اخبار آلت کوین ها

هاسکینسون: ریپل اوراق بهادار نیست

خالق کاردانو اعتقاد دارد که ریپل در زمره کالا و کامودیتی قرار می‌گیرد.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در اظهارنظری بیان کرد که از نظر وی ریپل، کامودیتی است. این حمایت هاسکینسون از ریپل، پس از تحت فشار قرار گرفتن او توسط برخی از طرفداران ریپل بیان شد.

به گزارش والکس و به نقل از زی‌کریپتو، چارلز هاسکینسون طی رشته توییتی در خصوص دیدگاهش در این باره گفت، «موضع من همواره در مورد اکثر شبکه‌های لایه یک این بوده است که اوراق بهادار نیستند.» طبق دیدگاه او، ریپل کاربرد ارائه می‌کند و به اندازه کافی غیرمتمرکز است که بی‌نیاز به بنیان‌گذارانش ادامه حیات دهد. این مساله اوراق بهادار بودن آن را زیر سوال می‌برد. از این رو، اعمال آزمون هاوی توسط SEC بر روی ریپل، عجیب و بی‌نتیجه است.

هاسکینسون در این باره افزود:

بنیان دفاع این پرونده باید بر پوچ بودن اعمال مقررات اوراق بهادار بر چیزی که میلیون‌ها شرکت‌کننده مستقل در بیش از ۱۰۰ کشور دارد که هیچ‌یک توسط ذی‌نفعان یک شرکت واحد کنترل نمی‌شوند، استوار باشد.

هاسکینسون در ادامه سخنانش با مقصر دانستن قانون‌گذاران، رفتار آن‌ها را مشکل اصلی صنایع دانست. او گفت: قانون‌گذار در خصوص وظایف خود برای تصویب قوانین مرتبط با تکنولوژی‌های جدید کوتاهی کرده است. مقررات، قانون را دنبال خواهند کرد.

بدون قوانینی شفاف، صنعت کریپتو در راهروی دادگاه‌ها و کشاکش دو نهاد SEC و CTFC گیر کرده است. طبق دیدگاه هاسکینسون، CTFC نهاد لایق‌تر برای نظارت بر صنعت ارزهای دیجیتال است.

در پی اخبار مساعدی که از وضعیت دادگاه ریپل و SEC به گوش می‌رسد، قیمت این ارز طی روزهای اخیر رشد داشته است. قیمت ریپل در حالی ۵ درصد رشد داشت که قیمت بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۲.۳۴ و ۱.۹۳ درصد کاهش داشت. قیمت ریپل با رشدی نزدیک به ۱۰ درصد طی هفته گذشته به ۰.۵۱۹ دلار رسید.

آدرس‌های جدید فعال روزانه در شبکه ریپل
آدرس‌های جدید ساخته شده در شبکه ریپل

داده‌های سرویس تحلیلی سانتیمنت (Santiment)، نشان از جدایی رفتار قیمتی ریپل از باقی ارزهای مهم دارد. همچنین این اطلاعات افزایش فعالیت در این شبکه را نشان می‌دهد و تعداد آدرس‌های ساخته شده در طی یک روز در این شبکه به ۲۷۷۳ رسید که بیشترین میزان مشاهده شده طی سه ماهه اخیر است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال‌ها پیش بیل گیتس گفت: «محتوا پادشاه است» ما هم بر این باوریم که محتوای حرفه‌ای و کار درست، چراغ راه مخاطب است. تیم محتوای والکس در تلاش است با ارائه محتوای به‌روز به شما در مسیر سرمایه‌گذاری و معامله‌گری کمک کند.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا