اخبار ارزهای دیجیتال

آینده ارز دیجیتال XCV چگونه است؟ پیش بینی آینده ارز XCarnival

ایکس کارنیوال با ایده‌ای جدید خلق شد و قصد دارد در اکوسیستم توکن‌های NFT انقلابی برپا کند. دیگر خرید توکن‌های NFT گران‌قیمت رویا نیست و این پلتفرم با ارائه وام‌های مختلف، به این رویا رنگ واقعیت زده است. علاوه‌بر ویژگی‌های متنوع، بسیاری از صندوق‌ها روی این پروژه سرمایه‌گذاری کرده‌اند اما آینده XCarnival به چه صورت است؟ آیا این ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟ اگر شما هم نسبت به آینده XCV کنجکاو هستید و فرصت‌های سرمایه‌گذاری را از دست نمی‌دهید، با ما در بلاگ والکس همراه باشید تا به بررسی آینده ایکس کارنیوال بپردازیم.

نگاهی به ایکس کارنیوال

XCarnival پلتفرم وام‌دهی برای دارایی‌های متاورسی و توکن‌های NFT است و از دو سرویس مهم یعنی XBroker و Megabox تشکیل شده است. XBroker پس از دریافت وثیقه به کاربران وام داده تا بتوانند توکن‌های NFT موردنظر خود را خریداری کنند. در همین حال Megabox توکن‌ها و آلت کوین‌های کمتر شناخته‌شده را هدف قرار داده و به‌دنبال ارائه نقدینگی برای آنهاست.

رمز ارز XCarnival توکن بومی این پروژه است و بر اساس سرویس‌های بالا یعنی XBroker و Megabox فعالیت می‌کند. این ارز قلب تپنده‌ی پلتفرم ایکس کارنیوال است و کاربرد فراوانی دارد. به‌عنوان مثال، کلیه خریدوفروش‌ها در مزایده‌های این پلتفرم با ارز XCV انجام می‌شود.

اگر شما هم نسبت به ارز دیجیتال XCarnival کنجکاو شدید و سوالاتی درخصوص آن در ذهن‎‌تان شکل گرفته، می‌توانید طی تنها چند دقیقه با مطالعه مقاله‌ی ایکس کارنیوال چیست با این ارز آشنا شده و پاسخ تمامی سوالات خود را دریافت کنید.

XCarnival چه کاربردی دارد؟

ویژگی‌ها و سرویس‌های یک ارز، عامل تمایز آن هستند و میزان کاربردی بودن آن را تعیین می‌کنند. در واقع همین ویژگی‌ها مهم‌ترین تفاوت پروژه‌های موفق با پروژه‌های ناموفق هستند. به بیان دیگر هرچه کاربرد یک ارز بیشتر باشد، احتمال بقای آن در بازار ارزهای دیجیتال بیشتر است. در ادامه به بررسی کاربردهای XCV که تاثیر شایانی در آینده ایکس کارنیوال دارند می‌پردازیم.

XBroker

ایکس بروکر بستری برای وام‌دهی و وام‌گیری توکن‌های NFT است و نقدینگی را برای این اکوسیستم فراهم می‌کند. در این پلتفرم وام‌گیرندگان توکن NFT خود را وثیقه می‌گذارند و وام‌دهندگان با توجه به این وثیقه به آنها وام داده و ارز USDxc پاداش می‌گیرند. همچنین تامین‌کنندگان نقدینگی نیز در مزایده‌ها شرکت کرده و NFTها را با قیمت مناسب خریداری می‌کنند تا بدین صورت نقدینگی مناسب فراهم شود.

پروتکل XBroker

Megabox

مگاباکس پلتفرمی است که کاربران در آن می‌توانند با ارائه‌ی وثیقه، استیبل کوین USDxc را تولید کنند. از این استیبل کوین می‌توان برای وام‌دهی در راستای سرمایه‌گذاری یا تامین‌نقدینگی ارزهای کمتر دیده شده یا تامین‌نقدینگی در XBroker استفاده کرد.

Farming

فارمینگ سرویس دیگری از اکس کارنیوال است که برای کاربران XBroker طراحی شده است. در این سرویس تشویقی، مقدار مشخصی از ارز XCV به‌عنوان پاداش به وام‌گیرنده و وام‌دهنده اعطا می‌شود. جوایز بر اساس وضعیت سفارش کاربر به‌صورت شبانه‌روزی تولید شده و کاربران قادر هستند تا ۳۰ درصد از آن را بلافاصله‌ برداشت کرده و به فروش برسانند. ۷۰ درصد باقی‌مانده در یک استخر قفل شده و به‌تدریج طی ۱۸۰ روز آزاد می‌شود.

فارمینگ از آن دست سرویس‌هایی است که سود بی‌دردسری را برای کاربران به ارمغان آورده و هرکسی را وسوسه می‌کند، اگر شما هم نسبت به سرمایه‌گذاری و خرید  ارز دیجیتال ایکس کارنیوال وسوسه شدید، می‌توانید آن را با کمترین کارمزد در صرافی امن والکس خریداری کرده و روی XCV سرمایه‌گذاری کنید.

بنیان‌گذاران ارز XCV چه کسانی هستند؟

بنیان‌گذاران و مدیران اصلی اکس کارنیوال سه نفر یعنی لئو لیو (Leon Liu)، الن ما (Alan Ma) و ویوی لین (Vivi Lin) هستند و آینده XCV در دست این افراد است. لئو لیو کارآفرینی برجسته است و تجربه مدیریتی مناسبی دارد. او در کشورهای چین، ژاپن، هنگ‌کنگ و استرالیا کار کرده و طی فعالیت خود، اولین صندوق بلاکچین سازگار استرالیا را راه‌اندازی کرده است. لیو اعتبار بالایی در صنعت بلاکچین و در جامعه‎‌ی بایننس اسمارت چین داشته و یکی از نفرات برتر آزمون atmoic.blue defi degen است.

نفر دوم یعنی الن ما سابقه‌ی ۱۰ سال فعالیت در توسعه و پیش‌برد بلاکچین را در رزومه‌ی خود داشته و هم‌اکنون مدیر ارشد فناوری XCarnival است. پیش‌تر آقای ما در شرکت Kcash به‌عنوان مدیر ارشد فناوری فعالیت کرده است.

ویوی لین اینفلوئنسر ارز دیجیتال است و اعتبار مناسبی در سیلکون ولی و چین دارد. او هم‌اکنون در قالب مدیر ارشد مالی پروژه فعالیت می‌کند. علاوه‌بر این موارد، لین با تلویزیون مالی رویترز نیز همکاری کرده و شریک Mars Finance است.

بررسی رودمپ ایکس کارنیوال

نه‌تنها در بحث آینده ایکس کارنیوال بلکه در خصوص آینده هر ارزی باید رودمپ آن را درنظر گرفته و با دقت بررسی کنید. بنابر گزارش وب‌سایت xcarnival.gitbook.io، رودمپ XCV و پروژه‌ی آن از سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۲۱ با مواردی همچون راه‌اندازی شبکه آزمایشی روی بایننس اسمارت چین آغاز شده است.

 رودمپ XCarnival

 آخرین به‌روزرسانی این نقشه‌راه حدودا یک سال قبل و در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ صورت گرفته و اهداف آن به شرح زیر است:

  • راه‌اندازی نسخه دوم XBroker
  • راه‌اندازی اکس کارنیوال در دیگر شبکه‌ها
  • لیست شدن XCV در صرافی‌های متمرکز بیشتر
  • توسعه نسخه دوم Mega Box

با نگاهی به صفحه ایکس کارنیوال در پلتفرم Medium نیز متوجه می‌شویم که  طی ماه‌های اخیر به‌روزرسانی نشده و اتفاقات قبلی نیز صرفا مربوط به همکاری با دیگر پروژه‌ها است. به‌نظر خبری از راه‌اندازی ورژن دوم اکس‌بروکر و توسعه نسخه دوم مگاباکس نیست و پروژه در دستیابی به اهداف خود شکست خورده و تمام این اتفاقات، تاثیر بدی در جذب کاربران جدید و آینده XCarnival دارد.با این حال از سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ تاکنون ارز XCV در صرافی‌های متمرکز بیشتری ازجمله کوکوین لیست شده است.

 توکنومیک ارز XCV

توکنومیک به نحوه توزیع عرضه‌ی ارز پرداخته و نقشی مهم در شناسایی پتانسیل یک پروژه دارد. اعداد مطرح شده در توزیع توکن فراتر از چند رقم ساده هستند و تناسب نداشتن آنها با یکدیگر نه‌تنها شانس پروژه برای پیشرفت را کاهش داده بلکه آینده XCarnival را در خطر می‌اندازد.

کل عرضه‌ی توکن XCV معادل ۱ میلیارد واحد بوده و ثابت است. بدین صورت هیچ‌گونه مکانیزم تورمی وجود ندارد.

  • ۵۰ درصد از کل عرضه برای پاداش‌های فارمینگ
  • ۱۲ درصد از عرضه برای تیم توسعه‌دهنده و مشاوران پروژه
  • ۱۸ درصد برای سرمایه‌گذاران جدید
  • ۱۰ درصد برای بازاریابی و مارکتینگ
  • ۷ درصد از عرضه‌ برای اهداف استراتژیک
  • ۳ درصد باقی‌مانده برای نقدینگی اولیه و ایردراپ
توکنومیک XCV

تاکنون بیش از ۷۹۰ میلیون واحد از کل عرضه‌ی یک میلیاردی XCV توزیع شده که معادل ۷۹ درصد از آن است. تیم توسعه‌دهنده برنامه دارد تا سال ۲۰۲۶ عرضه‌ی توکن ایکس کارنیوال را کامل کند.

پیش‌بینی تحلیل‌گران مختلف از آینده XCV

تحلیل‌گران وب‌سایت‌های مختلف با بررسی تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و دیگر شاخص‌ها، به پیش‌بینی آینده ایکس کارنیوال می‌پردازند.

پیش‌بینی قیمت ارز XCV

 برخی از پیش‌بینی‌ها برای سال جاری و ۲۰۲۵ به شرح زیر است:

  • TechNewsLeader باور دارد که XCV تا پایان سال جاری به ۰.۰۵ دلار خواهد رسید. پیش‌بینی آنها برای سال ۲۰۲۵ نیز سطح ۰.۰۱۰ الی ۰.۰۱۳ دلار است.
  • تحلیل‌گران AMBcypto در انتظار قیمت ۰.۶۲ دلاری برای این ارز تا پایان سال هستند و پیش‌بینی آنها برای آینده XCarnival در سال ۲۰۲۵ نیز سطح ۱.۰۶ دلار است.
  • وب‌سایت PricePrediction باور دارد که این توکن سال را در سطح ۰.۰۰۵ دلار به پایان رسانده و در سال ۲۰۲۵ نیز به محدوده‌ی ۰.۰۱۰ دلار می‌رسد.
  • سایت Digitalcoinprice حداقل قیمت ۰.۰۱۲۰ دلار را برای ارز دیجیتال ایکس کارنیوال در پایان سال ۲۰۲۵ پیش‌بینی کرده است.
  • در نهایت سایت CoinLore نیز کف قیمت ۰.۰۱۹۲ دلار را برای سال ۲۰۲۵ مطرح کرده است.

اگرچه پیش‌بینی‌های وب‌سایت‌های بالا با بررسی شاخص‌های مختلف مطرح شده اما به هیچ‌وجه نباید به آنها اتکا کرده و از آنها به‌عنوان سیگنال استفاده کنید. توصیه ما این است که خودتان تحلیل ایکس کارنیوال را انجام داده و پس از بررسی دیگر فاکتورها ازجمله تحلیل فاندامنتال تصمیم بگیرید.

آیا ارز ایکس کارنیوال برای سرمایه‌گذاری مناسب است؟

اگرچه پروژه XCarnival در دستیابی به رودمپ خود و به‌روزرسانی آن ناموفق بوده و همین موضوع آینده XCV را مخدوش می‌کند اما این ارز کاربرد مناسبی داشته و با ایده‌ای جذاب متولد شده است. روند قیمت آینده ایکس کارنیوال به اقدامات آتی تیم توسعه‌دهنده و شروع بازار صعودی بستگی داشته اما بهتر است پیش از هرگونه سرمایه‌گذاری تحقیقات خود را کامل کرده و پس از آن تصمیم بگیرید. با این حال اگر به‌دنبال همگام شدن با جهان متاورس و توکن‌های NFT هستید، ارز دیجیتال XCV انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. برای خرید این ارز می‌توانید از صرافی والکس استفاده کرده تا آن را در بستری امن با سهولت استفاده‌ی آسان خریداری کنید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

منبع
coinmarketcap.com
کلمه‌ها فقط چندتا حرف ساده نیستن، کلمه‌ها سرشار از احساسات مختلف‌اند و من اینجا قصد دارم تا با استفاده از اون‌ها به جهان بی‌ذوق ارز دیجیتال روح ببخشم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا