کیف پول

کیف پول بلاکچین؛ آموزش ولت Blockchain

اگر برای نگهداری ارزهای خود به دنبال یک کیف پول ارز دیجیتال امن و معتبر هستید، حتماً با نام کیف پول بلاکچین یا بلاک چین ولت برخورد کرده‌اید. این کیف پول در بین کیف پول‌های نرم‌افزاری معتبر در بازار ارزهای دیجیتال بسیار معروف است و توانسته نظر کاربران ارزهای دیجیتال را به خود جلب کند. لازم به ذکر است کیف پول بلاکچین، یکی از قدیمی‌ترین والت‌کیف پول‌های ارز دیجیتال است که تنها دو سال بعد از عرضه بیت کوین برای نگهداری BTC و سایر رمزارزهای اصلی بازار راه‌اندازی شد. در حال حاضر این والت از بیشتر بلاکچین‌های مطرح پشتیبانی می‌کند.

ما در مقالات قبلی والکس به معرفی کیف پول کوینومی و تراست ولت پرداخته‌ایم. در این مقاله والت نرم‌افزاری بلاکچین را معرفی می‌کنیم.

کمپانی بلاکچین دات کام

کمپانی میزبان بلاکچین ولت در سال ۲۰۱۱ یعنی درست دو سال بعد از آغاز به کار بیت کوین شروع به فعالیت کرد. یکی از خدمات اصلی وبسایت بلاکچین، ذخیرۀ تمام تراکنش‌ها و اطلاعات بلاکچین‌های معروف مانند بیت کوین و اتریوم است. از طریق این وبسایت شما می‌توانید هش یک تراکنش را پیگیری کرده یا مشخصات یک آدرس عمومی والت را پیدا کنید. این ویژگی مهم باعث شد تا انتشار کیف پول بلاکچین نیز با استقبال کاربران مواجه شود.

مراحل نصب و راه‌اندازی کیف پول بلاکچین

مراحل نصب و راه‌اندازی کیف پول بلاکچین

گام اول: دانلود و نصب کیف پول بلاکچین

پیش از ثبت نام کیف پول بلاکچین، باید آن را از یک مرجع امن و معتبر مانند Google Store یا App Store دانلود کنید. می‌توانید لینک دسترسی به والت را در سایت اصلی Blockchain.com/wallets پیدا کنید یا از لینک‌های زیر برای دانلود نسخه اندروید و ios استفاده کنید:

اگر در طی مراحل جست‌و‌جوی اپلیکیشن متوجه شدید که محدودیتی در دانلود وجود دارد، این مراحل را دنبال کنید: (این راه حل مخصوص تلفن‌های همراه با سیستم‌عامل اندروید است).
۱- تمام برنامه‌های باز گوشی به خصوص گوگل‌پلی را ببنید.
۲- به بخش تنظیمات تلفن همراه خود بروید.
۳- گزینۀ Apps یا App Manager را انتخاب کنید (ممکن است در موبایل شما نام دیگری داشته باشد، اما عنوان همه تقریباً شبیه به هم است).
۴- اپلیکیشن Google play را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.
۵- گزینۀ Clear Data را پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
۶- یک وی‌ پی‌‌ ان روی موبایل خود فعال کنید.
۷- گوگل پلی را باز کرده و Blockchain Wallet را پیدا کنید.
۸- با این کار باید محدودیت دانلود برای شما رفع شده باشد. لطفاً تا پایان زمان دانلود، وی‌ پی‌ ان را قطع نکنید.

گام دوم: ساخت حساب کاربری

پس از دانلود برنامه، اپلیکیشن را باز کنید و گزینۀ Create an Account را انتخاب کنید.

ساخت اکانت در کیف پول بلاکچین

گام سوم: نعیین آدرس ایمیل و رمز عبور

در این مرحله کیف پول از شما می‌خواهد یک آدرس ایمیل معرفی کرده و برای اکانت خود رمز عبور تعیین کنید. همچنین باید گزینۀ قبول شرایط و مقررات والت را نیز در این صفحه تایید کنید.

وارد کردن آدرس ایمیل در کیف پول بلاکچین

گام چهارم: تعیین پین چهار رقمی

در این مرحله باید یک کد چهار رقمی برای ورود به برنامه مشخص کنید.

کد چهار رقمی ورود در کیف پول بلاکچین

اگر تلفن همراه شما از سیستم شناسایی اثر انگشت استفاده می‌کند، می‌توانید آن را برای ورود به والت نیز فعال کنید.

 سیستم شناسایی اثر انگشت در کیف پول بلاکچین

گام پنجم: تایید ایمیل

در این مرحله یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد. به صندوق دریافت ایمیل خود بروید و روی لینک ارسالی کلیک کنید. پس از آن ایمیل شما ثبت و تایید می‌شود.

صحت ایمیل کیف پول بلاکجین
تایید صحت ایمیل در بلاکچین دات کام

گام ششم: اتمام ساخت کیف پول بلاکچین

صفحۀ زیر، صفحه اصلی والت شما خواهد بود. در این صفحه می‌توانید موجودی خود را بررسی کرده و به کیف پول اختصاصی هر رمزارز دسترسی داشته باشید.

صفحۀ زیر، صفحه اصلی کیف پول شما خواهد بود. در این صفحه می‌توانید موجودی خود را بررسی کرده و به کیف پول اختصاصی هر رمزارز در کیف پول بلاکچین

دریافت و انتقال ارز در کیف پول بلاکچین

برای دریافت یا انتقال رمزارز می‌توانید روی ارز دیجیتال مورد نظر کلیک کرده و به اطلاعاتی مانند قیمت لحظه‌ای، نمودار تغییرات قیمت و همچنین به پنل سواپ یا استیکینگ دسترسی پیدا کنید.

دریافت و انتقال ارز در کیف پول بلاک چین

برای رفتن به پنل دریافت یا ارسال ارز باید روی اولین گزینه یعنی Privet Key کلیک کنید. در صفحۀ جدید روی گزینۀ Receive کلیک کنید.

گزینۀ Receive برای دریافت ارز در کیف پول بلاکچین

آدرسی که به شما نمایش داده می‌شود، آدرس ولت شماست. می‌توانید QR کد یا آدرس را به فرستندۀ ارز ارائه کنید تا انتقال مدنظر شما انجام شود.

روش ارسال ارز در کیف پول بلاکچین

برای ارسال هر رمزارز باید روی نام ارز کلیک کنید.

روش ارسال ارز در کیف پول بلاک چین

سپس گزینۀ Privet Key Wallet را انتخاب کنید. اگر در والت موجودی داشته باشید، گزینۀ Send به شما نمایش داده خواهد شد.

کلید خصوصی در کیف پول بلاکچین

بعد از انتخاب گزینۀ Send به صفحه جدیدی خواهید رفت که در آن باید آدرس کیف پول مقصد را وارد کنید.

وارد کردن آدرس کیف پول مقصد در کیف پول بلاکچین

آدرس کیف مقصد را انتخاب کنید و گزینۀ Next را انتخاب کنید. در صفحه جدید میزان ارز قابل انتقال و کارمزد شبکه به شما نمایش داده می‌شود. میزان ارزی که قصد دارید انتقال دهید را وارد کنید و Next را بزنید.

صفحه میزان ارز قابل انتقال و کارمزد شبکه کیف پول بلاکجین

در صفحۀ جدید، یک پیش نمایش از ارسال شما نمایش داده خواهد شد. می‌توانید درستی آدرس مقصد را دوباره بررسی کنید. اگر شما هم قصد انتقال استلار را دارید و والت مقصد شما یک صرافی است، باید کادر Memo را هم پر کنید. این تگ را از صرافی مقصد دریافت کنید. اگر همه چیز درست بود، گزینۀ Send را بزنید.

کادر Memo

اگر تراکنش شما موفقیت آمیز باشد، پیام زیر را خواهید دید.

پیغام تراکنش موفق در کیف پول بلاکجین

شما می‌توانید در بخش Activity کیف پول خود، سوابق تراکنش را ببینید.

بخش Activity کیف پول بلاکچین

کیف پول بلاکچین از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

بلاکچین ولت ( Blockchain Wallet)، یک کیف پول آنلاین برای نگهداری انواع مختلفی از ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم است. این والت همچنین امکان معامله ارزها را با هم فراهم می‌کند. تراکنش‌های این ولت امن و معتبر بوده و این والت نسخه وب، اندروید و IOS را پشتیبانی می‌کند. کیف بلاکچین از ۲۲ ارز فیات و ۲۵ زبان زندۀ دنیا پشتیبانی می‌کند.

ارزهای اصلی که در کیف بلاکچین پشتیبانی می‌شوند عبارتند از بیت کوین، اتریوم، الگورند، بیت کوین کش، استلار، پولکادات، کاردانو و تتر. برای اینکه با مزایا و معایب این والت بیشتر آشنا شویم، در ادامه به بررسی نقاط قوت و ضعف کیف پول بلاکچین می‌پردازیم.

نقاط قوت کیف پول بلاکچین

کمپانی بلاکچین اعلام کرده است که تقریبا ۳۰ میلیون کیف پول ارز دیجیتال در این ولت ساخته شده است. تیم سازنده معتقد است این والت محبوب‌ترین و مطمئن‌ترین ولت برای نگهداری ارزهای دیجیتال در سراسر جهان است. کیف بلاکچین امکان پشتیبان گرفتن از دارایی‌ها و حفظ امنیت والت با گذاشتن رمزهای مختلف را فراهم کرده است. تایید هویت دو عاملی و یادداشت کلمات بازیابی از جمله روش‌های تامین امنیت کیف پول بلاکچین است.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که کیف پول بلاکچین با آن شناخته می‌شود، کارمزد تراکنش پایین در این والت است. اگر از کیف پول بلاکچین استفاده می‌کنید در واقع کمترین میزان کارمزد تراکنش یا معامله را بین والت‌های مشابه می‌پردازید. همچنین امکان معاملۀ ارزها با هم در کیف پول بلاکچین فراهم است که معاملات را سریع‌تر، آسان‌تر و کم استرس‌تر می‌کند. در ادامه نقاط قوت کیف بلاکچین را به شکل خلاصه آورده‌ایم.

نقاط ضعف کیف بلاکچین

در درجۀ اول کیف پول بلاکچین با ذخیره کلیدهای خصوصی کاربران در سرور خود به نوعی حریم شخصی کاربران را زیر سوال می‌برد. هرچند این کلید در دستان والت معتبری مانند بلاکچین است اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند کلید خصوصی‌شان را فقط خودشان داشته باشند.

ضعف دیگر این والت، کاهش میزان ناشناس بودن آدرس‌ها با دریافت ایمیل و احراز هویت در والت است. احراز هویت در کیف پول بلاکچین برای استفاده از خدمات ترید و معامله لازم است. این ویژگی بر خلاف تراست ولت است که امکان انجام معاملات ناشناس را فراهم می‌کند.

به طور کلی کیف پول Blockchain یک والت متمرکز است. عدم رعایت تمرکززدایی ارزهای دیجیتال در این کیف پول یکی از نگرانی‌های کاربران در مورد بلاکچین ولت است.

در مجموع نقاط ضعف کیف بلاکچین را می‌توان به شکل زیر خلاصه کرد.

  • احراز هویت کاربران و حریم خصوصی پایین
  • ذخیره کلیدهای خصوصی کاربران در سرور ولت
  • والت متمرکز
  • تعداد محدود ارزهای پشتیبانی شده

در پایان یکی از نکاتی که کاربران ایرانی باید به آن توجه کنند این است که والت بلاکچین، ایرانیان را به دلیل محدودیت‌های بین المللی، تحریم کرده است. استفاده از بسیاری از امکانات کیف پول بلاک چین مانند خرید و فروش ارز، سوآپ و صرافی داخلی والت تنها با احراز هویت امکان پذیر است و این امکان با وجود ایرانی بودن کاربران عملاً از دسترس خارج خواهد شد.

روش گرفتن بک آپ یا نسخه پشتیبان از کیف بلاکچین

یکی از راه‌های تامین امنیت دارایی، تهیه نسخۀ پشتیبان از  کیف پول بلاکچین است. این کیف پول یک ID برای کیف پول شما تعیین می‌کند که با کمک آن در آینده در صورتی که دسترسی به والت فعلی را از دست دادید، می‌توانید کیف پولتان را بازیابی کنید. این آی‌دی با عبارت بازیابی تراست ولت یا کوینومی متفاوت بوده و فقط در همین کیف پول معتبر است.

برای دسترسی به این آی‌دی به بخش Setting ولت خود بروید. برای رفتن به بخش تنظیمات این مراحل را دنبال کنید:

  1. به منوی بلاکچین بروید.
  2. گزینۀ Settings را انتخاب کنید.
گرفتن بک آپ یا نسخه پشتیبان از کیف بلاکچین

در این صفحه می‌توانید آی‌دی ولت خود را ببینید. لطفاً این آی دی را در جایی امن و مطمئن و به دور از دسترسی افراد دیگر یادداشت کنید. همچنین به سایر تنظیمات کیف پول در این صفحه دسترسی دارید. مانند تغییر ارز فیات اصلی ولت، تغییرات مربوط به نوتیفیکیشن و تغییر رمز ورود ولت و اپلیکیشن.

بخش سوآپ و خرید و فروش در کیف پول بلاکچین

بخش سوآپ و خرید و فروش در کیف پول بلاک چین

برای استفاده از بخش سوآپ و خرید یا فروش رمزارز در ولت بلاکچین باید فرآیند احراز هویت خود را در این کیف پول کامل کنید. از آنجایی که کیف بلاکچین کاربران ایرانی را تحریم کرده است، بهتر است از این بخش استفاده نکنید یا از یک وی‌پی‌اس برای اتصال به ولت استفاده کنید.

تکمیل احراز هویت در کیف پول بلاکچین

برای احراز هویت در این کیف پول شما باید دسترسی به یک کارت اعتباری معتبر و یک آدرس معتبر در کشورهای مجاز که با آی‌پی شما هماهنگ باشد نیاز دارید. در مجموع استفاده از امکانات معاملاتی کیف پول بلاکچین به کاربران ایرانی توصیه نمی‌شود. بهتر است صرفاً برای نگهداری ارزهای خود از این کیف پول استفاده کنید.

کیف پول بلاکچین، والتی امن و قابل اعتماد

هر کاربری با توجه به نیازهای خود باید کیف پول مناسب خود را برای نگهداری ارزهای دیجیتال انتخاب کند. شما با توجه به نیازهای خود می‌توانید تراست ولت را انتخاب کنید که امکان سوآپ و معاملات جفت ارز را بدون نیاز به احراز هویت فراهم و ارزهای بیشتری پشتیبانی می‌کند، یا از لجر استفاده کنید و امنیت بیشتری برای دارایی خود تضمین کنید.

اما به یاد داشته باشید که مهم‌ترین ویژگی‌ای که یک کیف پول ارز دیجیتال باید داشته باشد، امنیت آن است. کیف بلاکچین در طول بیش از ۱۲ سال فعالیت توانسته است کارنامه خوبی به جا بگذارد. در این مقاله به معرفی و آموزش کیف پول بلاکچین پرداختیم و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دادیم. اگر سوالی در مورد این کیف پول دارید، لطفاً در بخش دیدگاه‌ها آن را با ما در میان بگذارید.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۳ / ۵. مجموع آرا: ۴

روزنامه‌نگاری خوانده‌ام و کلمه به کلمه پا به دنیای محتوا گذاشته‌ام. ورود به بازارهای مالی و دنیای ارز دیجیتال قدم بلند من برای یادگیری بیشتر است.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
45 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مهدی
مهدی
18 روز قبل

سلام و درود
متاسفانه ایمیل برای فراموشی و بازیابی پسورد نمیاد … راهی داره تا ایمیل ارسال بشه ؟

ر رواقی
ر رواقی
18 روز قبل
پاسخ به  مهدی

سلام
آیا اطمینان دارید که آدرس ایمیل خود را به درستی وارد کرده‌اید؟ لطفا پوشه spam ایممیل را هم بررسی کنید.

حسن صائب
حسن صائب
3 ماه قبل

سلام من مقداری بیت کوین از کیف پول بلک چین خواستم انتقال بدم سه تا گزینه واسه فی یا کارمزد گذاشته بود که من پایین ترین یا گزینه سوم رو انتخاب کردم . الان چهار روز گذشته و در حالت پیدینگ مونده .

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  حسن صائب

سلام
لطفا هش تراکنش خود را اکسپلور بلاکچین وارد کرده و وضعیت کانفرم شدن آن را بررسی کنید. درصورت دریافت حتی یک تاییده، باید تا نهایی شدن کانفرم صبر کنید.

نگار تهرانی
نگار تهرانی
3 ماه قبل

سلام و ارز ادب
من سالها قبل در این کیف پول بیت کویین و بیت کویین کش داشتم و همیشه بررسی می کردم حدود ۱۰ روز قبل خواستم ارزها رو از این کیف پول به تراست والت منتقل کنم بیت کویین کش منتقل شد ولی بین کویین حدود ۷ روز هست که تراکنش در حالت pending باقی مونده و حدود ۱۵۰۰ دلار هست نمی دونم باید چیکار کنم به کیف پولم هم عودت نشده.به پشتیبانی ایمیل زدم گفته بود بعد از ۷ روز بر می گرده ولی هنوز بر نگشته ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
سپاس

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  نگار تهرانی

سلام
لطفا هش تراکنش را در اکسپلورر شبکه آن وارد کنید.
– اگر تراکنش در حالت پندینگ بود، باید تا تایید نهایی آن منتظر بمانید.
– اگر تراکنش تایید و در کیف پول مقصد نمایش داده نمیشود، باید این مساله را با پشتیبانی تراست ولت در میان بگذارید.
– اگر تراکنش تایید نشده باشد باید در کیف پول مبدا تراکنش علت آن را جویا شوید.
سپاس از همراهی شما

اکبر خسروی
اکبر خسروی
3 ماه قبل

سلام. از یه پیج اینستاگرام ۳۳۰ دلار از گرفته شد. برای سرمایه گذاری. بعد از چند مرحله کار. حدود ۱۵۰۰۰ تتر به کیف بلک چین من وارد شد. البته لینک دانلود و نصب کیف بلاک چین توسط خود افراد ارسال شد. اول من کیف پول از گوگل پلی دانلود کردم و آنها قبول نکردم. گفتن حتما باید از لینکی که ما فرستاده شده نصب کنید. من برای برداشت ۱۵۰۰۰ تتر به صرافی ایرانی در خواست زدم. ایمیلی برای من اومد که ۱۴۹۰ تتر باید برای تایید بپردازی و آدرس تتر کیف پول هم برای من ارسال شد. و گفتن باید یک فیلم در داشتن مدارک خود بفرست

ر رواقی
ر رواقی
3 ماه قبل
پاسخ به  اکبر خسروی

سلام
قطعا فرد و پلتفرم مورد نظر کلاهبردار است.

آمنه ساكي
آمنه ساكي
5 ماه قبل

الان تازه اپلکیشن این کیف پول رو دانلود ونصب کردم اما صفحه اول اینطور نیست وبرا ساخت حساب ازم ملیت کشور رو میخواد که از بین تمامی کشورها إیران موجود نیست باید چکار کنم؟

ر رواقی
ر رواقی
4 ماه قبل
پاسخ به  آمنه ساكي

سلام
وقت به خیر
کیف پول بلاکچین دات جز ولت‌های متمرکز است که کاربر در آن هیچگونه دسترسی به کلیدهای خصوصی خود ندارد. با توجه به تایید هویت در این کیف پول و عدم سرویسدهی به کاربران ایرانی، پیشنهاد میکنیم از کیف پول های غیرمتمرکز بازار مثل تراست ولت استفاده کنید. در غیر این صورت لطفا با استفاده از وی پی ان (با آی پی ثابت) در این کیف پول ثبت نام کنید.

ali saki
ali saki
1 ماه قبل
پاسخ به  ر رواقی

به یک مشکل برخوردم مخاهم کیف درست بکنم هر کاری میکنم نمیشه یکی از دوستام آز نیجریه برام آز طریق بیت کوین ارز دیجیتالی فرستاده رمز همه چی برام فرستاده ولی من زیاد وارد نیستم میشه کمکم بکنین

ر رواقی
ر رواقی
1 ماه قبل
پاسخ به  ali saki

سلام
دوست عزیز ساختن کیف پول یک امر شخصی است و هرگز نباید انجام آن را به شخص ثالثی واگذار کنید. در این صورت او به دارایی شما دسترسی خواهد داشت. ما در بلاگ والکس مقالات متعددی در خصوص انواع کیف پول و نحوه استفاده از آنها منتشر کرده ایم.
آموزش تراست ولت
نحوه ارسال و دریافت ارز در تراست ولت

عبداله یزدانی
عبداله یزدانی
5 ماه قبل

سلام وقت بخیر. من وقتی از کیف Blockchain درخواست انتقال بیت کوین به بحساب کیف پول خودم در *** میدهم، به ازای هر ۱۰۰ دلار ، ۳۴ دلار هم به کیف دیگری منتقل میشود که اصلاً نمی‌دونم کجا بوده و چرا ارزهای من به دوتا کیف پول منتقل میشه.چطور میتونم ارز را از سرقت نجات بدم

ر رواقی
ر رواقی
5 ماه قبل

سلام
در صورتی که بدون اطلاع شما تراکنشی در کیف پولتان به مقصدی ناشناس انجام می‌شود، به احتمال زیاد ولت شما هک شده است. لطفا این مساله را با پشتیبانی کیف پول مبدا در میان بگذارید.

سپاس از همراهی شما

محسن روستایی
محسن روستایی
6 ماه قبل

سلام با داشتن دوازده کلمه متاماسک آیا میتوان مثل تراست والت (که دارایی کیف پول متاماسم رو بازیابی میکنه) دارایی کیف پول متاماسک رو در بلاک چین بازیابی کرد؟

ر رواقی
ر رواقی
6 ماه قبل

سلام
بله محسن جان، در حقیقت عبارات بازیابی همان کلید دسترسی شما به داراییتان است؛ بنابراین در حفظ و نگهداری آن دقت کنید. شما می‌توانید در هر زمانی در صورت بروز مشکل برای تلفن همراه یا کیف پول خود، مجددا دارایی‌تان را با عبارات بازیابی ایمپورت کنید.

سپاس از همراهی شا

پوریا کریمی
پوریا کریمی
7 ماه قبل

سلام خسته نباشید یه سوال من چند سال پیش فکر کنم دوج کوین بوده ۲۰۰۰۰۰ خرید زده بودم ۵۰ دلار تو ولت بلاک آی و چند ماهه میخوام ببینم چقدری شده اصلا هر کاری میکنم ورود نمیکنه آیا از کار افتاده یا کار می‌کنه هنوز یه کمکی بکنین

ر رواقی
ر رواقی
7 ماه قبل
پاسخ به  پوریا کریمی

سلام
دوست عزیز آیا کد امنیتی خود که هنگام ساخت این کیف پول ایجاد شده را به درستی وارد کرده‌اید؟ توجه داشته باشید این ولت از نوع آنلاین تحت وب بوده و تنها راه دسترسی به دارایی ها، داشتن پین کد کیف پول است.

مریم رفیعی
مریم رفیعی
9 ماه قبل

سلام
من مقداری بیتکوین از ولت بااکچین به *** انتقال دادم ولی در قسمت اکتیویتی تراکنشی نشون نمیده ازش و به *** هم منتقل نشده درحالیکه مقدار ارز مورد نظر کم شده ممنون میشم راهنمایی کنید

ر رواقی
ر رواقی
9 ماه قبل
پاسخ به  مریم رفیعی

سلام و عرض ادب
دوس عزیز لطفا این مساله را با پشتیبانی کیف پول خود در میان بگذارید. ممکن است با بروزرسانی ولت یا استفاده از وی پی ان این مشکل رفع شود.

محمد
محمد
1 سال قبل

سلام آیا انتقال تتر از بلاک چین به صرافی ایرانی مثل *** امکانپذیره؟
یا چون ایرانو تحریم کرده نمیشه به صرافی ایرانی انتقال داد؟ البته *** هم ولته هم صرافی

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  محمد

سلام وعرض ادب
خیر این مساله مشکلی ندارد. هنگام انجام تراکنش تتر خود، به تطبیق شبکه کیف پول ها دقت کنید.

زهرا
زهرا
1 سال قبل

سلام من قبلن در قسمت ترید بلکچین مقداری بیت کوین وارد کردم الان میگه باید احراز هویت کنیم میتونم از قسمته ترید بیت کوینمو برداشت کنم و به صرافی کوینکس بفرستم ؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  زهرا

سلام
وقت به خیر
قسمت ترید، صرفا بستری برای مبادله توکنها است و امکان ارسال و دریافت ارز به سایر کیف پولها وجود ندارد.

حامد م
حامد م
1 سال قبل

با عرض سلام
من حدود یک سال پیش از بلاک چین استفاده کرده بودم تمام سرمایه رو جای دیگر انتقال دادم و الان وارد سایت شدم میبینم حدود ۴۵دلار سرمایه مونده توی این ارز ها
تتر ۱۱دلار و دای ۳۴ نمتونم انتقال بدهم لطفا راهنمایی کنید با تشکر …. .

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  حامد م

سلام
وقت به خیر
کیف پول بلاکچین دات جز ولتهای متمرکز است که کاربر در آن هیچگونه دسترسی به کلیدهای خصوصی خود ندارد. علاوه بر این با توجه به تایید هویت در این کیف پول و عدم سرویسدهی به کاربران ایرانی، ما در گذشته درخصوص عدم استفاده از این کیف پول (با وجود ولت های غیرزمتمرکز زیاد) صحبت کرده ایم. با این وجود پیشنهاد ما به شما این است که با استفاده از وی پی ان (با آی پی ثابت) در این کیف پول ثبت نام کنید و به محض دسترسی به برداشت، دارایی خود را به روی کیف پول دیگری انتقال دهید

سپاس از همراهی شما

علی اکبر عباس زاده
علی اکبر عباس زاده
1 سال قبل

سلام من در کیف پول بلاکچین خودم مقداری بیت کویین دارم ولی نمی توانم برداشت کنم . پیامی می دهد که باید ۳۵۰ دلاربرای فعالسازی باید بپردازم ، آیا واقعیت دارد ؟

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل

سلام و عرض ادب
علی عزیزهیچ کیف پول معتبری از کاربر برای برداشت وجوه هزینه فعال سازی نمیخواهد. مگر اینکه کیف پول از منبع معتبری دانلود نشده باشد و یا تحت کنترل شرکتی به خصوص باشد که در این صورت ما از اعتبار و صحت ادعای آنها بی‌خبریم.

آزاده صمیمی
آزاده صمیمی
1 سال قبل

با سلام و تشکر بابت مطالب بسیار آموزنده تان.
سوالی داشتم. بنده مقداری ارز دیجیتال در ولت بلاک چین دات کام دارم اخیراً هنگام ورود به ولت، این پیغام رو میده:
We are updating our account verification requirements
To buy, sell, and swap, you will need to verify your identity.
باید چکار کنم تا در آینده مشکلی برای ارزهایم (از بابت واریز یا برداشت) پیش نیاید؟ممنون بابت پاسخگویی تان.

ر رواقی
ر رواقی
1 سال قبل
پاسخ به  آزاده صمیمی

سلام
وقت شما به خیر
با توجه به اینکه کیف پول بلاکچین دات کام یک کیف پول متمرکز است، شما کنترلی بر کلیدهای خصوصی خود ندارید و در کنار این مساله، به دلیل اجباری شدن اهراز هویت کاربران در این کیف پول، خطر مسدود شدن رمزارزها هم وجود دارد.
بنابراین اگر امکان برداشت رمزارز برای شما فعال است، پیشنهاد میکنیم دارایی خود را به روی یک پول غیرمتمرکز مانند تراست ولت انتقال دهید تا در آینده نگرانی بابت عدم دسترسی به رمزارزهای خود نداشته باشید.

سپاس از همراهی شما

دکمه بازگشت به بالا