معرفی رمزارزها

ارز برگر چیست؟ معرفی کامل ارز دیجیتال BURGER

BurgerCities پلتفرم MetaFi یک مرحله‌ای است که طیف گسترده‌ای از امکانات، مانند توکن بومی آن BURGER، صرافی غیرمتمرکز (DEX) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به کاربران ارائه می‌دهد. در کنار ویژگی‌های بی‌نظیری که پلتفرم برگر برای کاربران خود فراهم می‌کند، رشد دیگر پلتفرم‌های غیرمتمرکز نیز باعث شده تا قیمت برگر سواپ، یعنی توکن بومی این اکوسیستم به‌طور قابل توجهی افزایش یابد و معامله‌گران بسیاری را به خود جذب کند.

ارز برگر نه تنها برای معامله، بلکه برای تامین نقدینگی و از همه مهم‌تر در فضای بازی جذاب و اختصاصی این پلتفرم کاربرد دارد. در ادامه این مطلب از والکس با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این رمز ارز و کاربردهایش بپردازیم.

معرفی برگر سواپ

BurgerSwap یکی از اولین پلتفرم‌های DeFi و صرافی غیرمتمرکز است که در زنجیره هوشمند بایننس (BSC) مستقر شد. این پروژه  ابتدا با هدف ارائه خدمات و محصولات ارزان و قابل اعتماد در DeFi  شروع به کار کرد و با عملکرد بی‌نقصی که از آغاز تاکنون داشته، مهر تاییدی بر هدف اصلی خود زده است.

صرافی برگر سواپ همچنین اولین تجمیع‌کننده زنجیره‌ای به‌شمار می‌رود که نرخ و قیمت‌ها را از DEX و CEXهای پیشرو ترکیب می‌کند. این صرافی در حقیقت با ترکیب پروتکل سوئیچ، معاملات CEX، DEX و DeFi در یک پلتفرم، به کاربران این امکان را می‌دهد به تمامی دارایی‌های دیجیتال دسترسی داشته باشند و سرمایه خود را بین زنجیره‌ها و با بهترین قیمت جابجا کنند.

از این مهم‌تر، صرافی برگر از یک بازارساز خودکار (AMM) استفاده می‌کند که به طور اتوماتیک بهترین قیمت را در بازار پیدا کرده و به کاربران ارائه می‌کند. به این ترتیب کاربران می‌توانند مطمئن باشند که خرید و فروشی که در این صرافی انجام می‌دهند با متناسب‌ترین قیمت در بازار انجام می‌شود.

این صرافی در سپتامبر ۲۰۲۰ و به‌دست جمعی از توسعه‌دهندگان‌، به نام‌های تونی کارسون (Tony Carson)، مهمت صابر (Mehmet Sabir) و سلیمان کارداس (Suleyman Kardas) راه‌اندازی شد و توسط افراد جامعه توسعه یافت. توجه داشته باشید از آنجا که پروژه برگر یک پروژه اجتماعی است، از نظر فنی هیچ بنیان‌گذاری ندارد و تمامی پارامترهای سیستم از طریق رای‌گیری تعیین می‌شود.

مهم‌ترین دستاورد برگر سواپ، طراحی یک بازی جذاب در متاورس و به ایجاد Burger cities بود که در ادامه به معرفی این بازی و ارز برگر که کلید اصلی بازی است، می‌پردازیم.

Burger cities چیست؟

معرفی بازی BurgerCities

وقتی که اسم Burger Cities را می‌شنوید، احتمالا اولین چیزی که به‌ ذهنتان می‌رسد یک زنجیره جدید در بلاکچین است، اما اشتباه نکنید! این محصول بسیار جذاب‌تر از یک زنجیره خواهد بود. برگر سیتیز در حقیقت محصولی است برگرفته از Burgerswap، یک محصول DeFi که برای اولین بار در زنجیره BNB به وجود آمد و با ترکیب DeFi و NFT قصد دارد تا یک متاورس Web3 یکنواخت و استاندارد شده را ایجاد کند.

همانطور که تاکنون متوجه شده‌اید Burger Cities یک دنیا در متاورس است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن در فعالیت‌های روزانه مانند معاشرت و بازی کردن شرکت کنند. همچنین از ویژگی‌های مختلف DeFi و NFT مانند معاملات، سهام‌ها، نمایشگاه‌های NFT و غیره با آواتارهای آنلاینی که می‌سازند، لذت ببرند.

اکوسیستم برگر سیتی از ویژگی‌های جذاب و جدیدی تشکیل شده که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • ارز دیجیتال برگر
  • Aggregator (بازار سیاه)
  • استخرها (منابع انرژی)
  • بانک مرکزی
  • انواع زمین و ساختمان‌‌ها

در این بازی انواع مختلفی از نقش‌ها و وظایف وجود دارند که بازیکنان برای تکمیل و اجرای تمامی آن‌ها به توکن بومی این پلتفرم نیاز دارند.

ارز دیجیتال برگر (BURGER) چیست؟

نماد ارز دیجیتال BURGER

ارز دیجیتال BURGER توکن بومی و کاربردی‌ترین عنصر پلتفرم برگر سواپ است که کاربردهای فراوانی از جمله کارمزدهای تراکنش، معاملات، سهامداری و رای‌گیری دارد. این ارز همچنین یک توکن BEP-20 است و دارندگان می‌توانند از امکاناتی مانند حق رای در مورد به‌روزرسانی‌ها و پیشنهادات در خصوص پروتکل بهره‌مند شوند. علاوه بر این، توکن برگر در تامین پاداش‌های نقدینگی، استخراج توکن و البته از همه مهم‌تر، معاملات درون بازی برگر سیتی و پاداش به بازیکنان برای تکمیل وظایف استفاده کرد.

طبق گزارش‌ها در مجموع ۶۳.۰۰۰.۰۰۰ توکن برگر وجود دارد که نحوه توزیع آن به این شکل است:

  • ۵۰ درصد به مشوق‌ها
  • ۱۰ درصد به تیم پروژه
  • ۱۰ درصد به تیم تامین‌کننده مالی
  • ۱۰ درصد به عملیات پروژه و تامین نقدینگی
  • ۲۰ درصد به توسعه محیط‌زیست و رشد آینده پروژه

ارز برگر سواپ در زمان نگارش این مقاله با مارکت کپ ۲۸ میلیون دلاری در رتبه ۵۶۸ از ارزهای باارزش قرار دارد و با قیمتی معادل ۰.۸ دلار معامله می‌شود.

استیکینگ ارز برگر (Burger Shack)

در پلتفرم برگر سواپ، به غیر از توکن BURGER دارایی‌هایی مانند BNB، BUSD، USDT، BTCB، MDX، HMDX و ETH وجود دارند که کاربران می‌توانند آن‌ها را در قراردادهای هوشمند پروتکل، استیک کنند و به‌اشتراک بگذارند و در مقابل آن دارایی‌ها USDT یا BURGER دریافت کنند.

علاوه بر این، تمام دارایی‌های سپرده‌شده در قرارداد هوشمند Burger Shack در استخرهایی توزیع می‌شوند که بهترین بازده را ارائه می‌کنند. پلتفرم تضمین می‌کند که بالاترین بازده یا سود به کاربران می‌رسد. پاداش سهام نیز متناسب با میزان توکنی‌ که هر کاربر سپرده‌گذاری کرده، تقسیم می‌شود؛ با این کار ریسک از دست رفتن کل دارایی کاربر نیز به‌طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

صرافی های مناسب برای خرید و فروش ارز برگر

معامله ارز برگر

از آنجا که ارز برگر یک ارز جوان است، نمی‌توان صرافی‌های زیادی را برای انجام معاملات این ارز پیدا کرد؛ اما به‌طور کلی ۱۳ صرافی ارز دیجیتال از معاملات این ارز پیشتیبانی می‌کنند. در ادامه چهار مورد از مطمئن‌ترین آن‌ها را برای شما معرفی می‌کنیم.

توجه داشته باشید استفاده از تمامی این صرافی‌ها به‌دلیل تحریم‌ها علیه ایران با محدودیت روبه‌رو است. بنابراین در صورتی که تمایل به انجام معاملات در این صرافی‌ها را دارید باید ابتدا یک VPN با آی‌پی ثابت تهیه کرده و سپس برای ایجاد حساب کاربری در صرافی‌ها اقدام کنید.

BurgerSwap

BurgerSwap یک صرافی غیرمتمرکز برای مبادله ارزهای دیجیتال در زنجیره هوشمند Binance است. شاید تصور کنید برگر سواپ بهترین صرافی برای اجرای معاملات ارز برگر به‌نظر می‌رسد، اما ما این پلتفرم را فقط برای کاربران حرفه‌ای توصیه می‌کنیم. دلیل توصیه ما در حقیقت این بود که معاملات در برگر سواپ غیرمتمرکز است و این یعنی در صورت بروز خطا، دارایی شما به‌طور کل از دست خواهد رفت. البته که قبل از معامله هر توکن باید اطلاعات آن را بررسی کنید، اما اگر جزو سرمایه‌گذاران تازه‌کار هستید، ممکن است خرید ارزها به طور مستقیم از صرافی Binance برایتان ساده‌تر باشد.

 Binance

بایننس یکی از بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین صرافی‌های متمرکز برای ارزهای دیجیتال در جهان است که نسبت به سایر صرافی‌ها مزایای بسیاری برای معاملات ارز برگر سواپ به کاربران ارائه می‌دهد. کاربرانی که در بایننس معاملات ارز BURGER را انجام می‌دهند، علاوه بر این که می‌توانند از کارمزدهای پایین‌تری نسبت به صرافی‌های رقیب استفاده کنند، می‌توانند به کمک قابلیت افزایش نقدینگی این صرافی به سرعت خرید و فروش کنند و از بازار جا نمانند.

توجه داشته باشید خدمات صرافی بایننس برای کشور ایالت متحده آمریکا محدود شده است. کشورهایی مانند استرالیا، کانادا، سنگاپور، بریتانیا و سایر در سطح بین‌المللی مشکلی برای استفاده از این پلتفرم نخواهند داشت.

KuCoin

KuCoin یکی دیگر از نام‌های شناخته شده در صنعت ارزهای دیجیتال است و یکی از رقابتی‌ترین‌ها صرافی‌ها در مورد کارمزد و هزینه‌های معاملاتی محسوب می‌شود. این صرافی از همان روزهای اولیه خود که فقط از معاملات ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کرد، رشد چشمگیری داشته. اکنون طیف متنوعی از خدمات از جمله قابلیت تبادل P2P و خرید با کارت‌های اعتباری یا نقدی را نیز به کاربران خود ارائه می‌دهد.

KuCoin در حال حاضر معاملات ارز دیجیتال BurgerSwap و همچنین بیش از ۳۰۰  توکن محبوب دیگر پشتیبانی می‌کند.  اغلب جزو اولین صرافی‌هایی است که فرصت‌ خرید و معاملات توکن‌های جدید را برای کاربران فراهم می‌آورد. این صرافی در حال حاضر از بسیاری از کشورهای جهان به جز ایران و آمریکا پشتیبانی می‌کند.

WazirX

WazirX در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد. این صرافی هم‌اکنون بزرگترین صرافی ارز دیجیتال هند با بیش از ۶۰۰.۰۰۰ کاربر بوده و به سرعت در تمام جهان در حال گسترش است. ویزر اکس همچنین یکی از معتبرترین صرافی‌هایی به‌شمار می‌رود که در حال حاضر فرصت‌های معاملاتی ارز برگر را ارائه می‌دهد و مشتریانی از سراسر جهان می‌پذیرد. این صرافی بخشی از گروه بایننس است و ارائه خدماتی با کیفیت بالا را برای کاربران خود تضمین می‌کند.

کیف پول های مناسب برای نگهداری ارز برگر

انتخاب بهترین کیف پول برای نگهداری ارز برگر کار چندان سختی نیست؛ از آنجا که ولت‌‌های کمی از این این ارز پشتیبانی می‌کنند، شما نیز انتخاب‌های محدودی برای این کار خواهید داشت.

کیف پول‌هایی که از ارز دیجیتال BURGER پشتیبانی می‌کنند عبارتند از:

  • کیف پول نرم‌افزاری تراست ولت (Trust Wallet)
  • کیف پول نرم‌افزاری اتمیک ولت (Atomic Wallet)
  • کیف پول نرم‌افزاری متامسک (MetaMask)
  • کیف پول نرم‌افزاری سیف پل (SafePal)

پیش بینی آینده ارز برگر سواپ

از ابتدای مقاله تا اینجا، درباره منحصربه‌فردی پروژه سواپ و توکن بومی آن یعنی ارز برگر صحبت کردیم. همانطور که گفتیم این پروژه اولین پلتفرمی است که بر روی زنجیره هوشمند بایننس ایجاد شده و از همان روزهای آغازین عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است. در حقیقت به کمک این پلتفرم بسیاری از کاربران صرافی سوشی سواپ (Sushi Swap) توانستند توکن‌های خود را با بایننس کوین (BNB) مبادله کنند که یک اتفاق نوظهور و جذاب در عرصه ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود.

علاوه بر این، راه‌اندازی این پروژه باعث شد تا توکن حاکمیتی بایننس یعنی BNB با رشد ۳۳ درصدی روبه‌رو شود؛ این مسئله به خودی خود سر و صدای زیادی را در دنیای ارزهای دیجیتال به‌راه انداخت. از همه مهم‌تر فعالیت‌های این پلتفرم در متاورس و راه‌اندازی Burger Cities نیز باعث شده تا آینده روشنی در انتظار برگر سواپ و ارز دیجیتال آن باشد؛ زیرا با توجه به نوآوری‌هایی که دارد، بعید است از قافله پیشرفت در دنیای وب۳ جا بماند.

ارز دیجیتال BURGER؛ یک برگر پولساز

با ظهور صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) انتخاب این که کدام صرافی بهتر می‌تواند به اهداف تعیین‌شده خود برسد کار چندان ساده‌ای نیست اما قطعا بسیاری از این صرافی‌ها ارزش بررسی کردن را دارد. در این مقاله، ما به بررسی ارز دیجیتال BURGER از پلتفرم و صرافی برگر سواپ پرداختیم و با هم خواندیم چطور هر فرد می‌تواند با ارز برگر یا هر ارز پشتیبانی شده دیگری در این پلتفرم پاداش دریافت کند.

علاوه بر پاداش‌های برگر، استفاده از مفاهیم پیشرفته DeFi مانند استخرهای نقدینگی و ییلد فارمینگ نیز باعث شده تا کاربران برگر از راه‌های مختلفی به سود برسند. بدین ترتیب و با عملکردی که برگر تاکنون از خود نشان داده، جای تعجب نیست اگر خیلی زودتر از پیش‌بینی‌ها به اهداف خود دست یابد. اگر شما نیز مجذوب این پروژه جوان شده‌اید و قصد خرید و انجام معاملات این ارز را دارید، می‌توانید سری به صرافی والکس بزنید تا با بررسی قیمت‌ها استراتژی مناسب خود را بچینید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناس مهندسی کامپیوتر که به جای برنامه‌نویسی، محتوانویسی می‌کند و سعی دارد در دنیای ارزهای دیجیتال و تولید محتوا هر چه بیشتر تاثیر‌گذار باشد. با دنبال کردن من در شبکه‌های اجتماعی، بیشتر درباره دید من از بازارهای مالی و فعالیتم بدانید.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا