ریپل
  •  لایت‌کوین
  •   بیت‌کوین گلد
  •  بیت‌کوین کش

سیستم معاملات داخلی

این کیف پول دارای سیستم معاملات داخلی است. این یعنی شما به راحتی می‌توانید رمز ارزهای مختلف را داخل این کیف پول به هم تبدیل کنید. از آن‌جا که خرید و فروش در بیت گو به راحتی امکان‌پذیر است، دیگر شما نیازی هم به صرافی ارز دیجیتال نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید ارزهایی که می‌خواهید را از صرافی داخلی این والت خریداری کنید

ثبت نام رایگان

برای ثبت نام و استفاده از این ولت نیازی به پرداخت کارمزد و هزینه ندارید. در واقع این کیف پول نیازی به هزینه اولیه ندارد و به راحتی کاربران می‌توانند اپلیکیشن آن را دانلود و روی تلفن‌های همراه خود نصب و استفاده کنند.

قابلیت‌های مهم بیت گو

از جمله قابلیت‌های مهم دیگر بیت گو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  امکان کار با Dapp
  •  ذخیره‌سازی کلیدهای خصوصی روی تلفن همراه
  •  قابلیت امضاء دیجیتال
  • قابلیت ساختار درختی
  •  اعتبارسنجی متمرکز

استفاده از کیف پول بیت گو

برای دانلود و نصب کیف پول بیت گو می‌توانید به وب سایت رسمی این کیف پول به آدرس www.bitgo.com مراجعه کنید. این والت سطح متوسطی از لحاظ حساسیت احراز هویت دارد. خوب است بدانید که ساختار بیت گو به صورت متن باز نیست و نمی‌توانید به کدهای منبع آن هم دسترسی پیدا کنید.

والت بیت گو امنیت زیادی ندارد اما با این حال با رابط کاربری ساده و سطوح امنیتی مختلف خود، باز هم جای خود را در بین کیف پول‌های محبوب باز کرد. شما با استفاده از این والت می‌توانید به راحتی دارایی‌های خود را در بازار کریپتوکارنسی معامله کنید و از این بابت هیچ مشکلی برایتان به وجود نخواهد آمد. برای امنیت هر چه بیشتر در استفاده از این کیف پول پیشنهاد می‌کنیم که خودتان هم نکات امنیتی را رعایت کنید تا مشکلی در استفاده از آن برایتان به وجود نیاید.

آیا والت بیت گو مناسب است؟

در پاسخ به این سوال باید ابتدا این کیف پول را دانلود و نصب کنید و قابلیت‌های مختلف را امتحان و همچنین با محیط کاربری آن ارتباط برقرار نمایید. اگر استفاده از این والت برایتان دشواری نداشت، با رعایت نکات ایمنی می‌توانید از آن استفاده کنید، در غیر این صورت والت‌های دیگری هم مثل کیف پول مایسلیوم هستند که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. خوشبختانه با رشد و پیشرفت بازار کریپتوکارنسی، توسع‌دهندگان والت‌های ارز دیجیتالی معتبر و مختلفی ساختند. این والت‌ها هم به صورت سخت‌افزاری و هم به صورت نرم‌افزاری در دسترس هستند و می‌توانید از آن استفاده نمایید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
cryptowisser
در میان کلمه‌هایم روزگار می‌گذرانم. رسالتم این است تا با کلمه‌ها، به کسب‌و‌کارها کمک کنم فروش و آگاهی از برند خودشان را افزایش دهند. درباره موضوعات مختلف می‌نویسم تا به جهان‌های متفاوت هر کسب‌و‌کار با قلمم سرکشی کنم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا