اخبار شیبا اینو

۱.۶ میلیارد توکن شیبا اینو در ماه ژوئن سوزانده شد

توییت اخیر Shibburn نشان می‌دهد که پروژه شیبا اینو در ماه گذشته ۱,۶۵۳,۸۴۵,۴۳۵ توکن شیب را به کیف پول‌های خالی ارسال کرده است.

توییت shibburn

در حالی که ممکن است تعداد توکن‌های SHIB سوزانده شده قابل توجه به نظر برسد، نرخ سوزاندن روزانه بی‌ثبات است. در ۳۰ ژوئن، نرخ توکن سوزی Shiba Inu به دلیل قفل کردن ۵۰,۲۵۸,۹۲۴ SHIB در آدرس‌های کیف پول غیرقابل مصرف، ۱۸۰۰ درصد افزایش یافت.

با این حال، در این هفته تنها دو درصد توکن SHIB به صورت روزانه سوزانده شده است. در ماه ژوئن، Shytoshi Kusama سازنده بازی، پیام‌های مرموزی را در توییتر منتشر کرد که ممکن است جامعه SHIB را هیجان‌زده کرده باشد. توییت‌های او حاکی از این بود که «چیزی فیزیکی در راه است – something physical is coming» و «شیبا اینو به جایی می‌رود – SHIB going somewhere».

توییت شیتوشی کوزاما در مورد شیبا

اولی به همکاری اخیر این پروژه با Shibcals اشاره دارد، گروهی که پروژه شیبا را با تولید پوشاک و کالا با نام تجاری SHIB وارد عرصه فیزیکی می‌کند. توییت دوم کوساما و بیانیه‌ای که در گروه Shibarium Tech در تلگرام به اشتراک گذاشته شد، به این نکته اشاره کرده است که SHIB در حال «رفتن به جایی» در خارج از ایالات متحده است.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که تیم شیبا اینو ممکن است برای شرکت در رویداد ETHToronto، جایی که ویتالیک بوترین خالق اتریوم در آن حضور دارد، به سمت کانادا حرکت کند. البته کارشناسان حدس می‌زنند که حضور شیبا در این رویداد بیشتر متمرکز بر راه‌اندازی شبکه اصلی راهکار لایه دو شیباریوم است. 

از زمان انتشار شبکه آزمایشی Shibarium در ۱۱ مارس، این پلتفرم به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است. طبق گزارش Puppyscan، در حال حاضر ۱۷,۰۱۹,۶۹۰ کیف پول متصل و ۲۵,۹۵۵,۹۱۹ تراکنش در شبکه شیباریوم ثبت شده است.

نظرها و کامنت‌های شما در بهبود مطالب والکس کمک کننده خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

میانگین امتیارها: ۰ / ۵. مجموع آرا: ۰

سال ۲۰۱۷ وارد دنیای کریپتوکارنسی شدم و بخاطر علاقم به نویسندگی، تصمیم گرفتم به طور تخصصی در مورد کریپتو و بلاکچین به نوشتن محتوا بپردازم.
نوشته های مشابه
اشتراک در
اطلاع از
guest
ایمیل شما نمایش داده نمی شود
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دکمه بازگشت به بالا