اخبار ارزهای دیجیتال

تحلیل قیمت رمزارز بیت‌ کوین در تاریخ ۲۳ اسفند ۹۸- BTC

در تاریخ ۱۲ مارس بیشتر بازارهای مالی با افت شدید قیمت همراه بودند. حتی طلا هم تا ۳.۷ درصد کاهش داشته است که نشان‌ دهنده‌ی این است که معامله‌ کنندگان هرچه داشتند را فروختند. ایپدمی کروناویروس، ترس و وحشت فراگیری را در بین مردم انداخته است؛ به این علت که به راحتی منتقل می‌شود و هیچ دارویی برای درمان آن وجود ندارد. در نتیجه خیلی از شهرها و حتی کشورها، افراد را برای کنترل این ویروس قرنطینه کرده‌اند. در این مقاله قصد داریم تا به تحلیل قیمت رمزارز بیت‌ کوین در تاریخ ۲۳ اسفند ۹۸ بپردازیم.

وحشت در بین افراد موجب شد تا در ۱۲ مارس خیلی از افراد رمزارزهای خود را به فروش برسانند. تا آن موقع همه‌چیز در رمزارزها خوب بود، اما این وحشت که سر رسید، همه‌چیز عوض شد. بازار رمزارزها در تاریخ ۱۲ مارس از ۲۲۴ میلیارد دلار به ۱۳۱.۵ میلیارد دلار فروریخت. این سقوط بیش از ۴۱%، خود نشان‌گر عمق فاجعه‌ای است که رخ داد.

معمولاً پس از چنین فروش شدیدی، بازارها به پایین‌ترین حد خود می‌رسند، زیرا معامله‌ کنندگانی که در سطوح حمایت و مقاومت دارایی خریداری کرده بودند، مشغول به فروش آن‌ها می‌شوند و دارایی آن‌ها نیز توسط سرمایه‌گذارانی که در درازمدت سرمایه‌هایشان را حفظ می‌کنند، خریداری می‌شود. این سرمایه‌گذاران هم از آنجایی که در پایین‌ترین سطح خرید خود را انجام داده‌اند، از قدرت نگهداری بیشتری نیز برخوردارند.

بیت کوین

تون ویز (Tone Vays) بر این باور است که وضعیتی که در حال حاضر بیت‌ کوین با آن مواجعه شده است، پایان نقطه‌ی ارز Bear است. اگرچه او بر این باور است که بیت‌ کوین به بدترین حالت خود رسیده است، اما معتقد است که قیمت آن به کمتر از ۵ هزار دلار نخواهد رسید. همچنین او معتقد است که «راه برگشت ارزش و اعتبار بیت‌ کوین، از آنچه که افراد فکر می‌کنند هم سخت‌تر است.»

بر خلاف ویز که این اعتقادات را دارد، پیتر برند (Peter Brandt)، بر این باور است که بیت‌ کوین طی هفته‌های آتی به ۱۰۰۰ دلار هم خواهد رسید. کاربران ما باید بدانند که با پیش‌بینی‌های ۲۰هزار دلار شدن قیمت بیت‌ کوین، دست به خرید آن نزنند. همچنین معامله‌کنندگان هم نباید اعتماد خود را به بیت‌ کوین به علت این پیشامد از دست بدهند. از خرید کردن نهراسید، زیرا پیش از این بیت‌ کوین بارها خودش را ثابت کرده است. بهتر است که کمی صبر کنید، سپس بعد از اینکه این بحران کمی فروکش کرد، دست به خرید بزنید. بگذارید با هم نمودارها را مقایسه کنیم.

BTC/USD

قیمت بیت‌ کوین نزدیک به ۴۰% در تاریخ ۱۲ مارس ریزش داشته است که نشان‌ دهنده این است که معامله‌ کنندگان همه‌ی دارایی‌های خود را به علت اینکه می‌خواستند آن‌ها را نجات دهند، فروختند. معمولاً در حین همچین سقوطی بیشتر دارایی‌ها بسته می‌شوند.

تحلیل قیمت بیت کوین

زمانی که سرمایه‌گذاران کوتاه مدت، همه‌ی سرمایه خود را می‌فروشند، برعکس، سرمایه‌گذاران بلند مدت از این فرصت استفاده می‌کنند تا بیت‌ کوین بخرند.

BTC/USD (بیت‌ کوین به دلار آمریکا) امروز به کف ۳۸۰۵ دلار هم رسید اما اینجا نقطه‌ی آخر قیمت نبود. در حال حاضر قیمت بیت‌ کوین مجدداً وارد مثلث متقارن شد که این یک نشانه‌ی مثبت است؛ به این معنی که در زمانی که قیمت بیت‌ کوین در کف بود، خریدهای پی‌در‌پی شدیدی انجام شده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۵ / ۵. مجموع آرا: ۱

کارشناس ارشد منابع آب و شیفته­‌ی دنیای نویسندگی. باور دارم همه چی در زندگی­مان به محتوا گره خورده است و همیشه به «محتوای خوب» نیاز داریم. در تلاشم گامی موثر در این مسیر بردارم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا