بازی‌های بلاکچینیمنتخب سردبیر

آموزش ربات Seed؛ چگونه با ایردراپ Seed کسب درآمد کنیم؟

محبوب‌ترین شبکه اجتماعی دنیا یعنی تلگرام، روش‌های جذابی برای معرفی دنیای کریپتوکارنسی به کاربران عادی دارد. انواع بازی‌ها و ربات‌ها، با هدف کسب درآمد و افزایش تعامل کاربران با ارزهای دیجیتال، معرفی شدند که بی‌شک ربات Seed، یکی از بهترین آن‌ها است. شما از طریق این بازی، می‌توانید توکن اختصاصی این بات یعنی SEED را جمع کنید. پس از آن منتظر ایردراپ Seed باشید و در اولین فرصت، راه تازه‌ای برای درآمدزایی بیابید. اگر نمی‌دانید که ربات سید چیست، چه جزئیاتی دارد و برای مشارکت در آن باید چه کارهایی انجام دهید، همراه ما بمانید تا آموزش ربات Seed را با هم پشت سر بگذاریم.

ربات Seed چیست؟

اپلیکیشن Seed، یک پلتفرم بازی Tap to Earn است که کاربران با تکمیل تسک‌های مختلف در محیط آن، می‌توانند پاداش‌های گوناگونی به‌دست آورند. البته Seed نه‌تنها یک بازی برای جمع‌آوری توکن، بلکه یک بازی تعاملی کامل است. این بازی، تکنولوژی اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز و کریپتوکارنسی‌ها را با تعاملات شبکه‌های اجتماعی ترکیب می‌کند و تجربه‌ای جدید در اختیار کاربران می‌گذارد.

هر بخش از آن، دارای ده‌های فرآیند مجزا است که ساعت‌ها و روزها می‌تواند شما را سرگرم کند. خرید و فروش دارایی‌ها، ساخت گیلد یا گروه، انجام تسک‌های گروهی و حتی مشارکت در بازار و قیمت‌گذاری آیتم‌های مختلف در آن‌جا، تنها بخشی از فعالیت‌هایی است که می‌توانید در این بازی انجام دهید.

مهم‌ترین مشخصه این ربات، فضای مزرعه‌داری آن است. شما باید در ربات سید، درختان خود را پرورش دهید، توکن اختصاصی این بات یعنی Seed را جمع‌آوری کنید و با انجام تسک‌های مختلف، توکن سید به‌دست آورید.

هدف اصلی و مهم این بازی، جمع‌آوری توکن سید است. بنابراین برای رسیدن به این هدف، باید مزرعه خود را گسترش دهید، تسک‌هایی را انجام داده و توکن‌های خود را بیشتر کنید. پس از آن نیز با کمک توکن‌هایی که دارید، دارایی‌های مختلفی خریداری کرده و فرآیند مزرعه‌سازی را با سرعت بیشتری اجرا کنید.

برای شروع بازی، وارد لینک t.me/seed_coin_bot شوید و سپس اولین گزینه را انتخاب کرده و وارد فضای ربات سید شوید.

آموزش ربات Seed و ورود به آن

با ورود به محیط ربات، صفحه زیر در مقابل شما ظاهر می‌شود.

صفحه ورود به بات seed

در این صفحه، گزینه Start را انتخاب کنید تا سه گزینه مختلف درست مثل صفحه زیر، در مقابل شما ظاهر می‌شوند.

صفحه شروع بازی seed

گزینه Play را انتخاب کنید.

آغاز بازی seed

سپس با انتخاب گزینه Start، بازی شروع می‌شود. چند ثانیه منتظر بمانید تا صفحه زیر بارگذاری شود.

تایید شروع بازی seed

گزینه Continue را در این صفحه انتخاب کنید تا وارد صفحه اصلی بازی شوید. به همین سادگی، بازی آغاز می‌شود و صفحه Home را خواهید دید.

ربات Seed چه بخش‌هایی دارد؟

اگر تا به حال بازی‌های Farming را انجام داده‌اید، احتمالا خیلی سریع بتوانید بخش‌های مختلف بازی را بشناسید. برای مثال در همان صفحه اول، با فشردن تصویر کرم یا تخم مرغ، این دو آیتم به لیست دارایی‌های شما افزوده می‌شوند. هر کدام از این دارایی‌ها، ارزش خاصی دارند و در مراحل بعد برای توسعه مزرعه خود می‌توانید از آن‌ها کمک بگیرید.

صفحه Home ربات seed

درخت در بازی سید، همان چیزی است که توکن اختصاصی بازی را برای شما پرورش می‌دهد. در ابتدای ورود به صفحه Home، در کادر پایین صفحه عبارت Check News به چشم می‌خورد. روی آن کلیک کنید. با این کار، به کانال اخبار منتقل خواهید شد و پس از آن می‌توانید دوباره به صفحه اصلی بازگردید. حالا کادر موجود در صفحه، ظاهر می‌شود. در این کادر، عبارت Claim به چشم می‌خورد. برای آغاز استخراج توکن Seed، باید این گزینه را انتخاب کنید.

گزینه Claim بازی seed

گزینه Claim را انتخاب نمایید تا فرآیند استخراج آغاز شود. با هر بار کلیک بر این گزینه، تایمری به مدت ۲ ساعت، شروع می‌شود. پس از هر بار اتمام زمان تایمر، باید به محیط بازی برگشته و Claim را انتخاب کنید تا فرآیند استخراج، از نو آغاز شود. البته اگر سطح خود را به‌روزرسانی کنید، مدت‌زمان تایمر بیشتر شده و می‌توانید در فواصل طولانی‌تری به بازی مراجعه نمایید.

در صفحه اصلی، چند گزینه مختلف وجود دارند که هر کدام از آن‌ها جزئیات خاص خود را دارند.

ساخت گیلد در ربات seed

تصویر کوچک دهکده در سمت راست بالای صفحه Home، شما را به صفحه تازه‌ای می‌برد که در آن‌جا می‌توانید انواع گیلدها یا همان گروه‌ها و امتیازهای کسب شده توسط آن گروه‌ها را ببینید. در این بخش، امکان ساخت گروه جدید و عضوگیری، یا پیوستن به گروه‌های قدیمی وجود دارد.

در این گیلدها، شما می‌توانید به‌صورت گروهی فعالیت کنید. همراه با بقیه اعضای گروه، به شکار رفته و پاداش‌های بیشتری در قالب توکن Seed به‌دست آورید.

لیست بازی‌های ربات seed

آیکون دسته بازی، شما را به صفحه بازی‌ها هدایت می‌کند. در آن‌جا می‌توانید بازی‌های از پیش تعیین شده را اجرا کنید. شروع اولین بازی، پس از دعوت حداقل یک دوست امکان‌پذیر است.

در بازی Eggs Spinner، با استفاده از بلیط‌هایی که در بخش Strike به‌دست می‌آورید، می‌توانید شانس خود را برای دریافت تخم مرغ رایگان امتحان کنید. هر بار چرخش، یک قطعه از تخم مرغ را به شما می‌دهد. پس از جمع‌آوری پنج قطعه از یک تخم مرغ، شما می‌توانید تخم مرغ کامل خود را بسازید و آن را به لیست دارایی‌های خود در قسمت Storage با آیکون کوله‌پشتی، اضافه کنید.

صفحه دارایی‌ها در بازی seed

در آیکون کوله‌پشتی، دارایی‌های شما ذخیره می‌شوند. شما با جمع‌آوری کرم، تخم مرغ و شکار پرنده، دارایی خود را افزایش می‌دهید. پس از آن می‌توانید با کلیک بر هر کدام از دارایی‌های خود، یک قیمت مشخص برای فروش تعیین کنید. در صورت تمایل، از دیگر بازیکنان تخم مرغ، کرم و پرنده بخرید یا دارایی‌های خود را به دیگران بفروشید.

نکته جالب این است که کرم‌ها، دوره حیات دارند. اگر دوره حیات آن‌ها تمام شود، از لیست دارایی شما خارج می‌شوند. پرنده‌ها را از طریق شکار می‌توانید به‌دست آورید و تخم‌مرغ‌ها هم به روش‌های مختلفی مثل مشارکت در مینی‌گیم یا جمع‌آوری در اطراف درخت، به‌دست می‌آیند.

صفحه ستاره در بازی seed

با انتخاب آیکون ستاره، امکان خرید دارایی‌های مختلف با استفاده از ستاره‌های تلگرام فراهم می‌شود. شما در این بخش می‌توانید با پرداخت ستاره، انواع کرم‌ها، تخم مرغ و پرنده را بخرید. هرچند خرید با ستاره با IP ایران امکان‌پذیر نیست و برای این کار، باید IP خود را تغییر دهید.

محیط فروشگاه ربات seed

در آخرین آیکون یعنی فروشگاه هم امکان خرید یا فروش دارایی‌های مختلف وجود دارد. برای خرید کافی است که گزینه Buy زیر هر تصویر را انتخاب کرده و با فشردن گزینه Yep! خرید، خود را نهایی کنید. برای فروش نیز باید گزینه Sell را برگزیده و با کلیک روی تصویر دارایی خود، یک قیمت مناسب برای آن تعیین نمایید. سپس گزینه Confirm را انتخاب کرده و پس از تایید قیمت، دارایی خود را در لیست فروش بگذارید.

تب Earn و تسک‌های متنوع آن

تب Earn در ربات seed

در تب Earn، می‌توانید با توجه به تسک‌های تعریف شده، پاداش دریافت کنید. با انتخاب گزینه Start مقابل هر تسک، آن فعالیت را اجرا نمایید. برای مثل، اولین گزینه یعنی Login Bonus را بزنید. در این صفحه فقط کافی است روزی یک بار وارد شده و ورود خود را ثبت کنید. با این کار، هر روز یک بلیط به شما تعلق می‌گیرد که در پایان هفت روز، مقدار مشخصی توکن Seed به شما اعطا می‌شود. این بلیط‌ها امکان مشارکت در مینی‌گیم‌ها را نیز فراهم می‌کنند.

دیگر تسک‌های موجود در این بخش شامل فعالیت‌هایی مانند پیوستن به کانال تلگرامی، دنبال‌کردن شبکه‌های اجتماعی ربات در پلتفرم‌ها مختلف و… است. با انجام هر کدام از این کارها، مقدار مشخصی توکن Seed به‌دست می‌آورید. لیست تسک‌ها مدام به‌روزرسانی می‌شود؛ بنابراین همیشه کارهای جدیدی برای انجام دادن وجود دارند.

تب Boost و سرعت‌دهی به فرآیند گسترش مزرعه

تب Boost در بازی seed

همان‌طور که از اسم این بخش مشخص است، با استفاده از گزینه‌های موجود در این قسمت، می‌توانید سرعت گسترش مزرعه خود را افزایش دهید.

صفحه به‌روزرسانی Storage ربات seed

برای مثال، با انتخاب گزینه اول یعنی Storage، می‌توانید فاصله میان هر Claim را بیشتر کنید. بدین شکل، نیازی نیست که در فواصل کوتاه به بازی مراجعه کنید و این بازه زمانی برای شما طولانی‌تر می‌شود.

صفحه به‌روزرسانی Tree بازی seed

در گزینه بعدی یعنی Tree، با پرداخت میزان مشخصی توکن Seed، سرعت رشد توکن Seed در درخت‌ها، بیشتر می‌شود. در سطح یک، به‌ازای هر ساعت، ۰.۰۲ توکن سید به‌دست می‌آورید. اگر این بخش را ارتقا دهید، با پرداخت ۰.۴ توکن، به‌ازای هر ساعت ۰.۰۳ سید از طریق درخت‌ها به‌دست می‌آید.

صفحه به‌روزرسانی Holy Water در بازی seed

با انتخاب آیکن قطره آب، بخش Holy Water را می‌توانید به‌روزرسانی کرده و از این طریق، سرعت رشد گیاهان را افزایش دهید. برای به‌روزرسانی این بخش، حداقل باید یک ماموریت را با موفقیت پشت سر بگذارید. بنابراین ابتدا گزینه Open Mission را انتخاب کرده و یک ماموریت را انجام دهید. سپس به این بخش بازگشته و ضریب اثرگذاری آب در رشد گیاهان را بیشتر کنید.

تب Friends و استفاده از طرح ریفرال

دعوت از دوستان به بازی seed

برای بهره بردن از تمام امکانات این بازی، باید بخش ریفرال سید را هم فعال کنید. برای این کار، می‌توانید گزینه Invite Friends را انتخاب کنید. وارد منوی مخاطبان تلگرام شوید و لینک خود را برای دیگر دوستان‌تان بفرستید.

دعوت از دوستان، پاداشی در قالب توکن Seed دارد. علاوه بر آن، هر قدر که دوستان شما امتیاز به‌دست آورند، پاداشی معادل ۱۰ درصد از مجموع امتیازات آن‌ها به شما تعلق می‌گیرد. اگر دوست شما دارای اکانت تلگرام پرمیوم باشد، میزان پاداش شما هم بیشتر می‌شود.

تب Airdrop و اطلاعات کلی از فعالیت شما

بخش ایردراپ seed

در آخرین بخش، تب Airdrop وجود دارد. اطلاعات کلی فعالیت شما مثل میزان درآمدتان از فعالیت‌های مختلف بازی، دوستان دعوت شده، دست‌آوردها و غیره در این بخش وجود دارند. این قسمت، تاریخ ایردراپ Seed را هم نشان می‌دهد.

حالا که به‌صورت کلی آموزش ربات Seed را با هم مرور کردیم، بررسی چند نکته اصلی مثل نحوه اتصال کیف پول تون کیپر به ربات Seed اهمیت دارد.

روش اتصال کیف پول تون کیپر به ربات Seed تلگرام

پس از لیست شدن توکن سید، شما برای خرید و فروش این رمزارز به یک کیف پول مطمئن مثل تون کیپر نیاز دارید. اگر این والت روی گوشی شما نصب است، فقط باید این مراحل را پشت سر بگذارید:

  • در تب Home، روی آیکن درخت در سمت چپ و بالای صفحه، کلیک کنید.
  • در صفحه جدید، آیدی تلگرام شما درج شده است. زیر آن کادر Connect Your TON Wallet به چشم می‌خورد.
  • روی این کادر کلیک کنید.
  • در صفحه باز شده، لیستی از انواع والت‌ها به چشم می‌خورد. اولین گزینه یعنی TON Wallet را انتخاب نمایید.
  • در صفحه باز شده، گزینه Connect Wallet را فشار دهید.
  • رمز ورود به تون والت را وارد کنید.
  • به همین سادگی، ربات Seed به ولت تون کیپر متصل می‌شود. تمام کیف پول‌ها از همین روش انتخاب می‌شوند.

پس از لیست‌شدن توکن سید، شما خیلی سریع و راحت می‌توانید ترید توکن سید یا خرید تون کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را از طریق این کیف پول دیجیتال انجام دهید.

تاریخ ایردراپ Seed App

مشارکت در این بازی جذاب، یک سرگرمی فوق‌العاده به‌نظر می‌رسد. جزئیات این بازی به‌گونه‌ای است که حتی اگر قصد درآمدزایی نداشته باشید، می‌توانید از فرآیند بازی لذت ببرید. با وجود این، مشارکت در ایردراپ Seed App، قرار است در نوامبر سال ۲۰۲۴ انجام شود.

پس از این تاریخ، احتمال لیست شدن توکن سید در انواع صرافی ارز دیجیتال  داخلی و خارجی هم وجود دارد. پس بهتر است در ایردراپ Seed شرکت کنید. امتیازات خود را افزایش دهید و برای نوامبر ۲۰۲۴ آماده باشید. حالا سوال مهم این است که قیمت هر توکن Seed چقدر است؟

پیش‌بینی قیمت توکن Seed

عوامل مختلفی بر قیمت توکن Seed اثر می‌گذارند که ترندهای جهانی، شرایط بازار و میزان خوش‌بینی سرمایه‌گذاران، تنها بخشی از این عوامل هستند. در حال حاضر، اغلب کارشناسان احتمال می‌دهند که در زمان لیست شدن، قیمت توکن Seed مبلغی بین ۰.۰۵ تا ۰.۱۰ دلار باشد. هر چند احتمال افزایش قیمت این توکن وجود دارد و ممکن است تا اواسط سال بعد، شاهد بیشتر شدن قیمت آن باشیم.

این روند قیمت‌گذاری توکن سید، درست مثل قیمت تون کوین یا توکن‌های سایر بازی‌های تلگرامی هم‌چون همستر یا نات‌کوین، نوسان زیادی دارد. هر قدر میزان مشارکت کاربران بیشتر باشد، احتمال افزایش قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. از سوی دیگر، اگر بازی سید پس از لیست شدن هم بتواند محبوبیت خود را در بین سرمایه‌گذاران و هولدرها افزایش دهد، احتمالا شاهد افزایش قیمت آن خواهیم بود.

ایردراپ Seed، بازی و سرگرمی هم‌زمان با کسب درآمد

ایردراپ Seed در فضایی چندلایه با سیستمی پیچیده طراحی شده است. هر بخش از بازی، جزئیات متعددی دارد که مشارکت در آن را به یک سرگرمی مهیج تبدیل می‌کند. شما می‌توانید در این ربات، ساعت‌ها به شکار پرنده، پرورش درختان و کسب امتیاز از طریق مینی‌گیم‌ها بپردازید. اگر تا این بخش همراه ما بودید، الان شما هم تمام جزئیات آموزش ربات Seed را با ما مرور کرده‌اید و به‌راحتی می‌توانید مشارکت خود را در ایردراپ Seed App آغاز کنید. زمان زیادی به تاریخ لیست شدن این توکن باقی نمانده است، پس عجله کنید و شانس خود برای درآمدزایی را افزایش دهید!

دیدگاه شما به بهبود مطالب والکس کمک می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا