اخبار آلت کوین ها

آیا سال ۲۰۲۳ برای اوالانچ آغازی خوش خواهد داشت؟

ارز دیجیتال آواکس هم‌اکنون در پایین‌ترین قیمت یک ماهه خود است

در حالی که کمتر از یک هفته تا پایان سال جاری میلادی باقی مانده است، اوالانچ (AVAX) در پایین‌ترین قیمت یک ماهه خود قرار دارد. این ارز، روند نزولی تازه‌ای را از ۱۶ دسامبر آغاز کرده که تا کنون ادامه یافته است.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، تحلیل و خوانش نمودارهای اوالانچ نوید بازاری گاوی برای شروع سال ۲۰۲۳ نمی‌دهد.

در ۱۶ دسامبر، فروشندگان AVAX روند نزولی تازه‌ای را رقم زدند؛ کاهش فشار خرید سبب شد تا نمودار MACD با خط روند نزولی تقاطع پیدا کند. این امر سبب در دست گرفتن بازار توسط خرس‌ها شد و از آن زمان، قیمت اوالانچ ۱۶ درصد کاهش یافته است.

وضعیت شاخص «حرکت جهت‌دار» (DMI) اواکس این روند نزولی را تایید می‌کند زیرا هر دو شاخص ADX و -DI (با رنگ‌های زرد و قرمز) زیر سطح ۲۰ قرار دارند. قدرت فروشندگان که هم‌اکنون در سطح ۲۹.۸ است، بسیار بیشتر از قدرت خریداران (۱۵.۴۱) است و به نظر نمی‌رسد که در کوتاه مدت تغییر کند.

با تداوم کاهش شتاب خرید و افزایش فشار فروش، شاخص‌های کلیدی همچون قدرت نسبی (RSI) و جریان پول (MFI) در موقعیتی پایین‌تر از محدوده خنثی قرار گرفته‌اند. در زمان نگارش این مطلب، RSI روی ۳۸.۹۳ بود و MFI در ۴۸.۸۱ قرار داشت.

مضاف بر این، از آغاز روند نزولی تازه آواکس، شاخص حجم تعادلی (OBV) این ارز دیجیتال ثابت مانده است که بیان‌گر نبود عزمی از سوی سرمایه‌گذاران برای انباشت است. خط پویای سبز رنگ شاخص جریان پول چایکین (Chaikin Money Flow) نیز به زیر خط مرکزی سقوط کرده است و عدد ۰.۰۳ منفی را نشان می‌دهد.

نمودار ارز دیجیتال آواکس به همراه شاخص‌های متنوع تکنیکال
نمودار ارز دیجیتال آواکس به همراه شاخص‌های متنوع تکنیکال

در همین حین، توسعه‌دهندگان شبکه اوالانچ در تاریخ ۲۲ دسامبر راه‌اندازی بروزرسانی Banff 5 را اعلام کردند که آخرین مرحله از بروزرسانی نرم‌افزار AvalancheGo است.

به واسطه این آپگرید، قابلیت پیام‌رسانی بین‌شبکه‌ای (Avalanche Warp Messaging) به این شبکه افزوده شد. این قابلیت به ساب‌نت‌های اوالانچ این اجازه را می‌دهد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

تا پیش از این، ارتباط مستقیم این ساب‌نت‌ها با یکدیگر مشکل بود از طریق بریج‌های پیچیده صورت می‌گرفت. اما حالا به کمک AWM، امکان جابجایی داده و دارایی به سهولت امکان‌پذیر است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

علاقه‌مند به ساختارهای غیرمتمرکز، دیفای و آزادی مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا