معرفی رمزارزها

معرفی ارز پپه ۲ و مقایسه آن با نسل قبلی میم کوین پپه

حدودا دو ماه بعد از عرضه و معرفی میم کوین جذاب پپه (PEPE) به دنیای کریپتوکارنسی، پروژه جدیدی تحت عنوان پپه ۲ (Pepe 2.0) وارد بازار شد. این پروژه جدید با هدف اصلاح باگ‌ها و اشتباهات پروژه پپه معرفی و عرضه شده است. رمز ارز پپه ۲ یک دارایی دیجیتال مبتنی بر بلاکچین اتریوم است. قراردادهای هوشمند این پروژه تماماً متن باز بوده و به افراد سودجو، اجازه ایجاد تغییرات نامطلوب یا تغییر توکن نمی‌دهد. برای اینکه پاسخ دقیق‌تری برای سؤال ارز پپه ۲ چیست؟ پیدا کنید، در ادامه با ما همراه شوید.

معرفی پروژه میم کوین پپه ۲

میم کوین پپه ۲، پروژه‌ای خلاقانه و مبتکر در زمینه امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای (DeFi) است. این شبکه مبتنی بر فرهنگ میم طراحی شده و نماد آن نیز از قورباغه‌ای مشهور در دنیای اینترنت به نام پپه الهام گرفته شده است.

برای اینکه نسبت به رمزارز پپه ۲ آشنایی بیشتری پیدا کنید، ابتدا باید بدانید که میم کوین پپه چیست؛ پپه کوین در آوریل سال ۲۰۲۳ عرضه شد. عدم شفافیت کامل و تمرکزگرایی مواردی بودند که به عنوان معایب یا محدودیت‌های این میم کوین معرفی شدند. به همین دلیل کمی بعد در ژوئن ۲۰۲۳، نسخه آپدیت‌شده‌ای از آن در بستر پروژه‌ای جدید تحت عنوان pepe 2.0 وارد بازار شد.

این پروژه تاکید شدیدی روی شفافیت و جامعه‌محور بودن دارد. در همین راستا توسعه دهندگان آن کنترلش را به طور کامل به کاربران خود واگذار کرده‌اند. ضمن اینکه شبکه پپه ۲ ثبت و تایید تراکنش‌های خود را از طریق الگوریتم اثبات سهام (PoS)انجام می‌دهد. بنابراین تغییرات بلاکچین در آن باید با تایید افرادی صورت بگیرد که بیشترین سهام را در این پروژه دارند.

رمز ارز PEPE2

هدف پروژه ارز پپه ۲ چیست؟

این پروژه برخلاف بسیاری از میم کوین‌ها، اهداف مشخصی دارد؛ در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم:

  • اصلی‌ترین هدف پروژه PEPE2 با آینده بازار مالی در ارتباط است. این تیم قصد دارد با توانمند کردن سرمایه‌گذاران و برقراری ارتباط با آن‌ها از روش‌های نوین با چاشنی طنز، آینده مالی بازار کریپتو را به شکلی جدید تعریف کند.
  • همچنین یکی دیگر از اهداف کلی این پروژه در توسعه جامعه کاربری خود خلاصه می‌شود. این پروژه بر بستر دنیای میم کوین ها طراحی شده است؛ پس کاملا طبیعی است که ایجاد جامعه‌ای سرگرم‌کننده، طناز، خلاق و پرانرژی جزو اهداف اصلی آن باشد. ضمن اینکه هم‌زمان با این هدف سعی دارد تا همکاری خود با دیگر پروژه‌های حوزه دیفای را حفظ کند. در این صورت می‌تواند از افزایش ارزش بلندمدت توکن خود نیز مطمئن باشد.
  • پپه ۲ قصد دارد تا با افزودن ویژگی‌های جدید و کاربردی به توکن خود، سرمایه‌گذاران جدیدی جذب کند. طوری که هر روز تریدرهای بیشتری نسبت به خرید پپه ۲ ترغیب شوند. برای مثال یکی از جدیدترین ویژگی‌های این رمز ارز این است که پس از هر تراکنش، حدود پنج درصد از مبلغ آن تراکنش به صندوق جایزه پپه ۲ انتقال داده می‌شود. نکته هیجان‌انگیز این ویژگی اینجا است که هر روز یک نفر از دارندگان ارز پپه ۲، به طور تصادفی مستحق دریافت جایزه این صندوق خواهند شد. شاید در نگاه اول یک ویژگی ساده به‌نظر برسد؛ اما همین نکات مثبت کوچک باعث می‌شود تا یک میم کوین مثل پپه شانس کمی برای رقابت با رمزارزهای بزرگی مثل بیت کوین داشته باشد.
  • یکی دیگر از اهداف پروژه پپه دو این است که در رسانه‌های مختلف حضوری فعال داشته باشد. در واقع قصد دارد از این طریق عمق ارتباط خود با کاربران و محبوبیت خود را افزایش دهد. در همین راستا به عنوان یکی از فعال‌ترین پروژه‌های دنیای کریپتوکارنسی در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر شناخته می‌شود.
میم کوین پپه 2

کاربرد و خدمات پروژه ارز پپه ۲

شبکه Pepe 2.0 به عنوان پروژه‌ای مبتنی بر شبکه اتریوم، برای رسیدن به اهداف خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. این پروژه با تأکید شدیدی که روی جامعه‌محوری دارد، برای ایجاد محدودیت در عرضه و حفظ ارزش توکن pepe از روش توکن‌سازی استفاده می‌کند. همچنین عملکرد آن به قدری شفاف و واضح است که توسعه دهندگان پروژه موظف‌اند تا اطلاعات شبکه را در شفاف‌ترین حالت ممکن در اختیار جامعه قرار دهند.

یکی دیگر از کاربردها و خدمات پروژه پپه ۲ این است که تمرکزش را روی توسعه اکوسیستم خود گذاشته است. بدین ترتیب امکان افزایش ارزش توکن پپه با افزودن پلتفرم‌ها و قابلیت‌هایی مثل خرید و فروش NFT، بازی‌های بلاکچینی، پلتفرم‌های دیفای و… وجود خواهد داشت. ضمن اینکه این پروژه در صدد برقراری ارتباط با بسیاری از شرکت‌ها، صرافی‌های بزرگی مثل کوکوین و … از است.

رمز ارز پپه ۲ چیست؟

احتمالا تا کنون متوجه شده‌اید که میم کوین پپه ۲ به عنوان توکن بومی این پروژه شناخته می‌شود. این رمز ارز از تاریخ ۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۳ و با استاندارد ERC20، به عنوان نسخه اصلاح شده میم کوین پپه وارد بازار کریپتو شده است. حجم معاملات این میم کوین به میزان چشمگیری بالاتر از حد انتظارات همه کارشناسان رفت. طوری که در یک بازه زمانی ارزش بازار آن به چیزی حدود ۱.۶ میلیارد دلار رسید. به همین دلیل است که بسیاری از متخصصان حوزه ارز دیجیتال، میم کوین پپه را به عنوان یکی از بهترین میم‌کوین‌های موجود در بازار کریپتو می‌شناسند.

نگاهی به ویژگی‌های پروژه ارز پپه ۲

میم کوین pepe 2 عرضه محدودی داشت که برابر با ۴۲۰.۶۹ تریلیون بود. قرار نیست تغییری در این مقدار ایجاد شود. ضمن اینکه تعداد توکن‌های در گردش نیز به همین مقدار خواهد بود و هیچ تعداد توکنی تحت عناوین مختلفی مثل فروش عمومی و خصوصی، رزرو، تخصیص به تیم و… باقی نخواهد ماند.

پاراگراف بالا را می‌توان به عنوان یکی از مزایای رمز ارز پپه دانست. نکته مهم دیگری که وجود دارد به توکنومیکس ارز دیجیتال پپه ۲ مربوط می‌شود. به این صورت که، مالکیت آدرس قراردادهای هوشمند در دست تیم توسعه دهنده نیست. این عملکرد در راستای حفظ شفافیت شبکه، ایجاد اطمینان بین کاربران و حفظ کنترل پروژه به دست جامعه کاربری اجرا خواهد شد.

یکی دیگر از مزایای این شبکه، پیروی آن از سیاست No Tax است. به این معنا که سرمایه‌گذاران و تریدرها هنگام خرید، فروش یا معامله توکن پپه ۲، تنها ملزم به پرداخت یک درصد مالیات هستند که آن هم به بخش‌های متنوعی مثل بازاریابی پروژه، استخر نقدینگی و… تعلق می‌گیرد.

معرفی تیم توسعه دهنده میم کوین پپه ۲

ناشناس بودن تیم توسعه دهنده پروژه‌های مختلف در دنیای کریپتوکارنسی امر عجیب و جدیدی نیست. بسیاری از بنیان‌گذاران شبکه‌های مختلف، بنا به دلایل متفاوتی تصمیم می‌گیرند ناشناس بمانند. تیم توسعه دهنده شبکه پپه ۲ نیز دقیقاً در همین دسته قرار گرفته‌اند و به شکل ناشناس در حال فعالیت هستند. آن‌ها خود را تحت عنوان Pepe 2.0 Team معرفی کرده و در وب سایت رسمی این میم کوین ادعا کرده‌اند که از تمام دانش و مهارتشان برای پیشرفت پروژه استفاده خواهند کرد.

صرافی‌هایی که از رمز ارز پپه ۲ پشتیبانی می‌کنند

حال که متوجه شدید ارز پپه چیست، باید به دنبال صرافی‌هایی باشید که نام این رمزارز را در لیست دارایی‌های خود جای داده‌اند. از آنجایی که ارز دیجیتال پپه ۲ یک توکن با استاندارد ERC20 است، پس در بسیاری از صرافی‌های غیرمتمرکز مثل یونی سواپ، پنکیک سواپ و… پشتیبانی خواهد شد. ضمن اینکه این میم کوین را در برخی از صرافی‌های متمرکز مثل Bitget، KuCoin، LBank، DigiFinex، NovaDAX و… خواهید دید.

نکته مهمی که برای کاربران ایرانی وجود دارد، محدودیت‌ها و تحریم‌های موجود است. در همین راستا استفاده از صرافی‌های مهم و شناخته‌شده‌ای مثل کوکوین تقریباً تبدیل به امری خطرناک و غیرممکن شده است. تریدرهای ایرانی برای خرید و فروش رمز ارز پپه در صرافی‌هایی مثل یونی سواپ، پنکیک سواپ و… نیز باید حتما از نرم‌افزارهای تغییر IP استفاده کنند.

توجه داشته باشید که استفاده از IPهای متغیر در طول فعالیت خود در این صرافی‌ها، ممکن است باعث مسدود شدن حساب کاربریتان شود. با این تفاسیر، بهترین پلتفرم برای شما والکس است.
میم کوین PEPE2

کیف پول‌های مناسب ارز پپه

همانطور که اشاره کردیم میم کوین pepe 2 یک توکن مبتنی بر بلاکچین اتریوم و استاندارد ERC20 است. تمام کیف پول‌های سازگار با این استاندارد می‌توانند گزینه مناسبی برای خرید، فروش و نگهداری میم کوین پپه ۲ باشند. بهترین کیف پول ارز دیجیتال برای این توکن عبارتند از:

  • تراست والت (Trust Wallet)
  • متامسک (MetaMask)
  • لجر نانو اس (Ledger Nano S)

پیش بینی قیمت رمز ارز Pepe 2

میم کوین Pepe 2 در همین مدت زمان کوتاهی که وارد عرصه ارزهای دیجیتال شده، بالا و پایین‌های زیادی را تجربه کرده است. طوری که در تاریخ ۲۷ ژوئن یک افزایش ۳۵۶۶۲ درصدی را تجربه کرد. اما اکنون در یک سراشیبی قرار گرفته و قیمت آن روبه‌کاهش است.

البته اهداف، خدمات و برنامه‌هایی که این پروژه برای آینده بازار مالی ارزهای دیجیتال دارد به گونه‌ای است که هر فردی را نسبت به وضعیت ارزش آن در آینده امیدوار می‌کند. به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان، حتی با درنظرگرفتن ارزش بازار کم این رمزارز و ماهیت آن، باز هم دید روشنی نسبت به آینده آن دارند.

تجربه شما از سرمایه‌گذاری روی میم‌کوین‌ها چیست؟‌به‌نظرتان پپه ۲ می‌تواند گزینه مناسبی برای تریدها باشد؟

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳.۹ / ۵. مجموع آرا: ۸۸

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا