web3بازی‌های بلاکچینیمنتخب سردبیر

آموزش ایردراپ Coub؛ کسب درآمد از تولید محتوای ویدیویی!

ربات Coub در تلگرام یک بستر تماشا و اشتراک ویدیو است که تا حدودی به تیک‌تاک شباهت دارد. در حال حاضر، این پلتفرم از ویدیوهای ۱۰ ثانیه‌ای پشتیبانی می‌کند، اما قرار است در آینده امکان آپلود ویدیوهای حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای با کیفیت ۴k را نیز فراهم کند. علاوه بر این، کمپین ایردراپ Coub نیز به منظور جذب کاربران آغاز شده و قرار است توکن‌های بومی این پلتفرم به شیوه‌ای مشابه با نات کوین و همستر کامبت توزیع شوند. به منظور کسب سهم بیشتر از این ایردراپ، کاربران می‌توانند امتیازات خود را از طریق فعالیت‌هایی مانند مشاهده ویدیو، اشتراک ویدیو و دعوت از دوستان افزایش دهند. در ادامه این مقاله، با ساختار پلتفرم Coub آشنا می‌شویم و روش شرکت در ایردراپ آن را نیز آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.

قیمت همستر کامبت
همستر کامبت Hamster Kombat (HMSTR)
۲۹۷.۷۰ تومان
$ ۰.۰۰۵ ۱.۰۹%

خرید و فروش امن، سریع و آسان همستر کامبت در والکس

  • معامله بیش از ۱۲۰ کوین دیگر
  • معامله تعهدی با شورت و لانگ
  • بات معامله‌گر رایگان
  • خرید و فروش آنی
  • دریافت اعتبار معاملاتی (سکو)
خرید همستر کامبت

ربات Coub چیست؟ 

Coub بستری برای اشتراک و تماشای ویدیوهای کوتاه است که به تیک‌تاک و ریلز اینستاگرام شباهت دارد؛ اما مهم‌ترین تفاوت این پلتفرم در مقایسه با تیک‌تاک و اینستاگرام، پرداخت مستقیم درآمد به تولیدکنندگان محتوا است که مزیت بزرگی تلقی می‌شود. این پروژه در سال ۲۰۱۲ توسط دو برادر به نام‌های آنتون و ایگور گلادکوبورودوف (Anton and Igor Gladkoborodov) تاسیس شد، ولی نتوانست به موفقیت پلتفرم‌های رقیب دست پیدا کند. Coub یک کمپین ۱۴ روزه از طریق ربات تلگرامی خود راه‌اندازی کرده که بر اساس فعالیت کاربران، به آن‌ها پاداش می‌دهد. لازم به ذکر است که این پاداش با درآمدی که تولیدکنندگان محتوای این پلتفرم در ازای ساخت ویدیو دریافت می‌کنند، متفاوت است. 

ربات Coub یک مینی اپ تلگرامی است که برای مشاهده و اشتراک ویدیو کاربرد دارد. کاربران این ربات از طریق این فعالیت‌ها و همچنین با دعوت از دوستان و انجام وظایف روزانه، امتیاز جمع‌آوری کرده و در نهایت پاداشی در قالب توکن COUB دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، کاربرانی که در کیف پول خود یکی از ارزهای داگز (DOGS)، نات کوین (NOT) و یا تون کوین (TON) نگهداری می‌کنند،‌ پاداش اضافی دریافت خواهند کرد. در حال حاضر می‌توان کیف پول‌هایی مانند والت تلگرام،‌ تون کیپر و مای‌تون‌والت را به ربات Coub متصل کرد و از این پاداش اضافی بهره‌مند شد.

نکته مهم: کمپین ۱۴ روزه ایردراپ Coub از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) آغاز شد و تاکنون خبری مبنی بر تمدید این کمپین منتشر نشده است. بنابراین به کاربران علاقه‌مند توصیه می‌شود هر چه زودتر برای دریافت امتیاز و افزایش سهم ایردراپ خود اقدام کنند.

آموزش ثبت نام در ربات Coub و شرکت در ایردراپ آن

ثبت نام در ربات Coub

در ابتدا با مراجعه به آدرس t.me/coub ربات تلگرامی Coub را اجرا و راه‌اندازی کنید. برای این کار کافیست روی گزینه Start کلیک کرده و سپس گزینه‌های Play و Launch (یا OK) را نیز به ترتیب انتخاب نمایید. در ادامه توضیحاتی در مورد پلتفرم Coub برای شما نمایش داده می‌شود. سپس می‌توانید روی گزینه Join Now کلیک کرده و ثبت نام خود را تکمیل نمایید. پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، ۱۰ واحد COUB به شما هدیه داده می‌شود که با انتخاب گزینه Claim می‌توانید آن را دریافت کنید.

فعالیت در ربات Coub

پس از ورود به محیط ربات Coub می‌توانید روی گزینه Wallet کلیک کرده تا کیف پول خود را متصل کنید. در حال حاضر کسانی که در کیف پول متصل به ربات یکی یا چند مورد از ارزهای داگز، نات کوین و یا تون کوین را داشته باشند، پاداش اضافی دریافت خواهند کرد. در صورت نیاز، می‌توانید با خرید تون کوین از والکس و انتقال سریع آن به کیف پول خود، از این پاداش اضافی بهره‌مند شوید. کیف پول‌هایی مانند تون کیپر که با سرویس تون کانکت (TON Connect) سازگار هستند، قابلیت اتصال به ربات Coub را دارند.

در ادامه می‌توانید با انتخاب گزینه Task از پایین صفحه، وارد صفحه وظایف شوید. در اینجا روش‌های مختلفی برای کسب امتیاز به شما نمایش داده می‌شود که با انجام هر کدام، پاداش مشخصی دریافت می‌کنید. علاوه بر این، در صورتی که تمامی وظایف روزانه را انجام دهید، پاداش بیشتری نیز دریافت خواهید کرد.

برخی از وظایف موجود در ربات Coub فقط یکبار قابل انجام هستند و در نتیجه، فقط یکبار می‌توان با انجام آن‌ها امتیاز دریافت کرد. این وظایف عبارتند از دنبال کردن صفحات رسمی Coub در شبکه‌های اجتماعی تلگرام، توییتر و مشاهده ویدیوی معرفی پلتفرم Coub در یوتوب. سایر وظایف مشابه مواردی مانند به اشتراک گذاشتن ۳ ویدیو، دعوت از ۳ دوست و مشاهده ۱۰ ویدیو را شامل می‌شوند. پس از انجام تمام این وظایف که برای آشنایی کاربر با پلتفرم و ربات Coub طراحی شده‌اند، پاداش اضافی نیز دریافت خواهید کرد.

وظایفی که هر روز برای دریافت پاداش قادر به تکرار آن‌ها هستید نیز شامل مشاهده ۲۵ ویدیوی کوتاه، لایک کردن ۵ ویدیو و… هستند. اگر هر روز به ربات Coub سر بزنید نیز به محض ورود ۵ واحد COUB به عنوان پاداش دریافت می‌کنید.

دعوت از دوستان در ربات Coub

در بالای صفحه Task، گزینه به نام Invite frens وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد لینک خود را با افراد دیگر به اشتراک بگذارید و آن‌ها را برای ثبت نام در ربات Coub دعوت کنید. در ادامه، شما معادل ۱۰ درصد از پاداش فعالیت کسانی با لینک شما ثبت نام کنند را دریافت خواهید کرد. 

زمان برگزاری ایردراپ Coub و لیست شدن توکن آن

با توجه به اطلاعات موجود در کانال و صفحات رسمی پلتفرم Coub، کمپین ۱۴ روزه آن که از ۲۰ سپتامبر (۳۰ شهریور) آغاز شده باید در ۴ اکتبر (۱۳ مهر) به پایان برسد. در شرایطی که هنوز اطلاعیه رسمی در این مورد منتشر نشده، ممکن است در اواسط یا اواخر مهرماه شاهد توزیع توکن‌های COUB باشیم. از طرف دیگر، استقبال کاربران از این کمپین ممکن است توسعه‌دهندگان را به تمدید کمپین و حتی افزایش حجم توکن‌ها ترغیب کند. در هر صورت به کاربران توصیه می‌شود برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال رسمی Coub به آدرس t.me/coubnews مراجعه کنند. علاوه بر این، بلاگ والکس نیز هر روز تازه‌ترین اخبار مربوط به ایردراپ‌ها را در اختیار شما قرار خواهد داد.

دلیل برگزاری ایردراپ Coub چیست؟

در پی محبوبیت مینی اپ‌های تلگرامی مانند نات کوین و همستر کامبت، توسعه‌دهندگان پلتفرم Coub نیز تصمیم گرفتند به روشی مشابه برای جذب کاربر اقدام کنند. تجربه نشان داده که برگزاری ایردراپ و فراهم ساختن امکان دریافت ارز دیجیتال رایگان برای بسیاری از کاربران جذاب است؛ تا حدی که حتی باعث می‌شود آن‌ها هر روز ساعت‌ها از وقت خود را برای فعالیت در ربات‌های تلگرامی صرف کنند. 

پلتفرم Coub علیرغم تاسیس شدن در سال ۲۰۱۲ هرگز به محبوبیت جهانی دست پیدا نکرد، اما اکنون به کمک ربات Coub و وعده پاداش به کاربران، مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس اطلاعات موجود در کانال رسمی این پلتفرم، حداکثر ۲ میلیون واحد از ارز دیجیتال COUB میان کاربران فعال توزیع خواهد شد.

کمپین ایردراپ Coub به مناسب اضافه شدن بخش جدیدی به نام تلگرام شورتز (TG Shorts) آغاز شده که فناوری شرکت چینی بایت‌دنس (Bytedance) قدرت می‌گیرد. این بخش جدید قرار است امکان آپلود ویدیوهای حداکثر ۶۰ ثانیه‌ای، ولی با کیفیت ۴K را امکان‌پذیر می‌کند. توسعه‌دهندگان، این بروزرسانی Coub را تحت عنوان تیک‌تاک تلگرامی معرفی می‌کنند. این کمپین با استقبال کاربران مواجه شده و در زمان نگارش این مقاله، ربات Coub چیزی نزدیک به ۱۰ میلیون کاربر فعال در ماه دارد. پس از اتمام یافتن این کمپین، انتظار می‌رود توکن بومی پلتفرم Coub در انواع صرافی ارز دیجیتال قابل معامله شود.

آیا ایده ربات Coub و ایجاد یک نوع تیک‌تاک در بستر اپلیکیشن تلگرام برای شما جذاب است؟ آیا پس از اتمام کمپین و توزیع توکن‌ها همچنان حاضر به استفاده از این پلتفرم هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا