اخبار اتریوم

قیمت اتریوم به زیر ۱۷۶۰ دلار کاهش می یابد؟

کاهش حجم معاملات و فشردگی در نمودار قیمت اتریوم، به آخر هفته‌ای آرام اشاره دارد و سویینگ‌های روز دوشنبه احتمالاً مهم خواهند بود.

به گزارش والکس و به نقل از ambcrypto، ساختار بازار نزولی بوده، اما با توجه به شرایط پایدار شاهد نوسان زیادی نبودیم. حرکات قیمتی اخیر اتریوم در بین مقاومت ۱۸۸۰ دلار و حمایت ۱۷۵۰ دلار محدود شده بود.

تحلیل اتریوم نشان می‌دهد که این رمزارز در ماه گذشته نزدیک به ۱۵/۲ درصد از ارزش خود را از دست داده، که از سویینگ بالایی در قیمت ۲۱۴۱ دلار تا قیمت فعلی ۱۸۱۶ دلار اندازه‌گیری شده است. این برای برخی از گاوهای اتریوم بسیار ناامیدکننده بود. آنها انتظار داشتند پس از شکست سطح مقاومت ۲۰۰۰ دلار در ماه آوریل، یک رالی صعودی ایجاد شود.

کاهش حجم معاملات و فشردگی در نمودار قیمت، به آخر هفته‌ای آرام اشاره داشت. آیا این آرامش با حرکتی به سمت بالا یا پایین در هفته آینده همراه خواهد بود؟ یا برخلاف انتظار، قیمت اتریوم با نوسانات کمی در بالای مرز ۱۸۰۰ دلار باقی خواهد ماند؟

تریدرها می‌توانند منتظر حرکت شارپی باشند؟

باندهای بولینگر

باندهای بولینگر (Bollinger Bands) به قیمت نزدیک بودند و شاخص پهنای باندهای بولینگر (BB width) به کمترین مقدار دو ماه گذشته رسید. حجم معاملات نیز در چند روز گذشته کاهش یافته است. این اتفاق پس از آن رخ داد که اتریوم در ناحیه ۱۷۲۰ دلار (بخش فیروزه‌ای نمودار) بلوک سفارشات خرید را تست کرد. شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم ۴ ساعته نیز نتوانست به بالای مقادیر ۴۵ یا ۵۵ برسد که نشان‌دهنده افزایش تردید در بازار است.

این نوع رفتار قیمتی یعنی حرکت شارپی در راه است، اما جهت آن نامشخص نیست. در تایم فریم‌های بلندمدت مانند روزانه، ساختار بازار اتریوم نزولی بود. بلوک سفارشات فروش در ناحیه ۱۸۸۰ دلار می‌تواند قبل از حرکت به سمت پایین تست شود. معامله‌گران باید مراقب شکار نقدینگی در هر دو جهت پیش از معکوس شدن قیمت باشند.

بنابراین، سقف و کف قیمت در روز دوشنبه می‌تواند در تایم فریم‌های کوتاه‌مدت بسیار مهم باشد. اگر عملکرد بازار در دوشنبه به شدت در جهت فروش باشد، می‌تواند نشان از باقی ماندن این شرایط تا آخر هفته باشد که در آن صورت اهداف قیمتی ۱۷۰۰ و ۱۶۲۰ دلار در نظر گرفته می‌شود. از سوی دیگر، شکست مرز ۱۸۸۰ دلار و پولبک موفقیت‌آمیز به آن به عنوان یک حمایت، می‌تواند باعث حرکت مجدد گاوهای اتریوم به سمت هدف ۲۰۰۰ دلار شود.

افزایش میانگین سنی کوین‌ها با جریان ورودی به صرافی‌ها در تضاد است

میانگین سنی کوین‌ها

معیار تسلط اجتماعی در اواخر آوریل به میانگین سه ماهه خود نزدیک شد. این معیار در سه هفته گذشته، به سمت کف ماه مارس کاهش، و سپس بهبود یافت. با این حال، قیمت در هفته گذشته حول منطقه ۱۸۲۰ دلار در نوسان بود.

تراز جریان سرمایه صرافی‌ها نشان داد که در تاریخ ۱۹ می، جریان ورودی این رمزارز با ۷۱،۸۰۰ اتریوم افزایش یافته است. چنین موجی آخرین بار در ۶ می، درست پس از شروع کاهش قیمت اتر از مرز ۲۰۰۰ دلار رخ داد.

در عین حال، میانگین سنی کوین‌ها در ماه گذشته افزایش یافته است. جریان ورودی به صرافی‌‌ها نشان می‌دهد که فشار فروش بزودی افزایش خواهد یافت، اما معیار میانگین سنی کوین‌ها نشان‌دهنده فاز انباشت است. اینکه خرس‌ها برنده خواهند شد یا گاوها، هنوز مشخص نیست و دوشنبه احتمالاً روز مهمی خواهد بود.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
ambcrypto
علاقمند به بلاک چین و رمزنگاری - معامله‌گر بازارهای مالی
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا